ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-3.2.04-0027-C0001
Номер на проект:
13-32-27
Наименование:
Надграждане на информационно-комуникационната среда на ГД ГВА чрез разработка и внедряване на нови електронни административни услуги
Бенефициент:
Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
15.11.2013
Начална дата:
27.01.2014
Дата на приключване:
27.07.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на проекта е подобряване обслужването на гражданите и бизнеса и постигане на по-високо ниво на оперативна съвместимост на информационната система на ГД ГВА чрез разширяване на тази система с нови електронни административни услуги вписани в регистрите съгласно изискванията на ЗЕУ за оперативна съвместимост и информационна сигурност.
Дейности:
5. Одит: Извършване на цялостен одит след приключване на основните дейности по проекта и изготвяне на одиторски доклад.
4. Вписване на информационни обекти и услуги в регистрите съгласно изискванията на ЗЕУ;
1. Подготвителни дейности: Провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка за проектните дейности;
2. Анализ и проектиране на необходимите технологични доработки;
3. Софтуерна разработка във връзка с усъвършенстването на съществуващите и разработката на нови електронни административни услуги към съществуващата информационната система на ГД ГВА;
6. Информация и публичност: планиране и провеждане на информационни дни относно дейностите, включени в обхвата на проекта.
7. Управление на проекта: осъществяване на текущ контрол върху всички изпълнители на дейности по проекта, верификация на направените разходи, подготовка на финансови и технически отчети, съгласно изискванията на Оперативна програма Административен ка
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Джи Ди Би Сол" ЕАД
ю ейч уай брейн старм консулт еоод
„Нео Сървисис” ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
394 738 BGN
Общ бюджет:
371 645 BGN
БФП:
371 645 BGN
Общо изплатени средства:
388 745 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
371 645
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
209 584 BGN
2015
179 161 BGN
388 745 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
315 898
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
178 146 BGN
2015
152 287 BGN
330 433 BGN
В т.ч. Национално финансиране
55 747
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
31 438 BGN
2015
26 874 BGN
58 312 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Административни услуги, предоставяни онлайн
Индикатор 2
(Д) 1 - Брой успешно проведени процедури по ЗОП;
Индикатор 3
(Д) 2 - Аналитичен доклад от анализ на правното и текущо състояние на необходимите технологични доработки на информационно-комуникационната среда на ГД ГВА.
Индикатор 4
(Д) 2 - Техническа спецификация за разработка и доработка на софтуерни модули.
Индикатор 5
(Д) 3 - Разработени нови електронни административни услуги
Индикатор 6
(Д) 3 - Надградена и интегрирана цялостна информационно-комуникационна среда на ГД ГВА
Индикатор 7
(Д) 4 - • Подготвени и подадени заявление за вписване на информационни обекти и услуги в Регистрите за оперативна съвместимост, съгласно изискванията на ЗЕУ
Индикатор 8
(Д) 5 - • Доклад за извършен одит
Индикатор 9
(Д) 6 - • Проведени пресконференции за оповестяване на отделни значими етапи от проекта
Индикатор 10
(Д) 6 - • Организирани информационни дни за целевите групи
Индикатор 11
(Д) 6 - • Изготвени и разпространени брошури
Индикатор 12
(Д) 6 - • Изготвени и разпространени табели
Индикатор 13
(Д) 7 - • Брой проведени срещи на екипа
Индикатор 14
(Д) 7 - • Брой проведени срещи със заинтересовани лица
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз