Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление Дейностите по организация и управление на проекта са хоризонтални и ще се изпълняват през целия период на реализиране на проекта. За управление на проекта е предвидено назначаване на Ръководител на проекта, координатор и счетоводител, притежаващи необходимия опит и компетенции, всеки от които има ясно определени функции в процеса на управление. Дейността включва:
• Разпределяне на задълженията и отговорностите на екипа.
• Изготвяне и приемане на подробен План-график за изпълнение на дейностите.
• Регулярно провеждане на работни срещи на екипа.
• Създаване и поддържане на система за комуникация, както в екипа по проекта, така и с подизпълнителите.
• Уточняване на организацията на работата и начините за съхраняване на документите.
• Планиране и организиране на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП.
• Изготвяне на технически и финансови доклади, както и всякаква отчетност във връзка с изпълнение на заложените дейности.
*Към проектното предложение са приложени копия на автобиографиите на членовете на екипа.
Дейност 2: Провеждане на специализирано обучение на тема „Разработване и прилагане на Data mining модели в областта на управлението на риска от неспазване на данъчното и осигурителното законодателство“ Обучението е предназначено за служители от дирекция „Управление на риска” на НАП, с опит и задълбочени познания в областта на данъчното и осигурителното законодателство и управлението на риска от неспазване на данъчното и осигурително законодателство.
Поради естеството на работата служителите на дирекцията имат опит в обработката на големи обеми данни и прилагането на различни методи на анализ, но познанията им в областта на електронните технологии са ограничени и нямат опит в изготвянето и прилагането на Data mining модели.
Очакваме в резултат на обучението, служителите на дирекцията да придобият теоретични и практически познания относно:
• Изискванията към данните, използвани в Data mining анализа;
• Подготовка на данните за прилагане на Data mining модели;
• Теоретични познания, необходими за изготвянето на Data mining модели;
• Практически умения в Data mining моделирането, чрез изготвянето на поне един модел за идентифициране на риск от неспазване на данъчното законодателство;
Обучението трябва да бъде с продължителност не по-малко от 5 (пет) дни и да се проведе извън границите на гр. София, но на територията на Р България в случай, че избраният изпълнител може да обезпечи технически провеждането на планираното обучение и постигане на заложените резултати. В обучението, планирано в рамките на изпълнение на дейност 2 ще вземат участие 16 служители от дирекция „Управление на риска“ в НАП. Ще бъде избран външен изпълнител по реда на ЗОП, който ще бъде отговорен за изпълнение на тази дейност.
Дейност 3: Провеждане на обучения от каталога на ИПА за 2013г. В рамките на изпълнение на дейност 3, е планирано 16 служителя от дирекция „Управление на риска“ в НАП да премина през 7 обучения от каталога на ИПА за 2013г., както следва:
• ЕФ-6 Делова комуникация и етикет.
Цели на обучението:
- да подпомогне успешното делово общуване на служителите от дирекцията;
- да предостави нови знания и умения за прилагане на етичните стандарти при вземане на решения;
- да предложи начини за преодоляване на проблемни служебни ситуации;
- да запознае служителите на дирекцията с правилата и механизмите на въздействие в деловия етикет и деловото облекло.
Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа.
• ИТО-10 Визуализирай идеите си с MS Excel.
Цели на обучението:
- да се овладеят в детайли инструментите за работа с графични обекти и диаграми в MS Excel.
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
• ИТО–12 функции в MS Excel.
Цели на обучението:
- да се придобие практически опит от служителите в дирекцията за вградените в MS Excel функции за решаване на конкретни задачи.
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
• ИТО–14 работа със списъци и база от данни в MS Excel.
Цели на обучението:
- да се придобият знания и умения за прилагането на Lookup и Database функции при обработване на данни в MS Excel.
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
• ИТО–15 MS Excel за икономисти.
Цели на обучението:
- да представи инструменти, за решаване на задачи, възникнали при работата на служителите, свързана с обработка на икономическа информация.
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
• ИТО-17 Хитрости (Tip&Trik) в MS Excel.
Цели на обучението:
- да се представи набор от практически инструменти и техники за обработка и презентация на данни.
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
• ИТО–19 Основни познания за VISUAL BASIC и прилагането им за автоматизиране на задачите в MS Excel.
Цели на обучението:
- да се изградят знания за програмиране на макроси в MS Excel.
Продължителност: 3 дни, 18 учебни часа.
За целта ще бъде изпратена заявка за участие към ИПА, попълнена по образец на института. Участниците ще бъдат групирани и разпределени съгласно възможностите на ИПА, като те ще посочат възможностите за дата, място на провеждане и начален час за всяко от планираните обучения.
Дейност 4: Информация и публичност С цел достигане до максимална публичност и информираност за проекта, в настоящата дейност са предвидени следните мерки, които ще бъдат изпълнени:
• Статии в печатни издания - 2 броя публикации в национален ежедневник.
• Отпечатване на рекламни материали – 200 брошури.
• Рол банер – 1 брой.
Екипът по проекта ще организира избора на изпълнител за тази дейност, при спазване на действащото законодателство в областта на обществените поръчки (ЗОП).
|