ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.2.03-0176-C0001
Номер на проект:
ESF-2203-06-08010
Наименование:
Повишаване на производителността и адаптивността на заетите в "АРТСТРОЙ ИНВЕСТ" ЕООД чрез осигуряване на организиран транспорт от и до работното място
Бенефициент:
"АРТСТРОЙ ИНВЕСТ" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
04.11.2013
Начална дата:
21.02.2014
Дата на приключване:
27.07.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пазарджик                    Пазарджик
Описание
Описание на проекта:
Да се подобри мобилността на работниците и служителите на „Артстрой инвест” ЕООД в географски аспект чрез осигуряване на ежедневен организиран фирмен транспорт от и до работното място. Реализирайки този проект ще бъдат обхванати всички заети лица, пътуващи в момента със собствен превоз или обществен междуградски /междуселски/ транспорт. Тази мярка ще бъде стимул за запазване на работните места и получаваните доходи и ще спести време и средства на заетите лица
Дейности:
Дейност 1 : Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място от работодателя за заетите в съответното предприятие лица за период до 12 месеца Обект на процедурата за избор на изпълнител ще бъдат дейностите по проекта, свързани с доставка на горива за МПС на фирмата, които ще обслужват работещите във фирмата с настоящ адрес различен от мястото им на работа, при спазване реда на ПМС № 69/2013 г. Дейността може да бъде разделена на следните етапи: Ще бъде осъществена предварителна среща с фирмата доставчик, в рамките на която ще бъдат доизяснени детайлите. Фирмата доставчик ще осъществява доставката на предвиденото в проекта гориво периодично, зареждайки МПС на кандидата на бензиностанции в непосредствена близост до маршрутите на транспортните схеми. Осъществяване на превоза на пътници* При назначаване на нови работници попадащи в целевата група, или откриване на нови строителни обекти, отдалечени от гр. Пазарджик ще бъдат разработвани нови маршрути. Подържане в техническа изправност на използваните за целите на проекта автомобили Обосновка: Дейността е основна за изпълнение на проекта и точното ѝ изпълнение ще доведе до изпълнение на набелязаните цели.
Дейност 2 : Управление на проекта Дейност Управление на проекта започва с: 1. Сформиране на екип, който ще бъде отговорен за изпълнението на проекта. Екипът ще се състои от Ръководител и Счетоводител. 2. Детайлно обсъждане в рамките на екипа на целите, предвидените дейности и очакваните резултати. В тази част се предвижда и идентифициране на възможни проблеми при реализацията на проекта, както и разглеждане на различни алтернативи за разрешаването им. Впоследствие се преминава към осъществяването на дейността, като тя се състои от следните няколко дейности: 1. В съответствие с плана за действие по Проекта управленският екип изработва детайлна разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава графика за тяхното изпълнение. В съответствие с направената детайлна разбивка по задачи се утвърждават окончателно отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. 2. Установяване на система за вътрешен контрол и мониторинг, включително водене на отчетност по проекта – документална и счетоводна. За правилното функциониране на системата ще бъде отговорен управляващият екип, като вътрешният контрол и мониторингът ще бъдат прилагани за всички дейности по проекта. Обосновка: Дейността е от съществено значение за реализацията на проекта, имайки предвид, че в нейните рамки ще се осъществява цялостното ръководство и ще бъдат установявани и разрешавани възникнали проблеми.
Дейност 3 : Организация и осъществяване на дейностите по информиране и публичност Подготовка и провеждане на PR-кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща публикуването на две рекламни карета в местните медии. С първото ще бъде представен Проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Второто ще бъде поместено след приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен кратък обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани представители на Водещата организация. Изработване и поставяне на подходящо място пред официалния вход на Водещата организация информационна табела за Проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Плам Ойл 2014
ТРАНС СТРОЙ ГРУП
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
48 732 BGN
Общ бюджет:
30 885 BGN
БФП:
30 885 BGN
Общо изплатени средства:
30 885 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
30 885
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
9 746 BGN
2015
21 138 BGN
30 885 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
26 252
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
8 284 BGN
2015
17 968 BGN
26 252 BGN
В т.ч. Национално финансиране
4 633
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 462 BGN
2015
3 171 BGN
4 633 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2
Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз