Дейности:
|
Дейност 1: Провеждане на геоложки и хидроложки проучвания и Изготвяне на работен проект 1. направа на геоложки и хидроложки проучвания по трасето на предвидената канализация и на мястото, определено за пречиствателна станция за отпадъчни води.
2. проектиране на работни проекти – въз основа на данните от проучванията, в съответствие с изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти към Закона за устройството на територията.
Дейност 2: Дейности във връзка с процедурите за оценка на въздействието върху околната среда, издаване на разрешителни по Закона за водите, процедурите за издаване на разрешителни за строеж Дейността включва подаване на заявления, с приложени изискуеми документи и издаване на съответните преценки и разрешителни като се спазват всички изисквания на приложимото законодателство – Закон за опазване на околната среда, Закон за водите, ЗУТ.
В нея е включено и упражняване на независим строителен надзор в проектирането.
Дейностите по издаване на разрешителни, различни от разрешителното за строеж ще бъдат изпълнявани успоредно с предходната под-дейност – изготвяне на работен проект с цел оптимизиране на времетраенето на проекта.
Упражняването на строителен надзор в проектирането и процедурите по издаване на разрешително за строеж ще започнат непосредствено след предаване на готовия работен проект от изпълнителя на Дейност 1.
Цел на дейността:
- осигуряване на всички необходими преценки (преценка за необходимостта от ОВОС) и разрешителни, включително разрешение за строеж за бъдещия инвестиционен проект;
- осигуряване на качествен работен проект, съобразен с всички действащи нормативни изисквания и спецификите на населеното място;
Резултати от дейността:
- осигурени всички необходими преценки (преценка за необходимостта от ОВОС) и разрешителни, включително разрешение за строеж, за бъдещия инвестиционен проект.
- осигурен качествен работен проект, съобразен с всички действащи нормативни изисквания и спецификите на населеното място;
Дейност 3: Изготвяне на финансов и икономически анализ, съгласно изискванията на ЕС Настоящата дейност предвижда изготвяне на пълен финансов и икономически анализ. Дейност 4: Подготовка на тръжни документации за възлагане на обществени поръчки за дейностите, включени в бъдещия инфраструктурен проект Настоящата дейност включва изготвяне на пълна тръжна документация за възлагане изпълнението на дейностите, включени в бъдещия инвестиционен проект – строителни работи, независим строителен надзор, техническа помощ за изпълнението на инвестиционния проект, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и подзаконовите нормативни актове. Дейност 5: Попълване на формуляр за кандидатстване за финансиране на бъдещия инвестиционен проект Дейността включва цялостно изготвяне на формуляр за кандидатстване за финансиране на бъдещия инвестиционен проект по Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”, в съответствие с указанията на Управляващия орган и Насоките за кандидатстване, както и помощ при комплектоването на изискуемите придружителни документи. Дейност 6: Информация и публичност Дейността включва популяризиране на проекта, целите и резултатите от изпълнението му, както и да информира обществеността за отпуснатите средства от ОП „Околна среда 2007-2013 г.".
Разпространението на информация ще се осъществи посредством прес-съобщения до регионалните медии, публикуване на информация на интернет сайта на община Кюстендил и др.
Дейност 7: Одит на проекта Настоящата дейност включва проверка на действията по събиране и анализиране на финансова и не-финансова информация за оценка на управлението на финансовите средства и на отчетността в одитирания обект с цел подобряването им от външна одитираща организация и изготвяне на Доклад за одит. Дейност 8: Последваща оценка на изпълнението на проекта Определяне на основните резултати и социално-икономически въздействия от изпълнението на проекта за територията на община Кюстендил. Дейност 9: Организация и управление на проекта Дейността включва организиране и координиране на екипа за управление на проекта, разпределение на отговорностите и задълженията, организиране и координиране на дейностите, контрол на изпълнението на дейностите по проекта в административно, финансово и физическо отношение.
|