Дейности:
|
Дейност1.-Подготовка за стартиране на дейността на ново регистрираната фирма по проекта
• Текущ ремонт на помещението на магазина
• Включване на Управителя на фирмата в 45уч.ч. обучение по ИКТ, ниво І
• Оборудване на търговската площ на магазина Изпълнението на дейността ще е свързана с осигуряване на собствено помещение от 50м2 за търговската дейност на новата фирма
Първа стъпка към реализиране на проекта е да се извърши текущ ремонт на помещението, свързан с освежаване, грундиране, латекс
Предвижда се включване на фирмата в курс на обучение по информационни и комуникационни технологии ИКТ , ниво І общо 45уч. часа, с цел повишавате на квалификацията му. Обучението ще се проведе за два месеца, като ангажираността на управителя бъде предвидена в учебната програма, не повече от два до три пъти в седмицата по 3 уч.часа. За целта ще бъде избран ЦПО за провеждане на обучението.
Предвижда се избор на доставчици съгласно ПМС 69 и ще се закупи: работно модулно бюро, лаптоп, два броя стелажни тела едното с 11, а другото с 5 броя стъклени и заключващи се витрини, касов апарат, посетителска маса, столове, лаптоп, климатик, щори, софтуер за складова наличност, видеонаблюдение, мултифункционално устройство скенер, принтер и копир и други консумативи, суровини и материали, необходими за първоначално стартиране на дейността на фирмата- подробно описани в бюджета на проекта
Дейност 2.-Отчетност и вътрешен мониторинг Прилагане на методология за изпълнение на дейностите, свързана с вътрешната оценка и контрол;
изрядност на документацията - РП и Сч., одобрени от Кандидата.
график за оперативни срещи на екипа; РП и Сч., одобрени от Кандидата.
изготвяне на предварителен план на продажбите- РП и Сч., одобрени от Кандидата
изготвяне на анкета за удовлетвореност и обратна връзка с клиентите на магазина. РП и Сч., одобрени от Кандидата
Месечни отчети на РП и одобрени от Кандидата
Месечни отчети на счетоводител .Сч и одобрени от Кандидата и РП
Финални отчети .на РП и Сч., одобрени от Кандидата
Обобщен анализ за резултатите - РП и Сч., одобрени от Кандидата
Създаване на архив по проекта от Кандидата, РП и Сч
Дейност 3.-Промоциране на проекта през целия период на изпълнение на проекта Предвижда се популяризиране чрез: Една рекламна табела 80х55см, ….. стикера 4х7см, 1000броя флаери на фирмата, две статии публикувани на сайт на гр. Карлово www.karlovobg.eu, кръгла маса и презентация за изпълнението на проекта, качена на 60диска Дейност 4 Организиране на кръгла маса за отчитане на добрите практики от проекта пред местната общност Организиране и провеждане на еднодневна кръгла маса ще бъдат представени резултатите от проекта пред Д“БТ”, малкия и среден бизнес, НПО–та и представители на медиите. Общ брой 20 човека
|