ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO005-1.0.01-0084-C0001
Номер на проект:
58-131-84-84
Наименование:
Техническа помощ за подготовка на интегриран инвестиционен проект във водния сектор на гр. Червен бряг
Бенефициент:
Община Червен бряг
Източник на финансиране:
КФ ==>
Оперативна програма "Околна среда"
Дата на решение на договарящия орган:
10.11.2008
Начална дата:
12.01.2009
Дата на приключване:
14.03.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Плевен                    Червен бряг
Описание
Описание на проекта:
Конкретна цел на проекта е да подпомогне общинската администраця на община Червен бряг да подготви качествени и пълни инвестиционни проекти за подобряване на водния цикъл на гр. Червен бряг. С готовя инвестиционен проект впоследствие община Червен бряг ще кандидатства за финансиране по приоритетна ос 1 на ОП “Околна среда 2007–2013 г.” за инфраструктурен проект.
Дейности:
Дейност 1 - Техническа помощ за подготовка на инвестиционен проект за водния сектор на гр. Червен бряг Дейност 1.1- Преглед на съществуващата документация, обследване на водния цикъл и изработване на графични материали отразяващи съществуващата ситуация - Преглед на съществуващата документация и извършване на полеви диагностични и геодезични измервания и изработване на графични материали.Дейност 1.2 - Подготовка на 25 годишна инвестиционна програма за водния сектор на града - На базата на събраната от предишните дейности информация Консултанта трябва да дефинира всички инвестиционни компоненти необходими за нормалното функциониране на целия воден цикъл на града.Дейност 1.3 - Подготовка на анализ на социалната поносимост на проекта на макро равнище - Консултантът трябва да оцени социалната поносимост на инвестиционния проект. Дейност 1.4 - Избор на инвестиционни компоненти, които да бъдат включени във Формуляра за кандидатстване за финансиране по ОП “Околна среда 2007 - 2013” съобразявайки си с резултатите от анализа на социалната поносимост - Избор на инвестиционните компоненти на базата на изготвената Инвестиционна програма и Анализа на социалната поносимост. Дейност 1.5 – Подготовка на пред- инвестиционно проучване за всички одобрени инвестиционни компоненти, които ще бъдат предложени за финансиране по ОП”Околна среда 2007 – 2013” - Консултантът трябва да изготви Пред-инвестиционно проучване в обем и съдържание съгласно Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти включително геодезически, геоложки, геотехнически, хидрогеоложки, хидроложки и др. проучвания. Дейност 1.6 – Изготвяне на идеен проект за одобрената от Областен експертен съвет алтернатива - Консултантът трябва да изготви Идеен проект в обем и съдържание съгласно Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти на базата на одобреното пред-инвестиционно проучване.Дейност 1.7 – Подготовка на Формуляра за кандидатстване за финансиране на инвестиционния проект по ОП “Околна среда” и изготвяне на всички необходими документи които са необходими за комплектоването на Формуляра включително финансови и икономически анализи, оценка на капацитета на Общината и ВиК дружеството, план (стратегия) за провеждане на обществените поръчки, програма за управление на утайките и други съгласно насоките за кандидатстване - Подготовка на Формуляра за кандидатстване и всички съпътстващи към него документи и приложения.Дейност 1.8 – Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, за всички дейности включени за финансиране във Формуляра за кандидатстване, съгласно предварително одобрения от общината план за провеждането им - Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП.
Дейност 2 - Техническа помощ за организация и управление на договорите по проекта Дейност 2.1 - Подпомагане на Община Червен бряг и Звеното за управление на проекта в процеса на цялостното управление и изпълнение на договорите по проект „Техническа помощ за подготовка на интегриран инвестиционен проект във водния сектор на гр. Червен бряг - Оказване на съдействие на експертите от община Червен бряг по време на изпълнение на целия проект чрез даване на официални становища, предложения за подобряване качеството на документите и коментари.
Дейност 3 - Организация и изпълнение на мерки за публичност по проекта Дейност 3.1 - Осигуряване на пълна прозрачност във връзка с усвояването на средствата по проекта на Община Червен бряг, предоставени на Р България от Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз.Кампании и публикации в печатни медии, печатни материали, информационни събития – работни срещи, конференции и пресконференции и др.
Дейност 4 - Изготвяне на Формуляр за кандидатстване “Техническа помощ за подготовка на интегриран инвестиционен проект във водния сектор на гр. Червен бряг” Дейност 4.1 - Изготвяне на формуляр за кандидатстване и документации за избор на изпълнители за обществени поръчки за процедура по предоставяне на безвъзмездна финансова помощ Реф. № BG161PO005/08/1.30/01/01. - Подготовка на формуляр за кандидатстване за финансиране, технически спецификации и документации за избор на изпълнители на обществени поръчки.
Дейност 5 - Одит на проекта Дейност 5.1- Осигуряване на лицензиран експерт – счетоводител или одиторска фирма - Преди подаването на окончателния доклад по проекта ще да бъде извършен одит от лицензиран експерт-счетоводител или одиторска фирма
Дейност 6.1 – Дейности свързани с издаването на разрешителни по ЗВ, ЗБР,ЗУТ и други Такси за издаване на необходимите документи
Дейност 6.2 – Разходи на общината за закупуване на материали и оборудване за организацията и управлението на проекта Закупуване на материали и технически средства
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
1 383 480 BGN
Общ бюджет:
684 889 BGN
БФП:
684 889 BGN
Общо изплатени средства:
684 889 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
684 889
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
138 348 BGN
2010
390 402 BGN
2011
228 000 BGN
2012
0 BGN
2013
62 000 BGN
2014
0 BGN
2015
- 133 861 BGN
684 889 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
547 911
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
110 678 BGN
2010
312 322 BGN
2011
182 400 BGN
2012
0 BGN
2013
49 600 BGN
2014
0 BGN
2015
- 107 089 BGN
547 911 BGN
В т.ч. Национално финансиране
136 978
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
27 670 BGN
2010
78 080 BGN
2011
45 600 BGN
2012
0 BGN
2013
12 400 BGN
2014
0 BGN
2015
- 26 772 BGN
136 978 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Няма въведени индикатори към този проект
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз