Дейности:
|
1.Сформиране на екип и реализацията на проекта. В изпълнение на заложения в ОП хоризонтален принцип за добро управление на програми и проекти, се сформира екип за управление на проекта със задача да организира и гарантира провеждането на всички заложени по проекта дейности; финансово и техническо отчитане, цялостната логистика на проекта, както и наблюдение, контрол и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите.
Екипът ще има задължението и отговорността, спазвайки всички задължителни изисквания за публичност и информиране, да положи максимални усилия за по-широкото популяризиране и разгласяване на целите на проекта, резултатите от него и не на последно място–източниците на финансиране.
2. Избор на доставчик на гориво за транспорта на служители. След определянето на лицата, които ще ползват организиран от работодателя транспорт, спирките по маршрутите на транспортните средства ще се пристъпи към подготовка и избор на доставчик на гориво за превоза на служители по реда на ПМС № 69/2013 г. Целта е да се осигури лицензиран доставчик, който да обезпечи нужните количества гориво необходими за реализирането на ежедневния превоз за две транспортни средства за 6 месеца. 3. Осигуряване превоз на служители от и до работното място. Дейността има за цел наемане на служители за сезон 2013г. и обезпечаване превоза им до работното място. От 2008г. туристическият бранш е засегнат от световната финансова криза, като това доведе до намаляването бр.туристи и цените на услугите. Тези фактори ограничават инвестиции в човешкия ресурс и настоящата програма е възможността за реализиране на организиран превоз на служители ни. От откриването на х-л ”Ивана палас” всички наемани на работа служители пътуват от района на гр.Бургас и малки населени места от Община Несебър, основно по маршрути:
- Маршрут 1: от „гараж гр.Бургас-ж.к.”М.Рудник”-Бургас-гр.Поморие-с.Ахелой-х-л „Ивана палас”-КК „Сл.бряг-Несебър” и обратно веднъж на ден- Маршрут 2: „паркинг х-л Ивана палас-КК Сл.Бряг-с.Просеник-с.Горица-с. Гюльовца-с.Оризаре-с.Тънково-паркинг х-л Ивана палас-КК Сл.Бряг” и обратно веднъж на ден;
- Маршрутите се изпълняват сутрин за идване на работа и вечер за прибиране от работа на служителите или два пъти на ден, като превозните средства пътуват ежедневно, тоест от Понеделник до Неделя.;
- Така се обезпечават и по-добрите условия на труд и почивка и се мотивират дългосрочни отношения служител-работодател.
-Ще се определят поименно пътуващите служители по транспортната схема за пътуване съобразена с работното време, времето за пътуване, местоживеенето на наетите лица;
- Всички служители ще бъдат информирани за графика и маршрута на организирания транспорт;
- Превозът ще се осъществява със собствени превозни средства и експерти, съгласно приложените документи:
- 2 автобуса „Мерцедес 309 Д” с 20 места всеки с тахограф;
-2 водача на МПС с над двегодишен опит в превоза на пътници и средно-техническо образование: Димчо Кръстев и Илия Желев;
4. Информационна кампания. Екипът по проекта ще бъде отговорен за информирането относно изпълнение на предвидените дейности, резултата от тяхната реализация, както и източниците за финансиране на проекта. При информирането ще се спазват изискванията за публичност и прозрачност на ОП РЧР и насоките за кандидатстване.
Осъществените мерки за публичност и визуализация на проекта ще запознават широката общественост с проблемите и алтернативите за хора живеещи в райони с висока безработица и с политиката за насърчаване на териториалната мобилност.
5. Вътрешен мониторинг и оценка на проекта. Наблюдението, контролът и оценката на изпълнение на проекта са важна и неотменна част от реализацията на проекта. Те създават възможност за коригиране на подходите, тогава когато резултатите, които сме постигнали се разминават с предвижданията. Тези дейности дават информация за напредъка при изпълнението на проекта. Процесът на мониторинг ще бъде начин за оказване на постоянна техническа помощ в процеса на реализиране на проекта и при неговото отчитане.
По своя характер оценката, която екипът по проекта ще извърши, ще бъде предварителна, междинна и последваща, в зависимост от периода, в който се прилага. При мониторинга и оценката ще се отчита:
• Постигането на целите, ефикасността и ефективността на използваните ресурси в съответствие с планираните;
• Получаването на обратна връзка от всеки участник-ефективност и оценка по изпълнението на дейностите, комуникацията и управлението на проекта;
• Събраната количествена и качествена информация, ще послужи за цялостна оценка и изпълнение на проекта и програмата;
Паралелно с това ще се проведе и вътрешната оценка-екипа на проекта съвместно с избраните доставчици на услуги ще координират реализацията му и ще следят неговото осъществяване;
6. Отчитане пред договарящия орган. Бенефециентът ще предоставя на договарящия орган /възложителя/ цялата изисквана информация относно изпълнението на настоящия проект.
За тази цел нашата организация ще изготвя междинни доклади и финален доклад. Те ще се състоят от техническа и финансова част и ще бъдат изготвени съгласно предоставените за тази цел образци-формуляри. Ще се отнасят до проекта като цяло, без оглед на това каква част от него е финансирана чрез безвъзмездна помощ.
Всеки доклад ще съдържа пълна информация на възложителя за всички аспекти на изпълнението на проекта за описвания период. към всеки от докладите /междинни или окончателни/ ще се прилага списък на разходите, направени през периода, за който се отнася докладът, с информация за наименованието, размера, съответното перо в бюджета на проекта и посочване на оправдателния документ.
Всякакви промени възникнали в хода на реализацията на проекта ще се уреждат в тясно сътрудничество с договарящият орган.
|