ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0153-C0001
Номер на проект:
ESF-2102-06-11001
Наименование:
Обучение на заети лица в "НОВИЗ" АД
Бенефициент:
"НОВИЗ" АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
29.12.2008
Начална дата:
15.01.2009
Дата на приключване:
01.02.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пловдив
Описание
Описание на проекта:
"Обучение за придобиване на професионална квалификация на 15 лица. • „ Организация на обслужването в хотелиерството” • „Бизнес администрация” • „Производство на кулинарни изделия и напитки” • „Монтьор на електродомакинска техника” • „Преработка на полимери” • „Козметика” Обучение по ключови компетенции на 18 лица: • „Английски език” • „Немски език” • „Компютърна грамотност за малко напреднали” • „Компютърна грамотност за напреднали” • „”Работа със специализирани програмни продукти” Ще бъде извършен избор на обучаващи организации за провеждане на обученията. "
Дейности:
Изпълнение на дейност 1 - сформиране на екип по управление на проекта и разработване на система за управление и вътрешен мониторинг на проекта Сформиране на екип от двама представители на ВО. Внедряване на система за управление и вътрешен мониторинг.
Дейност 2- избор на подизпълнители за обученията всички обучения ще бъдат проведени от подизпълнители по ПМС 55
Дейност 3 Организация на обученията Формиране на групи, времеви график на обученията, провеждане на входящи тестове за езиковите и компютърните обучения
Дейност 4 - Провеждане на професионално обучение по професия Администратор в хотелиерството, специалност Организация на обслужване в хотелиерството Ще бъдат включени 4 администратори на хотелски комплекс Новиз. - 180 уч. часа
Дейност 5 - Провеждане на професионално обучение по професия Офис-мениджър, специалност Бизнис-администрация Ще бъдат обучавани 2 служители - 180 уч. часа
Дейност 6 - Провеждане на обучение по английски език Ще бъдат обучени 3 лица по 120 уч. часа
Дейност 7 - Провеждане на обучение по немски език Ще бъдат обучени 2 лица по 120 уч. часа
Дейност 8 - Компютърна грамотност за малко напреднали ще бъдат обучени 3 лица - 90 уч. часа
Дейност 9 - Компютърна грамотност за напреднали Ще бъдат обучени 8 лица - 90 уч. часа
Дейност 10 - Работа със специализирани програмни продукти ще бъдат обучени 2 лица - 90 уч. часа
Дейност 11 - Провеждане на професионално обучение по професия Готвач, специалност Производство на кулинарни изделия и напитки ще бъдат обучени 2 лица - 150 уч. часа
Дейност 12 - Провеждане на професионално обучение по професия Електромонтьор, специалност Монтьор на електродомакинска техника ще се обучават 2 лица - 180 уч. часа
Дейност 13 - Провеждане на професионално обучение по професия Работник в полимерните производства, специалност Преработване на полимери ще бъдат обучени 3 лица - 120 уч. часа
Дейност 14 - Провеждане на професионално обучение по професия Козметик, специалност Козметика Ще бъдат обучени 2 лица 180 уч. часа
Дейност 15 - оценка на ефективността Оценка на участниците и на обучителите
Дейност 16 - мониторинг Ще се осъществява от ръководителя на проекта, съгласно разработената система за управление и вътрешен мониторинг на проекта
Дейност 17 - Публичност и визуализация 2 пресконференции, 3 публикации, инф. табели изработване и отпечатване на материали за обученията
Дейност 18 - Отчетност на проекта
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Фондация за Социални инвестиции и ресурси - София
Център за професионално обучение към Българската асоциация каучукова промишленост
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
16 323 BGN
Общ бюджет:
20 151 BGN
БФП:
16 121 BGN
Общо изплатени средства:
16 120 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
16 121
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
3 265 BGN
2010
12 855 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
16 120 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
13 703
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
2 775 BGN
2010
10 927 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
13 702 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 418
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
490 BGN
2010
1 928 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
2 418 BGN
Финансиране от бенефициента
4 081
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз