Дейности:
|
1. Окончателно сформиране на управленския екип (ръководител, координатори и т. н.) на Проекта и ясно разпределение на задачите и отговорностите в този екип В съответствие с Плана за действие по Проекта Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. В съответствие с направената детайлна разбивка по задачи се утвърждават окончателно отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. 2. Провеждане на процедури за избор на подизпълнител по ПМС 69/2013 г. 1.Дейността по осигиряване на организиран транспорт ще бъде възложена на подизпълнител според изискванията за избор на изпълнител по реда на ПМС № 69/2013 г.
2.Избор на доставчик на информационни материали. Дружеството няма необходими машини с които да разпечата и изготви необходимите информационни материали с които да се осъществят дейностите по публичност /брошури, табели, стикери/.
3. Осъществяване на мерки за публичност и информираност. Информационни стикери на автомобилите извършващи превоза до и от работното място, с цел достигане на широк кръг от хора приноса на ЕС ЕСФ.
Информационни брошури, относно проекта и постигнатите резултати. Те ще бъдат раздавани на партньори и клиенти на дружеството.
Информационни табели поставени на видимо място на обектите/хотелите на дружеството до което се извършва превоз на работници и служители.
Подготовка и провеждане на PR-кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и на местните и централни медии.
По време на първата презентация ще бъде представен Проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати.
Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани представители на Кандидата.
4. Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място. Организираният транспорт дружеството смята да осъществи чрез наемане на външен изптлнител, който има опита и ресурса да организира възможно най-ефективно, превоза на служителите до и от работното място. Така планирания транспорт цели намаляване на ежедневните пътувания на служителите, по-голям избор на персонал предвид сектора, в който работим, конкурентно предимство, повече социлани продобивки и намаляване текучеството на персонала.
Почти целогодишно се разботи на денонощни смени ( редовна, първа, втораа и нощна смяни) в зависимост от сезонната работа по хотелите.
Планираните маршрути са максимално оптимизирани по местоживеене на работници и тяхната месторабота, включително и работното им време и екипна организация при изпълнение на работните им задължения.
Бяха разработени няколко маршрута, обединени от местоживеенето на хората във всяка смяна като транспорта на служителите ще се осъществява по следното направление:
Маршрути за х-л СВЕТИ ГЕОРГИ ПАЛАС, Свети Влас
1-Маршрут:(Редовна смяна)- начална точка:с.Ръжица; с. Ръжица- с. Бата; с. Бата- с. Кошарица; с. Кошарица- х-л Свети Георги Палас; крайна точка: х-л Свети Георги Палас, Свети Влас и обратно
2-Маршрут: (Редовна смяна)- начална точка: гр. Айтос; гр. Айтос- с. Съдиево; с. Съдиево- с. Каблешково; с. Каблешково- х-л Свети Георги Палас; крайна точка: х-л Свети Георги Палас, Свети Влас и обратно
3-Маршрут: (Редовна смяна)- начална точка: гр. Бургас, кв. Мед. Рудник; гр. Бургас, кв. Мед. Рудник- гр. Бургас, център; гр. Бургас, център- гр. Бургас, кв. Сарафово; гр. Бургас, кв. Сарафово- х-л Свети Георги Палас; крайна точка: х-л Свети Георги Палас, Свети Влас и обратно
4-Маршрут: (Първа смяна) начална точка:гр. Бургас, кв. Мед. Рудник; гр. Бургас, кв. Мед. Рудник- гр. Бургас, център; гр. Бургас, център- гр. Бургас, кв. Сарафово; гр. Бургас, кв. Сарафово- х-л Свети Георги Палас; крайна точка: х-л Свети Георги Палас, Свети Влас и обратно
5-Маршрут: (Втора смяна)- начална точка: гр. Бургас, кв. Мед. Рудник; гр. Бургас, кв. Мед. Рудник- гр. Бургас, център; гр. Бургас, център- гр. Бургас, кв. Сарафово; гр. Бургас, кв. Сарафово- х-л Свети Георги Палас; крайна точка: х-л Свети Георги Палас, Свети Влас и обратно
6-Маршрут: (Дневна смяна)- начална точка: гр. Бургас, кв. Мед. Рудник; гр. Бургас, кв. Мед. Рудник- гр. Бургас, център; гр. Бургас, център- х-л Свети Георги Палас крайна точка: х-л Свети Георги Палас, Свети Влас и обратно
7-Маршрут: (Нощна смяна)- начална точка: гр. Бургас, кв. Мед. Рудник; гр. Бургас, кв. Мед. Рудник- гр. Бургас, център; гр. Бургас, център- х-л Свети Георги Палас крайна точка: х-л Свети Георги Палас, Свети Влас
Осъществяваните седем маршрута до и от х-л Свети Георги Палас, гр.Свети Влас ще се изпълняват 7 дни седмично /ежедневно/ в периода 01 Май-01 Октомври. Поради натовареността на сезонната работа и заетост на хотела.
Избраният чрез процедура по ПМС № 69/2013 г.
подизпълнител ще осигури качествено и навременно транспортните дейности по проекта.
|