ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.12-0106-C0001
Номер на проект:
13-22-109
Наименование:
Повишаване на професионалната компетентност на служителите на ИА БСА за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията
Бенефициент:
Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация"
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
16.10.2013
Начална дата:
10.01.2014
Дата на приключване:
10.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
По-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията от служителите в Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” (ИА БСА) чрез участие в обучения за повишаване на професионалната компетентност
Дейности:
Дейност 1: Организиране и провеждане на обучения Дейността включва реализирането на няколко под-дейности, всяка от които е свързана с организиране и провеждане на обучения, както следва: 1. Под-дейност 1 „Обучение по изготвяне на документи”: включва провеждане на две обучения от Института по публична администрация, както следва: 1.1. „Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD” (ИТО-6) за 35 служители по 1,5 дни; 1.2. „Работа с дълги документи с MS WORD” (ИТО-7) за 35 служители по 1,5 дни; 2. Под-дейност 2 „Обучение за работа с електронни таблици”: включва провеждане на три обучения от Института по публична администрация, както следва: 2.1. „Електронни таблици с MS Exel” (базов курс) (ИТО-8 за 35 служители по 3 дни. Обучени служители на базовия курс ще преминат последващо обучение за разширяване познанията за работа с електронни таблици, както следва: 2.2. „Електронни таблици с MS Exel” (напреднали) (ИТО-9) за 35 служители по 1,5 дни; 2.3. „MS Exel за икономисти” (ИТО-15) за 3 служители по 1,5 дни. 3. Под-дейност 3 „Обучение за придобиване на презентационни умения”: включва провеждане на две обучения от Института по публична администрация, както следва: 3.1. „Презентационни умения. MS Power point” (базов курс) (ИТО-23) за 35 служители по 3 дни; Обучени служители на базовия курс ще преминат последващо обучение за разширяване познанията за работа и изграждане на практически умения за презентиране и ефективна комуникация с аудиторията, както следва: 3.2. „Презентационни умения. MS Power point” (за напреднали) (ИТО-24) за 35 служители по 2 дни; 4. Под-дейност 4 „Обучение по управление на информационна сигурност”: включва провеждане на едно обучение от Института за публична администрация на тема: „Системи за управление на информационната сигурност на административното звено” (ИТО-9) за 1 служител по 1,5 дни; 5. Под-дейност 5: Чуждоезиково обучение: включва провеждането следните обучения: 5.1. Чуждоезиково обучение в Института по публична администрация на тема: „Английски език за работа с институциите на ЕС” (ЧЕО-6) за 1 служител по 5 дни; 5.2. Чуждоезиково обучение по английски език от 100 учебни часа за 35 служители на ИА БСА. Предвижда се обучението по английски език да се провежда в сградата на Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация в обособени групи според нивото на неговото владеене от служителите. Нивото на владеене на езика ще се определя чрез входящ тест от фирмата-обучител. Продължителността за покриване на едно езиково ниво е 100 учебни часа.
Дейност 2: Дейности за информация и публичност Организиране на разяснителна кампания да представяне на помощта на Оперативна програма „Административен капацитет” за постигане целите на проекта. Дейността включва: • Планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на целите и резултатите от проекта – организиране на презентация пред служители на ИА БСА за оповестяване на началото на проекта, целите и очакваните резултати; • Две публикации в националната преса за представяне на целите на проекта и дейностите, предвидени за изпълнението на проекти и резултатите от изпълнението им; • Публикуване на актуална информация на интернет страницата на ИА БСА: www.nab-bas.bg; • Изготвяне на предметни рекламни материали за популяризиране на резултатите от проекта. При провеждането на дейностите за информация и публичност ще се спазват всички изисквания на управляващия орган относно информацията и публичността на материалите и събитията.
Дейност 3: Управление на проекта В тази дейност са включени следните под-дейности: • Провеждане на процедури за избор на изпълнител по приложимия ред на ЗОП, съобразно предвидените по проекта дейности; • Изготвяне на междинни доклади и изготвяне на окончателен доклад по изпълнение на проекта; • Подготовка и анализ на анкетни карти за ползата от проектните дейности за целевите групи. За управление и изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип от експерти, който ще ръководи и координира проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът на проекта ще осъществява текущ контрол върху дейността на изпълнителите, включително качеството на проведените обучения, верификация на направените разходи и мониторинг. Екипът на бенефициента ще изготвя регулярни финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
51 139 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
(Д) По Д1: Брой обучени
Индикатор 5
(Д) Под-дейност 1.1: Брой обучени
Индикатор 6
(Д) Под-дейност 1.2: Брой обучени
Индикатор 7
(Д) Под-дейност 2.1: Брой обучени
Индикатор 8
(Д) Под-дейност 2.2: Брой обучени
Индикатор 9
(Д) Под-дейност 2.3: Брой обучени
Индикатор 10
(Д) Под-дейност 3.1:
Индикатор 11
(Д) Под-дейност 3.2: Брой обучени
Индикатор 12
(Д) Под-дейност 4.1: Брой обучени
Индикатор 13
(Д) Под-дейност 5.1: Брой обучени
Индикатор 14
(Д) Под-дейност 5.2: Брой обучени
Индикатор 15
(Д) По Д2: Публикации в националната преса
Индикатор 16
(Д) По Д2: Проведена презентация пред служителите на ИА БСА
Индикатор 17
(Д) По Д2: Изготвени и разпространени предметни рекламни материали
Индикатор 18
(Д) По Д3: Изготвени и представени междинни и окончателен доклади за изпълнението на проекта
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз