Дейности:
|
Дейност 1 Управление на проекта Изпълнението на дейността ще се извършва от Екип за управление на проекта на община Братя Даскалови, в чийто състав са включени ръководител на проекта и счетоводител. Моля, вижте приложените автобиографии на екипа. Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители, сключване на договори с тях и управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др. Дейност 2 Провеждане на обучения в Института по публична администрация 2.1 Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия - ФС-2 за 9 участника – В обучението ще бъдат включени 9 служители от Община Братя Даскалови, които носят отговорност за изготвянето на годишншни финансови отчети.
2.2 Накъде след 2014 година – СФ-12 – в обучението ще се включат ръководители и експерти от Община Братя Даскалови, чиято дейност е свързана с подготовката, разработването и управлението на проекти, финансирани със средства на ЕС.
2.3 Работа с електронно подписани документи - ИТО-5 - в обучението ще се включат служители, чиято дейност е свързана с електронно подписани документи .
Дейност 3 Обучение на тема: „Е-правителство. Как да станем част от него Е- правителство. Как да станем част от него управление. Обучението ще включва теми за запознаване с идеята за електронно правителство, какви са очакванията за готовността на местните администрации, какви умения трябва да притежават служителите за да се справят успешно. Работа в интернет среда, как да я използваме за комуникация, обмен на информация. В обучението ще бъдат включени 20 служители Дейност 4 Обучения за придобиване на ключови компетенции 4.1. Обучение на тема”Ефективно взаимодействие между отделните звена в администрацията „
Обучението е насочено към служители с ръководни и експертни функции от общинска администрациа Братя Даскалови.То има за цел да подпомогне взаимодействието вежду отделните звена в администрацията за постигане на ефективност в работата и. Обучението е предвидено да се проведе за 3 дни по 8 часа, изнесено, за по-пълно постигне на целите му. В обучението ще бъдат включени 32 участника.
4.2. Обучение на тема: „Междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация”
Обучението ще бъде проведено за общо 48 служители на Община Братя Даскалови, разделени в 2 групи, в продължение на 3 дни по 8 учебни часа. Обучението е модулно и обхваща:
• Модул 1 – „Междукултурна комуникация – правила на поведение и условия на работа в интеркултурна среда”
• Модул 2 – „Човешките и граждански права – работа с представители на малцинствени и уязвими групи”
Обучението ще бъде проведено под формата на изнесено обучение, с цел обучаемите да се отделят от ежедневната работна атмосфера и да се концентрират единствено върху процеса на обучение. Участниците ще повишат своите компетенции във връзка с условията за работа в интеркултурна среда, човешките и гражданските права и правилата на поведение в различни обществени групи.
Обучението ще спомогне за по-лесното преодоляване на насадени предразсъдъци, за оценяване на културното разнообразие и за по-добро разбиране на ценностните системи на различните групи, за толерантно и конструктивно общуване и активна гражданска и обществена позиция.
Дейност 5 Информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална за представяне пред обществеността на целите, дейностите и очакваните резултати, заключителна, целяща представяне на постигнатите резултати. Изработване на брошури с темите на обученията. Брошурите ще имат за цел информиране за предстоящите обученията и начина за включване в тях и очакваните резултати, както и популяризиране на проекта и ОПАК.Изработка на банер - ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта, задължителните реквизити за публичност/, които ще се използват за поставяне на информационни материали при провеждане на пресконференциите. Изработка на химикали с логото на програмата - ще бъдат разпространявани на пресконференциите. Блок листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията. Регистрационни форми за заявяване участие в обучение от общинските служители
|