Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0415-C0001
Номер на проект: ESF-2203-01-07015
Наименование: Заедно на път
Бенефициент: ЕНИГМА ГАРД ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 21.02.2014
Дата на приключване: 01.08.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
Описание
Описание на проекта: Насърчаване на мобилността на работната сила в дружеството свързана с осигуряване на транспорт до работното място отдалечено на не повече от 100 км от дома
Дейности: 4. Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място от работодателя за заетите в дружеството лица. Основната дейност на „Енигма ГАРД” ЕООД е охрана на обекти, които са извън населеното място на регистрация на фирмата. Реализацията на дейността предполага въвеждане на режим и графици на работно време, които следват производствената необходимост, а именно гъвкаво работно време. Целта на фирмата да прилага гъвкавата заетост е свързана с оптимизирането на разходите на труд. Географската гъвкавост отразява нарастващата динамика в движението на заетите лица и се отразява в промени на границите на работното място. На фона на тенденцията за увеличаване на броя на безработните лица в края на 2012 г. за регион Пловдив, където извършва основната част от дейността си, работодателят полага усилия за запазване на заетостта и осигуряване на по добри условия на труд на наетите лица. Организацията на работа е свързана с изнасяне на дейности извън границите на населеното място. Дейността на фирмата е структурирана в охрана на обекти, които са на 24 часов режим. Всекидневно се обслужват 4 обекта с общо 39 охранители и техници СОД. Осигуряване на транспорта до и от работното място ще се осъществява от 5 автомобила, собственост на фирмата по 18 маршрута. С 5 служителя ще се сключат допълнителни споразумения за извозването по обектите на заетите лица за изпълнение на функции по превоз на работниците. Доставчик на гориво ще бъде избран по процедура на ПМС 69/2013 г. За извършването на превоза на пътници от и до работното място работодателят ще спазва разпоредбите на Наредба № Н-8/2008 г. за условията и реда за извършване на превоз на пътници и товари за собствена сметка и Наредба № 12/05.01.2007г., издадена от Министерство на транспорта и Държавната агенция за метрологичен и технически надзор, за изискванията за задължителна употреба на контролните уреди за регистриране на данните за движението на автомобилите и работата на екипажите, както и функционалните и техническите изисквания към тях и Закона за автомобилните превози за автомобили, в които броят на местата за сядане, без мястото на водача, е не повече от 8 (съгласно чл. 12б, т. 1 на Закона за автомобилните превози). Шофьори и автомобили, с които ще се извършва превоза на служителите до и от работното място са както следва: Пловдив: Захари Ясенов Шкодров – (маршрути 1,4,7,10,13,16) Фолксваген Поло Славчо Георгиев Дадришки – (маршрути 2,5,8,11,14,16) Ситроен Берлинго Пламен Панайотов Гегов – (маршрути 3,6,9,12,15,16) Ситроен Берлинго *Легенда: Маршрут 16 се разпределя между тримата (10 дни месечно на всеки) София: Мирослав Захариев Генков - (маршрут 17) – Пежо 307 Георги Костадинов Кайков – (маршрут 18) – Пежо 308 Маршрутите са описани подробно в Детайлна транспортна схема.
1. Организация и управление Успешната реализация на проекта изисква добра организация, координация и управление. За целта се сформира екип за организация и управление на проекта, който се състои от Ръководител, Координатор, Счетоводител. Непосредствено след подписването на договор за финансиране ще се проведе среща с екипа по проекта с основни поддейности:  изготвят и сключат договори с управленския персонал на проекта;  уточнят в детайли персоналните отговорности и ангажименти;  изясни методиката и времевото разпределение на дейностите в рамките на срока за изпълнение на проекта;  уточни механизма за вътрешен контрол и наблюдение.
3. Визуализация и публичност Организиране и провеждане на две пресконференции (в началото и края на проекта), за отразяване на основните цели и задачи по проекта, основните срокове по проекта и да представи екипа за управление, както и да отрази финансовия принос на ОПРЧР (ЕСФ). Ще бъдат поканени представители и на заинтересованите страни и медиите. За популяризирането на проекта (основни дейности, цели, екип за управление) ще бъдат отпечатани 300 брошури, 535 листовки, 500 дипляни, 30 стикера и изработени 2 табели. Публикуване на информация за проекта на сайта на фирмата. При реализацията на дейността ще се популяризира и получената финансова подкрепа и ще се съблюдават изискванията на Ръководството за визуализация и публичност приложимо за Бенефициенти
2. Провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнител/и Подготовка и провеждане на тръжна процедура по условията на Постановление 69/2013 г. на Министерски съвет за избор на изпълнители. Изборът ще се извърши посредством процедурите за определяне на изпълнител съгласно Постановление № 69/2013 г. на Министерския съвет за: • Избор на доставчик на гориво; • Избор за изработка на информационни материали; • Избор на доставчик на канцеларски материали и консумативи за управление на проекта. Основните задачи в изпълнение на дейността са свързани с: Изготвяне на график за провеждане на тръжни процедури и предоставяне за съгласуване от Договарящия орган. Изготвяне на документация за провеждане на избор за изпълнител/и, сформиране на комисия за оценка на постъпилите оферти, извършване на оценка и класиране, сключване на договор с избрани изпълнители.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Петрол АД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 85 434 BGN
Общ бюджет: 46 088 BGN
БФП: 46 088 BGN
Общо изплатени средства: 55 532 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 46 088 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 55 532 BGN
2015 0 BGN
55 532 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 39 174 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 47 202 BGN
2015 0 BGN
47 202 BGN
В т.ч. Национално финансиране 6 913 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 8 330 BGN
2015 0 BGN
8 330 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз