Дейности:
|
Дейност 4
Дейности за информация и публичност
Информация за извършване и постигане на целите, заложени в проектното предложение. При реализирането на тази дейност ще бъдат спазени всички изисквания за информация и публичност на ЕС и Управляващия орган на ОПАК. През целия период на изпълнение на проекта ще бъде поставен важен акцент върху необходимостта от публичност и информация. Ще бъдат спазени всички изисквания за визуализиране на финансовата подкрепа: на всички издания, покани, програми и материали за обучения, както и на всички останали печатни материали и на интернет сайта да бъдат поставяни логото и текст, информиращ за подкрепата. Дейност 2
Планиране, организация и координация на изпълнението на обучения в ИПА.
Дейността включва следните поддейности:
- Заявявяне на обученията пред ИПА по форма;
- Уточняване на график за провеждане на обученията;
- Подписване на договор с ИПА по стандартната форма използвана от ИПА, като ще бъдат предложени допълнителни клаузи свързани с мониторинга върху протичането на обучението и оценката и анализа на резултатите.
- Организиране на присъствието на служителите на обученията – изготвяне на заповеди за участие в обученията, провеждане на инструктаж със служителите, които ще участват в обученията;
- Мониторинг върху протичането на обученията – ще се създаде организация за проверка по време на обученията и за контрол по съдържанието;
- Оценка и анализ на резултатите от обученията (ще бъде направена оценка непосредствено след провеждането на обученията и 3 месеца след провеждането им.
Тези дейности ще бъдат насочени към провеждането на групови и/или индивидуални обучения избрани от Каталога на ИПА на основата на извършеното проучване на потребностите от обучения:
• Административна стилистика (ПР - 4);
Управление и оценка на изпълнението (ЧР - 2).
Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР 4)
Управление на промяната, времето и стреса (ЧР - 5);
• Публичен имидж - елемент на доброто управление (УА 6)
• Създаване на добре изглежащи документи с MS Word (ИТО - 6);
• Английски език за работа с институциите на ЕС (ЧЕО - 6)
Дейност 1
Организиране на дейностите по общо управление на проекта
Ефективното и своевременно изпълнение на дейностите на проектното предложение
Подписване на договори с членовете на екипа за управление на проекта. Екипът на проекта ще се състои от 3 човека, определени от кандидата.
Провеждане на месечни работни срещи за отчитане на постигнатите резултати в отделните подетапи и предприемане на коригиращи действия при възникнали проблеми.
Разпределение на отговорностите между членовете на екипа по проекта.
Дейността на екипа ще се организира и извършва в съответствие с принципите, правилата и изискванията за управление на проектния цикъл и на ОПАК.
Проектът ще се изпълнява под наблюдението и ръководството на Кмета на СО район „Студентски». Районът разполага с офис, оборудване и технически средства, необходими за управление на проекта.
Дейност 3
Организиране и провеждане на обучения, които не са по Каталога на ИПА.
Дейността включва следните поддейности:
- Изготвяне на задание по избраните теми и подготвяне на документация, съгласно изискванията на ЗОП.
- Избор на изпълнители на обученията.
- Подписване на договор с избраните обучителни институции – по стандартна форма за договор за услуга по ЗЗД, включващ клаузи свързани със съдържанието на обучението, графика за провеждане на обученията, качеството на преподавателите, методите на провеждане на обученията, логистиката на обученията (зали, оборудване, режим на учене и почивки, кафе–паузи, учебни материали, учебни пособия, наръчници и учебници др.).
- Организиране на присъствието на служителите на обученията: подготвени заповеди за участие в обученията, проведен инструктаж със служителите;
- Мониторинг върху протичането на обученията – ще се създаде организация за проверка по време на обученията и за контрол по съдържанието;
Оценка и анализ на резултатите от обученията: ще бъде направена оценка непосредствено след провеждането на обученията и 3 месеца след провеждането им.
Тези дейности ще бъдат насочени към провеждането на групови и/или индивидуални обучения избрани от каталога на обучителни организации, различни от ИПА, с доказан опит в организирането и провеждането на такъв вид обучения:
Обучение по английски език с административна насоченост - 20 служители.
Изграждане на нови модели за организация на работата в екип- 60 служители.
Умения за работа със специфични групи граждани и представители на бизнеса – глухонеми, и подобряване възможностите за комуникация с тях - специализирано обучение по жестомимика- 6 служители.
Придобиване на специфични езикови познания на балкански езици - гръцки и турски, необходими в изграждането на административни отношения със специфични групи граждани – 2 групи по 6 служители.
Работа със специализиран софтуер Autocad -
12 служители.
Дейността ще се осъществи посредством предоставянето и оценката на оферти от обучителни организации, притежаващи доказан опит в изпълнението на описаните обучения. Основен критерии при избора на изпълнител на предложените обучения ще бъде обучителната програма и обема от предложените от нея учебни часове (като условие за надграждане на знанията и уменията), както и наличието на възможност за сертификация.
|