ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-2021-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-05-05020
Наименование:
"Надежда за развитие"
Бенефициент:
"РЕНДАЛ" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
02.04.2014
Дата на приключване:
02.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Враца                    Враца
Описание
Описание на проекта:
Успешно стартиране стопанската дейност на „РЕНДАЛ” ЕООД
Дейности:
Дейност 1: Организация, управление, мониторинг и отчитане на проекта. Със заповед на управителя на „РЕНДАЛ” ЕООД ще бъде утвърден екипът за организация и управление на проекта, както и ще бъде определен офис за администриране на проекта.
Дейност 2: Информационна кампания В процеса на изпълнение на проекта ще бъдат изработени и отпечатани: информационни брошури, информационна табела, стикери за визуализация. Ще бъдат направени публикации в печатни медии, имащи за цел популяризиране на проектните дейности и финансовия принос на ЕС към проекта.
Дейност 3: Доставка и инсталиране на оборудване и обзавеждане. За постигане целите на проекта и осигуряване на подходящи условия за работа на лицата от целевата група ще бъде наето помещение, което ще бъде оборудвано и обзаведено.
Дейност 4: Възлагане разработването и разработване на електронен магазин. След избора на изпълнител/и съгласно изискванията на ПМС 69/ 2013 г. ще бъде сключен договор, с който ще бъде възложено разработване електронната страница на магазина. Предвижда се в нея да обособят различни видове групи с продукти в зависимост от тяхното предназначение (за мъже, жени, юноши, деца и др.).
Дейност 5: Стартиране работата на „РЕНДАЛ” ЕООД. След провеждане на необходимите процедури съгласно изискванията на ПМС 69/ 2013 г. ще бъде избран доставчик/ доставчици на стоките, които ще се предлагат в електронния магазин и ще се осъществи тяхната доставка. Предвижда се това да са колекции (дамски, мъжки, детски) от Англия.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Конкурент Нюз"ЕООД
"Рожбак" ЕООД
АРТМАРКЕТ ЕООД
ЕТ Фотография плюс
ДА Роял Секюрити ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 554 BGN
Общ бюджет:
15 900 BGN
БФП:
15 900 BGN
Общо изплатени средства:
15 898 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
15 900
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 910 BGN
2015
11 988 BGN
15 898 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
13 515
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 324 BGN
2015
10 190 BGN
13 514 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 385
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
587 BGN
2015
1 798 BGN
2 385 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз