ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.12-0136-C0001
Номер на проект:
13-22-119
Наименование:
Повишаване на професионалната компетентност на служителите на Столичен инспекторат към Столична община за по-ефективно изпълнение на служебните им задължения
Бенефициент:
Столичен инспекторат към Столична община
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
16.10.2013
Начална дата:
21.01.2014
Дата на приключване:
21.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на професионалната компетентност на служителите на Столичен инспекторат към Столична община за по- ефективно изпълнение на служебните им задължения.
Дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта Създаване на условия за реализация на дейностите по Проекта и постигане на заложените в него цели. Екипът осъществява дейности относно: 1. Сформиране на екипа за управлението на Проекта; 2. Изготвяне на план за действие за осъществяването на Проекта; 3. Работни срещи на екипа по управление на Проекта; 4. Изготвяне на различни справки по Проекта; 5. Изготвяне на отчети за развитието на Проекта; 6. Изготвяне на искания за плащания по Проекта; 7. Изготвяне на финансови отчети по Проекта; 8. Изготвяне на междинен технически по Проекта; 9. Изготвяне на окончателен технически доклад по Проекта; 10. Изготвя необходимата документация по Проекта; 11. Осъществява необходимата комуникация във връзка с изпълнение на проектните дейности; 12. Изготвя всички финансови документи; 13. Обезпечава организационно и технически дейностите по Проекта; 14. Съхранява цялостната документация по проекта, съгласно утвърдените правилата на ОПАК. 15. Поддържа постоянна обратна връзка с УО на ОПАК относно изпълнението на Проекта.
Дейност 2: Обучения на служители от Столичен инспекторат към Столична община в Института по публична администрация. Подаване на заявка за участие /по образец/ за обучения от Каталога на ИПА за 2013 г.; След получаване на писмено потвърждение от ИПА, за участието на служителите в заявените обучения, в т.ч. дата, място на провеждане и начален час, член на екипа по управление на Проекта, информира за това служителите на Столичен инспекторат към Столична община чрез системата за документооборот и управление на административните процеси „Акстър-офис”; Участие в обучението на служителите от Столичен инспекторат към Столична община по следните теми: Практически умения за ефективни комуникации; Усъвършенстване на вътрешна комуникация в администрацията; Организационно развитие. Управление на промяната; Правна уредба и прилагане на граждански процесуален кодекс; Практически умения за деклариране и управление на конфликтите на интереси; Делова комуникация и етикет; Административна стилистика; Лична антикорупционна тетрадка- ръководител и подчинен заедно срещу корупцията; Връзки с обществеността;
Дейност 3: Информация и публичност Информиране на обществеността, представителите на целевата група за целите, дейностите, очакваните резултати и финансовия принос от Европейския социален фонд по Проекта, а именно: 1. Провеждане на две информационни срещи при стартиране на Проекта за представяне на неговите цели и дейности и за резултатите при приключването на Проекта. 2. Публикуване в официалната електронна страница на Столичен инспекторат към Столична община - www.inspectorat-so.org на периодична информация за изпълнението на Проекта. 3. Осигуряване на необходимите на информационни материали, както следва : Изработени 30 рекламни еко- тефтери; Изработени 400 рекламни химикали; Изработени 300 бр. рекламни чанти; Раздадени 24 флаш-памет с информация за проекта; Изработени и разпространени 200 информационни брошури; Изработени 5 постери; Изработен 1 интернет банер, качен на сайта на Столичен инспекторат към Столична община; Публикувана информация на официалната интернет страница на Столичен инспекторат към Столична община.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Вектор ИГ - Маркетинг и реклама" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
80 120 BGN
Общ бюджет:
76 327 BGN
БФП:
76 327 BGN
Общо изплатени средства:
76 327 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
76 327
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
76 327 BGN
2015
0 BGN
76 327 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
64 878
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
64 878 BGN
2015
0 BGN
64 878 BGN
В т.ч. Национално финансиране
11 449
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
11 449 BGN
2015
0 BGN
11 449 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) Общ брой на обучените служители в администрацията- обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 6
(Д) Общ брой на обучените служители в администрацията- обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 7
(Д) Служители, успешно преминали през обучението с получаване на сертификат
Индикатор 8
(Д) Д1: Сключени договори с членовете от екипа;
Индикатор 9
(Д) Д1: Проведени срещи на екипа;
Индикатор 10
(Д) Д1: окончателен технически отчет;
Индикатор 11
(Д) Д2: Обучени служители;
Индикатор 12
(Д) Д2: Служители, получили сертификат.
Индикатор 13
(Д) Д3: Информационни срещи;
Индикатор 14
(Д) Д3: БАНЕР
Индикатор 15
(Д) Д3: ИНФО
Индикатор 16
(Д) Д3: Химикали;
Индикатор 17
(Д) Д3: Еко тефтери
Индикатор 18
(Д) Д3: USB;
Индикатор 19
(Д) Д3: ЧАНТИ
Индикатор 20
(Д) Д3: БРОШУРИ
Индикатор 21
(Д) Д3: ПОСТЕРИ
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз