ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1443-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-03-02150
Наименование:
"Създаване на агенция за предоставяне на ПР услуги "Креактив ПР""
Бенефициент:
"КРЕАКТИВ ПР" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
02.04.2014
Дата на приключване:
01.12.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Подпомагане икономическата активност на едно безработно лице и помощ за създаване и развитие на негова собствена, предприемаческа дейност
Дейности:
7. Дейности по публичност и визуализация Изготвяне на информационна табела за проекта. Изготвяне на самозалепващи стикери. Изготвяне на информационни брошури. Изготвяне на 250 визитки.
5. Закупуване на обзавеждане, необходимо за извършване на предлаганите услуги В рамките на проекта ще бъдат закупени мебели и обзавеждане, необходими за извършването на предоставяните от агенцията услуги.
3. Създаване на стратегия за развитие на новорегистрираното предприятие Структуриране на търговската и организационна дейност на новото предприятие с описание на идеята, продукта, целевите пазари, плановете за развитие – краткосрочни и дългосрочни, начини за финансиране на дейността, имидж, конкретни стъпки и др. Описание на конкурентните предимства на бизнес модел на агенция за предоставяне на ПР услуги и възможните рискове и стъпките за тяхното избягване.
4. Наемане и оборудване на помещение за търговски цели и административна дейност; Ще бъде оборудвано помещение с площ около 35м2 на подходящо място в границите на град Варна. Оборудването ще бъдe закупенo със средства по проекта. Подготвянето на помещението за извършване на услугата е първата задължителна стъпка необходима за същинските дейности по предоставяне на услугата.
6.Закупуване на материали и консумативи, необходими за извършване на предлаганите услуги В рамките на проекта ще бъдат закупени материали и консумативи, необходими за извършването на ПР услугите на агенцията, както и за воденето на архив.
1. Организация и управление на проекта Екип от 2 души (ръководител и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. Основни поддейности: 1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2. Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на самонаетото лице и всички останали лица, пряко ангажираните с изпълнението на проекта. 1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности. 1.5. Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители по ПМС 69. 1.6. Текущо обработване и поддържане на документацията.
2.Подготовка и провеждане на процедури по ПМС 69/2013 за избор на изпълнители по доставката на услуги, оборудване, материали и консумативи. Екипът на проекта ще организира избора на доставчици на стоки и услуги необходими за осъществяването на настоящия проект и ще подготви цялата необходима документация за тази цел. Дейността ще бъде организирана в две направления: 2.1.Подготовката и провеждането на процедури по ПМС 69/2013 за доставката на услуги (изработка на стратегия за развитие, наемане на помещение, дейности по визуализация) 2.2.Подготовката и провеждането на процедури по ПМС 69/2013 за доставката на оборудване, обзавеждане, материали и консумативи
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 019 BGN
Общ бюджет:
14 975 BGN
БФП:
14 975 BGN
Общо изплатени средства:
14 973 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
14 975
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 804 BGN
2015
11 169 BGN
14 973 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
12 728
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 233 BGN
2015
9 494 BGN
12 727 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 246
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
571 BGN
2015
1 675 BGN
2 246 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз