ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.12-0028-C0001
Номер на проект:
13-22-29
Наименование:
Повишаване административния капацитет в Община Суворово
Бенефициент:
Община Суворово
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
16.10.2013
Начална дата:
23.01.2014
Дата на приключване:
23.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Повишаване капацитета на общинските служители за ефективно и качествено изпълнение на служебните задължения
Дейности:
Дейност 1: Обучение, проведено в Института по публична администрация Практически умения за ефективни комуникации /сигнатура по Каталога за 2013 - ЕФ–8/. В обучението ще се включат двама служители. Обучението е с продължителност 2 дни, 16 часа. Целта на обучението е да развие практически умения за ефективно общуване; да запознае участниците с комуникационния процес; да представи правила и примери за ефективни вербални и невербални комуникации; да представи начините и средствата за успешна комуникация; да запознае с междукултурните различия в комуникацията. На участниците в обучението са предвидени командировъчни съгласно Наредбата за командировките в страната. Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат.
Дейност 2: Обучаване на служителите по ключови компетентности 2.1 Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи Обучението ще е изнесено и ще е с продължителност 20 учебни часа, 3 дни. В него ще се включат 10 общински служители, служителите от центъра за обслужване на гражданите и експерти осъществяващи комуникация с хора със специфични потребности.. 2.2 Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация Обучението ще е изнесено и ще е с продължителност 20 учебни часа, 3 дни. В него ще се включат 40 общински служители, предназначено е за всички служители на администрацията предвид тематиката и важността и за ефективната дейност на администрацията. 2.3 Лидерски умения и екипна ефективност Обучението ще е изнесено и ще е с продължителност 20 учебни часа, 3 дни. В него ще се включат 18 общински служители на ръководни позиции в администрацията. 2.4 Комуникативни и презентативни умения Обучението ще е изнесено и ще е с продължителност 20 учебни часа, 3 дни. В него ще се включат 18 общински служители, пряко ангажирани с административното обслужване, служителите от центъра за услуги и информация, кметовете по населени места осъществяващи административното обслужване. 2.5 Социални отношения и ефективни преговори Обучението ще е изнесено и ще е с продължителност 20 учебни часа, 3 дни. В него ще се включат 20 общински служители, на ръководни позиции, експерти пряко участващи в преговори по сключване на договори .
Дейност 3: Организация и управление на проекта В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от трима членове – ръководител, координатор и счетоводител. На първата среща на екипа ще бъде подготвен план за действие и конкретните ангажименти на членовете на екипа. Ще се подготви график за ежемесечните срещи на екипа. На всяка среща ще се отчита напредъка по изпълнение на проекта, констатирани евентуални пропуски и несъответствия и начините за тяхното преодоляване. Екипът за управление на проекта е изцяло ангажиран с организацията на дейностите и отчитането на резултатите от тях.
Дейност 4: Информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална (за запознаване на обществеността с проекта) и заключителна (за представяне на резултатите от проекта). Изработка на различни материали: банер /за поставяне при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове/; брошури с темите на обученията, предназначени за служители; заявки за регистрация за формиране на желанията на участниците за включване в съответните обучения; папки със задължителните реквизити за публичност, които ще се използват за поставяне на материали от обучението; блок-листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията. Химикали, флаш памети брандирани с логото на програмата
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"СИП 2000" ЕООД
ЕВРИКА 3М
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
89 616 BGN
Общ бюджет:
80 599 BGN
БФП:
80 599 BGN
Общо изплатени средства:
80 599 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
80 599
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
17 923 BGN
2015
62 676 BGN
80 599 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
68 509
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
15 235 BGN
2015
53 275 BGN
68 509 BGN
В т.ч. Национално финансиране
12 090
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 688 BGN
2015
9 401 BGN
12 090 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) Дейност 1: Проведени обучения
Индикатор 6
(Д) Дейност 1: Обучени служители
Индикатор 7
(Д) Дейност 1: Получени сертификати
Индикатор 8
(Д) Дейност 2: Проведени обучения
Индикатор 9
(Д) Дейност 2: Обучени служители
Индикатор 10
(Д) Дейност 2: Получени сертификати
Индикатор 11
(Д) Дейност 3: Сключени договори с членовете на екипа
Индикатор 12
(Д) Дейност 3: Проведени работни срещи
Индикатор 13
(Д) Дейност 3: Проведени тръжни процедури
Индикатор 14
(Д) Дейност 3: Изготвени междинни технически доклада
Индикатор 15
(Д) Дейност 4: Организирани и проведени пресконференции
Индикатор 16
(Д) Дейност 4: Изработени брошури
Индикатор 17
(Д) Дейност 4: Изработени банери
Индикатор 18
(Д) Дейност 4: заявки за регистрация
Индикатор 19
(Д) Дейност 4: Изработени папки
Индикатор 20
(Д) Дейност 4: изработени блок-листи за писане
Индикатор 21
(Д) Дейност 4: Изработени химикали
Индикатор 22
(Д) Дейност 4: Изработване на брандирани флаш памети
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз