Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.12-0136-C0001
Номер на проект: 13-22-119
Наименование: Повишаване на професионалната компетентност на служителите на Столичен инспекторат към Столична община за по-ефективно изпълнение на служебните им задължения
Бенефициент: Столичен инспекторат към Столична община
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 16.10.2013
Начална дата: 21.01.2014
Дата на приключване: 21.10.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Повишаване на професионалната компетентност на служителите на Столичен инспекторат към Столична община за по- ефективно изпълнение на служебните им задължения.
Дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта Създаване на условия за реализация на дейностите по Проекта и постигане на заложените в него цели. Екипът осъществява дейности относно: 1. Сформиране на екипа за управлението на Проекта; 2. Изготвяне на план за действие за осъществяването на Проекта; 3. Работни срещи на екипа по управление на Проекта; 4. Изготвяне на различни справки по Проекта; 5. Изготвяне на отчети за развитието на Проекта; 6. Изготвяне на искания за плащания по Проекта; 7. Изготвяне на финансови отчети по Проекта; 8. Изготвяне на междинен технически по Проекта; 9. Изготвяне на окончателен технически доклад по Проекта; 10. Изготвя необходимата документация по Проекта; 11. Осъществява необходимата комуникация във връзка с изпълнение на проектните дейности; 12. Изготвя всички финансови документи; 13. Обезпечава организационно и технически дейностите по Проекта; 14. Съхранява цялостната документация по проекта, съгласно утвърдените правилата на ОПАК. 15. Поддържа постоянна обратна връзка с УО на ОПАК относно изпълнението на Проекта.
Дейност 2: Обучения на служители от Столичен инспекторат към Столична община в Института по публична администрация. Подаване на заявка за участие /по образец/ за обучения от Каталога на ИПА за 2013 г.; След получаване на писмено потвърждение от ИПА, за участието на служителите в заявените обучения, в т.ч. дата, място на провеждане и начален час, член на екипа по управление на Проекта, информира за това служителите на Столичен инспекторат към Столична община чрез системата за документооборот и управление на административните процеси „Акстър-офис”; Участие в обучението на служителите от Столичен инспекторат към Столична община по следните теми:  Практически умения за ефективни комуникации;  Усъвършенстване на вътрешна комуникация в администрацията;  Организационно развитие. Управление на промяната;  Правна уредба и прилагане на граждански процесуален кодекс;  Практически умения за деклариране и управление на конфликтите на интереси;  Делова комуникация и етикет;  Административна стилистика;  Лична антикорупционна тетрадка- ръководител и подчинен заедно срещу корупцията;  Връзки с обществеността;
Дейност 3: Информация и публичност Информиране на обществеността, представителите на целевата група за целите, дейностите, очакваните резултати и финансовия принос от Европейския социален фонд по Проекта, а именно: 1. Провеждане на две информационни срещи при стартиране на Проекта за представяне на неговите цели и дейности и за резултатите при приключването на Проекта. 2. Публикуване в официалната електронна страница на Столичен инспекторат към Столична община - www.inspectorat-so.org на периодична информация за изпълнението на Проекта. 3. Осигуряване на необходимите на информационни материали, както следва :  Изработени 30 рекламни еко- тефтери;  Изработени 400 рекламни химикали;  Изработени 300 бр. рекламни чанти;  Раздадени 24 флаш-памет с информация за проекта;  Изработени и разпространени 200 информационни брошури;  Изработени 5 постери;  Изработен 1 интернет банер, качен на сайта на Столичен инспекторат към Столична община; Публикувана информация на официалната интернет страница на Столичен инспекторат към Столична община.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"Вектор ИГ - Маркетинг и реклама" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 80 120 BGN
Общ бюджет: 76 327 BGN
БФП: 76 327 BGN
Общо изплатени средства: 76 327 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 76 327 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 76 327 BGN
2015 0 BGN
76 327 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 64 878 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 64 878 BGN
2015 0 BGN
64 878 BGN
В т.ч. Национално финансиране 11 449 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 11 449 BGN
2015 0 BGN
11 449 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2 Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4 Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5 (Д) Общ брой на обучените служители в администрацията- обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 6 (Д) Общ брой на обучените служители в администрацията- обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 7 (Д) Служители, успешно преминали през обучението с получаване на сертификат
Индикатор 8 (Д) Д1: Сключени договори с членовете от екипа;
Индикатор 9 (Д) Д1: Проведени срещи на екипа;
Индикатор 10 (Д) Д1: окончателен технически отчет;
Индикатор 11 (Д) Д2: Обучени служители;
Индикатор 12 (Д) Д2: Служители, получили сертификат.
Индикатор 13 (Д) Д3: Информационни срещи;
Индикатор 14 (Д) Д3: БАНЕР
Индикатор 15 (Д) Д3: ИНФО
Индикатор 16 (Д) Д3:  Химикали;
Индикатор 17 (Д) Д3: Еко тефтери
Индикатор 18 (Д) Д3:  USB;
Индикатор 19 (Д) Д3: ЧАНТИ
Индикатор 20 (Д) Д3: БРОШУРИ
Индикатор 21 (Д) Д3: ПОСТЕРИ


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз