Дейности:
|
Дейност 3. Провеждане на съпътстващи обучения за служителите на агенцията за работа с разработения софтуер За работа с новоразработения софтуер ще бъдат обучени общо 45 служители от Агенцията, които представляват 80% от целия й състав. За тази цел ще бъдат организирани две двудневни обучения. Дейност 1. Създаване на Регистър на малките и средни предприятия Регистърът ще съдържа основните административни данни и параметри за МСП, фирмен профил, контактна информация, детайлни извадки за дейността, фирмена история, специфична за фирмата информация и статистически данни, браншова специализация и принадлежност. Ще бъде достъпен както за регистрирани, така и за нерегистрирани потребители. Регистърът ще съхранява информация за конкретни предприятия за целите на секторно сътрудничество и изграждане на клъстери, интензифициране на комуникацията в определени отрасли, засилване на партньорството. Дейност 4 Одит на проекта Дейностите по одит на извършената работа включват:
• Извършване на цялостен одит след приключване на основните дейности по проекта;
• Изготвяне на одитен доклад.
Дейност 2. Разработване на информационно-комуникационна система за вътрешно администриране и управление на процесите и предоставяне на административни услуги за бизнеса Информационно-комуникационна система за вътрешно администриране и управление на процесите и предоставяне на административни услуги за бизнеса ще се състои от две части:
Публичната част на платформата- ще предоставя активна информация на потребителите според сектора, в който попадат – подходящи изложения, обучения, пазарни проучвания, информация за лицензионни режими и др. Платформата ще позволява предприятието да подаде своето заявление за участие в обучение или изложение, като попълни в електронен формуляр своите административни данни и качествени показатели, постижения, напредък в областта (притежавани сертификати, патенти, награди, и др.), като го регистрира чрез електронен подпис.
Системата ще извършва предварителен преглед и контрол на електронно попълненият формуляр и прикачените изискуеми документи, класира предприятието в съответния сектор и дава базов резултат (брой точки) към момента на кандидатстване. На следващ етап, след извършена административна и експертна оценка се подава обратна информация до предприятието за статуса на неговото заявление – пълно одобрение, необходимост от представяне на допълнителни и/или актуални документи или отхвърляне.
Непублична част на платформата - Система за цялостно администриране на работния процес в Агенцията, свързан с предоставянето на услуги за предприятията. Координационен център и интегриращо звено за външния модул и регистъра на МСП, откъдето се управляват процесите на предоставяне на информация, кандидатстване, оценка на попълнените формуляри за участия в изложения, обучения или в конкурсна сесия на НИФ.
Непубличната част от електронната платформа ще съдържа работен колектор, където ще постъпва и обработва подадената информация от клиентските профили и проектните формуляри на МСП.
Дейност 6 Дейности за организация и управление на проекта Тази дейност включва:
• провеждане на регулярни срещи на екипа;
• осъществяване на текущ контрол върху всички изпълнители на дейности по проекта – проверка на качеството на изготвените анализи, документи и технически описания, верификация на направените разходи, мониторинг и оценка на ефективността и ефикасността на изпълнените дейности по проекта;
• подготовка на финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК
Дейност 5 Дейности за информация и публичност Дейността включва:
• Планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на резултатите от проекта и дейностите, които са предмет на анализ – прес-конференции, публикации в печатни и електронни издания;
• Изработване на комплекти информационни и рекламни материали (чанти, химикалки и баджове)
• Изготвяне на банери
• Изготвяне на печатни материали за популяризиране на резултатите от проекта;
• Получаване на обратна връзка от целевите групи и заинтересованите страни относно резултатите от проектните дейности.
|