ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1259-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-07-08011
Наименование:
"Застрахователен представител"
Бенефициент:
АНИМАРИ - АНЕЛИЯ МАРИНОВА ЕТ
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
01.04.2014
Дата на приключване:
---
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Насърчаване на заетостта и интеграцията на уязвимите групи от пазара на труда, посредством подпомагането на безработно лице от гр. Разград , преминало обучение по Компонент I да стартира самостоятелна стопанска дейност в сферата на застраховането .
Дейности:
Дейност 2: Визуализация и публичност на проекта Реализацията на дейността ще осигури съблюдаването на изискванията на ЕС по отношение на визуализацията на проекти, финансирани от Европейския социален фонд. Предвидени са следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: - Изработване и поставяне на табела (1 бр.) с цел информиране на обществеността, относно полученото безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган с логото на фирмата, логото на Европейския съюз, логото на Европейския Социален Фонд и информационен текст съобразно предвидените правила и специфичните технически изисквания. - Изработване на обозначителни стикери (2 бр.) за закупеното по проекта оборудване и обзавеждане.
Дейност 1: Организация и управление на проекта Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – ръководител и счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът за управление ще отговаря за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта.
Дейност 3: Доставка на оборудване и обзавеждане Производственият процес на предоставяне на услугите на фирма „Анимари-Анелия Маринова“ ЕТ включва следните основни етапи: - Обурудване на работно място - Снабдяване с транспортно средство В рамките на дейността ще бъдат закупени следните активи: -1 бр.компютърна конфигурация -1 бр.лек автомобил Кандидатът по проекта ще събере най-малко три съпоставими оферти, съдържащи техническо и финансово предложение. С избраните изпълнители ще бъде подписани договори за доставка. Изпълнението на дейността ще осигури доставката на необходимото за новата дейност оборудване. Кандидатът ще запази предназначението на закупеното оборудване, за срок от минимум 5 години след приключване на проекта.
Дейност 5: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за не повече от 3 месеца Ще бъдат разкрити две работни места: Управител - 1 работно място. Изисквания към лицето са: професионален опит в областта – 1 година, средно-специално образование. Отчетник застрахователни полици – 1 работно място. Изисквания: професионален опит в областта – 6 месеца, средно-специално образование. Лицата ще бъдат наети в началото на 2-ти проектен месец, като с тях ще бъдат сключени трудови договори. В бюджета на проекта са заложени разходи за заплати и осигуровки от 2-ри до 4-ти проектен месец. Предвижда се заетостта им да бъде запазена минимум 1 година след приключване на проекта.
Дейност 4: Доставка на материали и консумативи В рамките на дейността ще бъдат закупени следните материали и консумативи: папки , класьори, копирна хартияи, тонер касети и др. канцеларски материали. Кандидатът по проекта ще събере най-малко три съпоставими оферти, съдържащи техническо и финансово предложение. С избрания изпълнител/и ще бъде подписан договор/и за доставка.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 813 BGN
Общ бюджет:
18 355 BGN
БФП:
18 355 BGN
Общо изплатени средства:
18 355 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
18 355
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
12 879 BGN
2015
5 476 BGN
18 355 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
15 601
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
10 947 BGN
2015
4 655 BGN
15 601 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 753
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 932 BGN
2015
821 BGN
2 753 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз