ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.2.03-0239-C0001
Номер на проект:
ESF-2203-02-02015
Наименование:
Осигуряване на безвъзмездна финансова помощ за организиран транспорт до и от работното място за заетите в КУШ ГРУП ЕООД
Бенефициент:
КУШ ГРУП ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
04.11.2013
Начална дата:
21.02.2014
Дата на приключване:
01.08.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Югоизточен               Бургас                    Руен
Описание
Описание на проекта:
- разширяване на набора от мерки, явяващи се основна предпоставка за насърчаване на географската мобилност на работната сила на ЕООД „КУШ ГРУП”; - по-цялостно и по-ефективно обхващане на заетите в дружеството лица, които пътуват ежедневно до и от работното си място от други населени места, но нямат възможност за целта да ползват обществен транспорт; - чрез предоставяне на безвъзмездна помощ за организиране на транспорт за пътуващите заети лица в „КУШ ГРУП” ЕООД, да бъдат осигурени предпоставки за запазване на тяхната заетост
Дейности:
1. Организация и управление на проекта Предвижда се назначаване на екип за организация и управление на проекта. Той ще се състои от трима души: - Ръководител на проекта – Вера Кехайова; - Координатор на проекта – Илиана Желязкова; - Счетоводител на проекта – Величка Пеева. Автобиографиите на членовете на екипа по проекта са приложени към проектното предложение Екипът по проекта ще създаде такава работна организация, която да създаде предпоставки за ефективно и своевременно изпълнение на заложените дейности. Екипът ще бъде отговорен за правилното провеждане на процедурите за избор на изпълнители. Ще следи за коректното и навременно изпълнение на дейността на изпълнителите, както и ще извършва разплащания с тях. Счетоводителят, заедно с ръководителя и координатора ще изготвят междинните и финалните отчети.
2. Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнител за организиране на превоз на служителите на „КУШ ГРУП” ЕООД Ще бъде проведена процедура по ПМС 69/ 2013 за избор на изпълнител за организиране на превоз на заетите в „КУШ ГРУП” ЕООД до и от работното им място. Процедурата ще бъде тип „открит избор”. Екипът за организация и управление ще подготви тръжна документация за процедурата и ще я съгласува с Управляващия орган на програмата. Процедурата ще бъде проведена в пълно съответствие с изискванията на ПМС 69/2013 и на Оперативното ръководство за бенефициента за изпълнение на проекти по схема BG051PO001-2.2.03 „НА ПЪТ”. С класирания на първо място кандидат ще бъде сключен договор за изпълнение на транспортната услуга.
3. Превоз на заетите в „КУШ ГРУП” ЕООД до и от работното им място. С помощта на избрания в дейност 2 изпълнител ще се организира транспорт за нуждаещите се представители на целевата група заети в „КУШ ГРУП” ЕООД до и от работното им място за период от 12 месеца.
4. Информираност и публичност За осъществяване на тази дейност са предвидени серия от взаимно допълващи се мерки. На първо място ще бъдат проведени две информационни мероприятия – в началото и в края на проекта. Организацията на тези събития ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще бъде избран измежду три представени оферти, съдържащи техническо и финансово предложение. За осигуряване на подходяща визуализация на тези събития ще бъдат изработени два банера. Екипът по проекта ще изнесе презентация за целите и задачите на проекта, за приноса на ЕСФ за реализацията, както и за постигнатите резултати. В допълнение на горните мерки – на всички ангажирани превозни средства, осъществяващи транспорта на заетите до и от работното им място, ще бъдат поставени информационни табели. Информационна табела ще бъде поставена и на видно място в предприятието на кандидата.
5. Одит на проекта. Ще бъде извършван преглед на първичните и вторични счетоводни документи, като за изпълнение на тази дейност ще бъде ангажиран външен изпълнител. Дейността ще завърши с одиторски доклад, неразделна част от финалния финансов отчет.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ОДИТОРСКА КЪЩА КОРЕКТ ЕООД
ЕВРО-89-ДОБРОМИР-МУСТАФОВИ СИЕ СД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
178 351 BGN
Общ бюджет:
174 541 BGN
БФП:
174 541 BGN
Общо изплатени средства:
174 541 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
174 541
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
35 670 BGN
2015
138 871 BGN
174 541 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
148 360
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
30 320 BGN
2015
118 040 BGN
148 360 BGN
В т.ч. Национално финансиране
26 181
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
5 351 BGN
2015
20 831 BGN
26 181 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2
Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз