Дейности:
|
Дейност 1: Управление и организация Установяването на система за управление и реализация на проекта е систематичен начин на работа, който ще осигури качествено изпълнение на заложените дейности в съответствие с очакваните резултати. В тази насока се предвижда, дейността да покрива цялата му продължителност и ще включва следните поддейности:
Разпределение на конкретните задачи и отговорности между членовете на екипа; Разработване на план - график за работа по проекта; Разработване на стратегия за популяризиране на проекта т.е. уточняване на съдържанието на рекламните материали; Изготвяне на график за наблюдение на изпълнението и вътрешна оценка на проекта; Ежемесечни срещи на ръководителя по проекта с всички ангажирани в изпълнението на проекта лица и ежемесечни работни срещи със счетоводителя по проекта. На срещите ще бъдат разглеждани и данните от анализите за ефективността на извършваните дейности, удовлетвореността на целевите групи. Подготовка на междинни и окончателни технически и финансови отчети, подготовка на вътрешни процедури за качествено изпълнение на проекта и периодични инструктажи на изпълнителите с оглед постигане на заложените индикатори.
Дейност 2: Изготвяне на стратегия за развитие на дейността Дейността ще се извърши от външна консултантска фирма. Стратегията ще включва данни за отрасъла, ценова политика на конкурентите в региона, предлагани цени от други фирми в производството и търговията с дизайнерски мебели за баня от висококачествен поливинил хлорид /Пено PVC/. Ще се включат подробни насоки за ценовата политика на новия обект и най-търсените артикули от клиентите. Деяна Стаматова смята да се позиционира в средния ценови клас в град Пловдив, като предлага качествени дизайнерски мебели на разумни цени.
Изготвянето на стратегия цели да допринесе за създаването на ефективен, професионален и модерен бизнес-модел в областта на предприемачеството.
Дейност 3: Закупуване на оборудване и обзавеждане Предвижда се дейността по проекта да се извършва в обект под наем. По проекта ще бъде закупено необходимото оборудване за осъществяване на дейността по производство и продажба на дизайнерски мебели за баня. Предвидени са необходимите машини и оборудване, а именно – пет операционна машина за обработка на неметали, гайковерт, бояджийски комплект, комплект инструменти, бормашина и др.
За административно обзавеждане на обекта е предвидено бюро.
Дейност 4: Закупуване на суровини и материали По проекта се предвижда закупуване на Пено PVC, мебелен обков, огледала, мивки, бои и лакове. Дейност 5: Наемане на безработни лица Наличието на три работни места /на самонаетото лице и две лица на трудов договор/ улеснява както процеса на работа, така и клиентите. Затова ще се назначат две лица на длъжност „мебелист” /НКПД гр.7/ на осем часов работен ден. Минималният осигурителен праг за тази длъжност при съответния код на икономическа дейност за 2013 г. е 310,00 лв. Лицата ще бъдат наети след съвместен подбор с Дирекция „Бюро по труда”, гр.Пловдив. На лицата ще бъде осигурена дългосрочна заетост минимум една година след приключване срока на настоящия проект.
Предвижда се назначаването на управителя на фирмата по трудово правоотношение за период от 3 месеца, респективно планирани са разходи за трудово възнаграждение. Предвидената сума за месечно възнаграждение на същият не надвишава максималният доход определен за дейност в размер на 500,00 лева.
Дейност 6: Информиране и публичност Предвидените дейности и материали за популяризиране на проекта са насочени към информиране на широката местна общественост за дейностите по проекта, новото предприятие и финансовото подпомагане, което му е отпуснато от фондовете на ЕС. В тази насока се предвиждат: изработка и поставяне на пълно цветна табела в обекта; 8 стикера - самозалепващи се с логото на ЕС и ЕСФ и 130 броя рекламни флаери.
|