ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.12-0050-C0001
Номер на проект:
13-22-51
Наименование:
Повишаване компетентността и мотивацията на служителите в Община Горна Оряховица
Бенефициент:
Община Горна Оряховица
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
16.10.2013
Начална дата:
08.01.2014
Дата на приключване:
08.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Повишаване квалификацията на общинските служители за ефективно и качествено изпълнение на служебните задължения.
Дейности:
Дейност 1. Обучения, проведени в Института по публична администрация 1.1 Публичен имидж – елемент на доброто управление /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 УА-6/. Обучението включва анализ на факторите за неетичност в администрацията, етични стандарти и етика на отношенията, стратегии за справяне с морални и етични дилеми и делови етикет. В обучението ще бъдат включени двама служители. 1.2 Правна уредба и приложение на Гражданския процесуален кодекс /сигнатура по Каталога за 2013 - ПР–8/. В обучението ще се включи един общински служител За участниците в обучението са предвидени командировъчни съгласно Наредбата за командировките в страната. Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат.
Дейност 2. Обучения по ключови компетентности 2.1 Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентичност В обучението ще се включат 40 служители, продължителността му ще е 20 учебни часа. Обучението е предвидено за всички служители предвид важността на тематиката за задържане на кадрите в общинска админстрация и насърчаване към ефективно изпълнение на задълженията. 2.2 Управление на личната ефективност и успешни комуникационни модели в организацията В обучението ще се включат 40 служители, а продължителността му ще е 20 учебни часа. Обучението ще е предназначено за всички служители предвид важността на тематиката за постигане на целите на личността и целите на администрацията. 2.3 Социални отношения и ефективни преговори Продължителността на обучението е 3 дни, 20 учебни часа. В обучението ще бъдат включени 20 служителя, ръководни позиции.
Дейност 3. Информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална (за запознаване с проекта) и заключителна (за представяне на постигнатите резултати). Изработване на брошури с темите на обученията с цел информиране за предстоящите обучения. Изработка на банер, който ще бъде поставян при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на регистрационни форми за формиране желанията на участниците за включване в обученията. Изработка на семинарни папки, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. Блок-листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията.
Дейност 4. Организация и управление В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от двама членове – ръководител и счетоводител. Екипът ще подготви план за действие и ще разпише конкретните ангажименти на всеки член. На всяка среща ще се отчита напредъка по изпълнение на проекта, евентуални пропуски и начини за преодоляването им.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ЕВРИКА 3М
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
89 283 BGN
Общ бюджет:
72 273 BGN
БФП:
72 273 BGN
Общо изплатени средства:
72 273 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
72 273
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
72 273 BGN
2015
0 BGN
72 273 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
61 432
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
61 432 BGN
2015
0 BGN
61 432 BGN
В т.ч. Национално финансиране
10 841
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
10 841 BGN
2015
0 BGN
10 841 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) По Дейност 1: Проведени обучения
Индикатор 6
(Д) По Дейност 1: Обучени служители
Индикатор 7
(Д) По Дейност 1: Получени сертификати
Индикатор 8
(Д) По Дейност 2: Обучени служители
Индикатор 9
(Д) По Дейност 2: Получени сертификати
Индикатор 10
(Д) По Дейност 3: Организирани и проведени пресконференции
Индикатор 11
(Д) По Дейност 3: Изработени брошури
Индикатор 12
(Д) По Дейност 3: Изработен банер
Индикатор 13
(Д) По Дейност 3: Изработени семинарни папки
Индикатор 14
(Д) По Дейност 3: Изработени блок-листи за писане
Индикатор 15
(Д) По Дейност 3: Изработени химикали
Индикатор 16
(Д) По Дейност 4: Сключени договори с членовете на екипа
Индикатор 17
(Д) По Дейност 4: Проведени работни срещи
Индикатор 18
(Д) По Дейност 4: Проведени тръжни процедури
Индикатор 19
(Д) По Дейност 4: Изготвени междинни технически доклада
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз