Дейности:
|
Дейност 1: Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки. Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на Дейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие.
Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител.
Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избрания изпълнител.
Дейност 2: Провеждане на обучения относно реализация на конфискувани/отнети/ изоставени в полза на държавата благородни метали, скъпоценни камъни и/или изделия със и от тях. Поддейност 1: Провеждане на обучение на тема „Реализация на конфискувани/отнети/ изоставени в полза на държавата благородни метали и/или изделия със и от тях.”
Обучението ще запознае участниците със специфики при транспортиране, съхранение, идентифициране, окачествяване, методи за експертиза и оценка на благородни метали, както и приложимата нормативна уредба, източници на информация и методики.
Участниците ще придобият знания относно общи понятия и нормативна уредба в областта; принципи и практики в търговията с благородин метали; принципи и практики в търговията с нумизматични артикули, както и с бижутерийни такива.
Предвижда се обучението да бъде с продължителност 16 астрономически часа, минимум два работни дни.
В обучението ще вземат участие 42 (четиридесет и двама) служители на НАП от функция „Продажби” от териториалните подразделения на НАП от цялата страната, както следва:
20 (двадесет) служители от гр. София;
6 (шест) служители от гр. Пловдив;
4 (четири) служители от гр. Бургас;
7 (седем) служители от град Варна;
5 (пет) служители от гр. Велико Търново.
Предвижда се обучението да се проведе извън столицата с оглед улесняване придвижването на служителите от функцията от страната.
Поддейност 2: Провеждане на обучение на тема „Реализация на конфискувани/отнети/ изоставени в полза на държавата скъпоценни камъни и/или изделия със и от тях.”
Обучението ще запознае участниците със стойностните характеристики на скъпоценните камъни, методи за ценообразуване и окачествяване, документи касаещи единични камъни и лотове, както и приложима нормативна уредба, източници на информация и методики.
Служителите, които ще преминат курса на обучение ще получат знания за основните разлики между естествените и синтетични камъни, видове имитации, основни принципи на диагностиката на скъпоценните камъни, както и за достъпни методи за диагностика на неекспертно ниво.
Предвижда се обучението да бъде с продължителност 16 астрономически часа, минимум два работни дни.
В обучението ще вземат участие 42 служители на НАП от функция „Продажби” от териториалните подразделения на НАП от цялата страната, както следва: 20 (двадесет) служители от гр. София;
6 (шест) служители от гр. Пловдив;
4 (четири) служители от гр. Бургас;
7 (седем) служители от град Варна;
5 (пет) служители от гр. Велико Търново.
Предвижда се обучението да се проведе извън столицата с оглед улесняване придвижването на служителите от функцията от страната.
Дейност 3: Провеждане на специализирано обучение от ИПА за служители от функция „Продажби” в НАП. Поддейност 1: Провеждане на курс по управление на собсвеността (ФС-6)
Курсът ще се проведе в рамките на 2 дни, 16 учебни часа, предназначен за служители на експертни и ръководни длъжности в централни и териториални администрации, ангажирани с управлението и разпореждането с държавна и общинска собственост.
В обучението ще вземат участие 11 (единадесет) служители от функция „Продажби” в НАП.
Обучението за управление на собсвеността ще запознае участниците с правна рамка и режим на управление на собствеността (ЗС, ЗДС, ЗОС, ТЗ), както и отнасяне на собствеността към други закони (ЗУТ, ЗПСПК, ЗК), възможности и алтернативи за ефективно управление.
Цели се провеждането на една дискусия по практически проблеми на разпореждане с държавни и общински активи и начини на взаимодействие с органите, имащи конкретни правомощия по управление на собствеността .
Поддейност 2: Провеждане на курс елекронни таблици с MS Excel (напреднали) (ИТО-9).
Курсът ще се проведе в рамките на 1,5 дни, 12 учебни часа, предназначен за служители използващи MS Excel и нуждаещи се от разширяване на знанията и уменията си за работа с продукта.
В обучението ще вземат участие 12 (дванадесет) служители от функция „Продажби” в НАП.
Участниците в обучението ще подобрят и надградят знанията и уменията си по отношение на управление на работни листове, усъвършенстване на техниката за писане на формули, потребителски формати и условно форматиране, защита на клетки и работни листове, групиране и консолидиране на отчети, използване на филтър за анализ на данни и др.
Дейност 4: Дейности за информация и публичност. Поддейност 1: Подготовка на документация за възлагане на обществена поръчка и провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка, при спазване на изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки. Сключване на договор с избрания изпълнител.
Поддейност 2: Осигуряване на информация и публичност.
Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта включващи:
Разработване и отпечатване на информационни брошури по проекта – 200 броя;
Публикуване на статии в печатно издание – 2 бр;
Изготвяне на рол банер- 1 бр.;
Освен горепосочените поддейности, екипът на НАП ще предприеме и следните допълнителни действия при осигуряване на информация и публичност на проекта:
Създаване на специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъде публикувана информация за напредъка по проекта;
На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК.
Дейност 5: Дейности за организация и управление на проекта. Дейността включва:
• Организиране на цялостното изпълнение на проекта;
• Сформиране на екип за организация и управление и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта;
• Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществена поръчка;
• Управлението на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете;
• Следене на индикаторите за изпълнение на проекта;
• Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми;
• Управление на промените;
• Контрол на изпълнението на дейностите за информация и публичност;
• Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране.
|