Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1273-C0001
Номер на проект: ESF-1203-07-13014
Наименование: "Производство на оградни панели"
Бенефициент: "АРИ - 05" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 01.04.2014
Дата на приключване: 01.01.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Насърчаване на заетостта и интеграцията на уязвимите групи от пазара на труда, посредством подпомагането на безработно лице от гр, Русе, преминало обучение по Компонент I да стартира самостоятелна стопанска дейност в сферата на строителството.
Дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – ръководител и счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът по проекта ще избере изпълнители на външните услуги по проекта и доставчици на необходимото оборудване и материали. Екипът за управление ще отговаря за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта.
Дейност 2: Визуализация и публичност на проекта Реализацията на дейността ще осигури съблюдаването на изискванията на ЕС по отношение на визуализацията на проекти, финансирани от Европейския социален фонд. Предвидени са следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: - Изработване и поставяне на табела (1 бр.) с цел информиране на обществеността, относно полученото безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган с логото на фирмата, логото на Европейския съюз, логото на Европейския Социален Фонд и информационен текст съобразно предвидените правила и специфичните технически изисквания. - Изработване на обозначителни стикери (10 бр.) за закупеното по проекта оборудване и обзавеждане.
Дейност 3: Доставка на оборудване. Производственият процес на фирма „АРИ-05“ЕООД включва следните основни етапи: -Приготвяне на бетоновата смес; -Полагане на сместа в съоръжението за вертикално отливане на бетон; -Изваждане на готовото изделие от бетон- двойно релефен ограден панел; В рамките на дейността ще бъдат закупени следните активи: -Съоръжение за вертикално отливане на бетон-1бр.; -Структурни матрици-6бр.; -Вибромотор-1бр.; -Водоструйка-1бр.; -Хидравличен повдигач-1бр.; Изпълнението на дейността ще осигури доставката на необходимото за новата дейност оборудване. Кандидатът ще запази предназначението на закупеното оборудване, за срок от минимум 5 години след приключване на проекта.
Дейност 4: Доставка на материали и консумативи В рамките на дейността ще бъдат закупени следните материали и консумативи: -Цимент-3000кг;. -Пясък-10500кг.; -Арматурно желязо-300м2.; -Форми за бетон-20бр.; -Кофражно масло-240кг.; -Лепило-12кг.; Кандидатът по проекта ще избере доставчик след пазарно проучване и ще докаже направения разход с първични платежни документи, съгласно чл. 9, ал. 1 и 2 от ПМС 69/11.03.2013 г. (в сила от 01.04.2013 г.).
Дейност 5: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице за период от 3 месеца. Ще бъде разкрито едно работно място: -Управител/формовчик бетонни изделия-1 работно място. В бюджета на проекта са заложени разходи за заплати и осигуровки от 5-ти до 7-ми проектен месец. Предвижда се заетостта му да бъде запазена минимум 1 година след приключване на проекта.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 10 391 BGN
Общ бюджет: 9 101 BGN
БФП: 9 101 BGN
Общо изплатени средства: 9 101 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 9 101 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 078 BGN
2015 7 023 BGN
9 101 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 7 736 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 1 766 BGN
2015 5 969 BGN
7 736 BGN
В т.ч. Национално финансиране 1 365 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 312 BGN
2015 1 053 BGN
1 365 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз