ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-4.1.01-0017-C0001
Номер на проект:
K10-40-7-10
Наименование:
Извършване на анализ на структурата на Министерство на финансите и УО на ОПАК за изпълнение на функциите на Управляващ орган на Оперативна програма „Добро управление
Бенефициент:
Министерство на финансите
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
18.03.2014
Начална дата:
18.03.2014
Дата на приключване:
30.06.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Да се осигури ефективност на целия процес на управление на ОПАК и ОПДУ за периода 2014-2020 г.
Дейности:
Дейност 1. Анализ на структурата на УО на ОПАК и разработване на предложение за структура на УО на ОПДУ във връзка с програмния период 2014-2020 г. Ще бъде направен последователен и цялостен преглед на структурата на УО на ОПАК, вкл. на функциите, отговорностите и капацитета на служителите, анализ и оценка на дейността и работните процеси, анализ на числеността на служителите спрямо функциите и дейностите, които изпълняват. Въз основа на това ще се идентифицират нуждите и ще могат да се предприемат мерки, включително предложения за промени в нормативната уредба. Ще бъде разработено предложение за структура и функционална характеристика на дирекцията, с оглед на бъдещите й отговорности по отношение изпълнението на ОПДУ, както и карта на компетентностите и длъжностни характеристики на отделните служители в дирекцията. Съгласно изискванията ще бъде разработен цялостен Наръчник за изпълнение на ОПДУ (Наръчника) с всички необходими процедури, образци на документи, контролни листа и др., както и Система за управление и контрол (СУК). Дейността ще бъде възложена външен изпълнител, като в заданието ще бъде уточнено, че анализът следва да бъде извършен като се вземе предвид, че за новия програмен период 2014-2020 г. ОПДУ обединява мерките и приоритетите, залагани в ОПТП и ОПАК за периода 2007-2013 г. Ангажиментът на избрания изпълнител по договора ще приключи след одобрение на Наръчника и СУК от страна на одитния орган.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО "ПОПОВ И ПАРТНЬОРИ"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
79 197 BGN
Общ бюджет:
62 499 BGN
БФП:
62 499 BGN
Общо изплатени средства:
63 357 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
62 499
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
63 357 BGN
2015
0 BGN
63 357 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
53 124
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
53 854 BGN
2015
0 BGN
53 854 BGN
В т.ч. Национално финансиране
9 375
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
9 504 BGN
2015
0 BGN
9 504 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
(Д) По Дейност 1 - Проект на структура
Индикатор 2
(Д) По Дейност 1 - Анализ
Индикатор 3
(Д) По Дейност 1 - Длъжностни характеристики
Индикатор 4
(Д) По Дейност 1 - Наръчник
Индикатор 5
(Д) По Дейност 1 - СУК
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз