Дейности:
|
Дейност 1. Стартиране и управление на проекта 1.1. Сформиране на екип за изпълнение на проекта – ръководител, координатор, счетоводител и технически сътрудник.
1.1.1. Запознаване членовете на екипа с целите на проекта, дейностите и резултатите.
1.1.2. Разпределяне на задълженията между членовете на екипа.
1.1.3. Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност.
1.2. Възлагане изпълнението на проектни дейности по процедури за избор на изпълнители в съответствие със ЗОП.
1.3. Отчитане на проекта
2. Специализирани обучения по теми от каталога на ИПА за 2013г. Дейността предвижда включването на служители от общината в обучения по теми от каталога на Института по публична администрация през 2013 г.
Дейността ще се състои от следните поддейности:
2.1. Обучение по „Превенция на корупционния риск” с кат. № УА-2
Обучението цели създаване на проактивен подход и корупционна превенция, идентифициране на рискове и стратегии, изграждане на практически умения по установяването на конфликт на интереси и представяне на добри практики.
Обучението се провежда в рамките на 2 дни по 8 часа на ден. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.2. Обучение по „Делова етика“с кат. № УА-7
Обучението цели да се изградят знания и умения за етично делово общуване и прилагане на етичните стандарти при вземане на решения, както на управленско така и на оперативно ниво. Обучението се провежда в рамките на 2 дни по 8 часа. Общият брой на обучаемите е 6 служители, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.3. Обучение по „Управление и оценка на изпълнението” с кат. № ЧР-2
Обучението цели да се разяснят основните моменти в прилагане на метода „управление чрез цели“, да се овладеят техники за разработване и съгласуване на организационни и индивидуални цели и задачи и да се изясни и задълбочи новото разбиране на връзката между организационно изпълнение и индивидуално изпълнение. Обучението се провежда в рамките на 2 дни по 8 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служители, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.4. Обучение по „Връзки с обществеността“
с кат. № ЕФ-3
Обучението цели формиране и развиване на практически умения за ефективна работа с медиите, представяне на особеностите на изграждането на персонални, институционални и държавни публични образи; обсъждане и представяне на техники за лансиране в публичното пространство. Обучението се провежда в рамките на 3 дни по 8 часа. Общият брой на обучаемите е 5 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.5. Обучение по „Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за неюристи)“
с кат. № ПР-8
Обучението цели да представи по достъпен начин същността и функционирането на основните институти на гражданския процес, както и да развие практически умения по законосъобразното прилагане на нормите и принципите на един общ закон, какъвто е Гражданският процесуален кодекс в ежедневната работа на административните структури. Обучението се провежда в рамките на 1,5 дни за общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.6. Обучение по „Системи за управление на информационната сигурност на административното звено” с кат. № ИТО-3.
Обучението цели да се изградят основни знания за осигуряване на информационна сигурност на комуникационните системи в администрацията. Обучението се провежда в рамките на 1,5 дни за общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служители, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.7. Обучение по „Презентационни умения MS Power Point (базов курс)“ с кат. № ИТО-23
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „ Презентационни умения MS Power Point (базов курс)“ с кат. № ИТО-23 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с ръководни и експертни функции от общинска администрация Долни Чифлик. Общият брой на обучаемите е 8 служителя за тридневно обучение.
2.8. Обучение по „Електронни таблици с MS Excel (базов курс) с кат.№ ИТО-8.
Обучението цели да се придобият знания и умения за проектиране, създаване на електронни таблици и използване на основни функции за анализ на данните. Обучението се провежда в рамките на 3 дни по 6 часа. Общият брой на обучаемите е 8 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.9. Обучение по „Обмен на данни между MS Excel и MS Word” с кат. № ИТО-11
Обучението цели да се придобие практически опит за едновременното използване на двата продукта. Обучението се провежда в рамките на 1,5 дни за общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.10. Обучение по „Разговорен английски ( базов курс)“ с кат. № ЧЕО-1А
Обучението цели да развие комуникативни умения по английски език в административна среда; да развие езикови умения в конкретни практически ситуации; да повиши увереността за водене на разговор на английски език в работна административна среда. Обучението се провежда в рамките на 5 дни за общо 40 часа. Общият брой на обучаемите е 8 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
3. Обучение на тема „Екипна ефективност. Създаване, мотивиране и развитие на екип“ Организиране и провеждане на обучение на тема „Екипна ефективност. Създаване, мотивиране и развитие на екип ” за 50 служителя. Обучението ще се извършва на 2 групи по 25 служители за по 3 дни всяко. За извършване на дейността ще бъде избран изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали - презентационни материали, папка, химикал. 4. Обучение на тема „Стратегическо лидерство” Организиране и провеждане на обучение на тема „Стратегическо лидерство” за 20 участника. Обучението ще се осъществи в рамките на 2 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал. 5.Обучение на тема „Адаптивност и прилагане на иновативни решения” Организиране и провеждане на обучение на тема „Адаптивност и прилагане на иновативни решения” за 20 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 2 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал. 6. Изпълнение на мерките за информация и публичност В изпълнение на мерките за информация и публичност ще бъдат подготвени :
• 2 банера, който ще се използват при всички обучения и публични събития по проекта;
• Начaлна пресконференция за представяне на целите, заложените дейности и очакваните резултати по проекта, както и източниците на неговото финансиране;
• Финална пресконференция за отчитане изпълнението на проекта и приключването му;
Екипът за управление на проекта ще покани за участие в пресконференциите журналисти от местни и регионални медии, личности от общината и региона, представители на местния бизнес и на неправителствения сектор. Пресконференциите ще бъдат отворени и за граждани.
• Подготовка на информационни материали – в рамките на проекта ще бъдат изработени 400 бр. брошури, с информация за проектното финансиране.
• Изготвен интернет банер, които ще бъде качен на началната интернет страница на Община Долни чифлик – www. dolni-chiflik.acstre.com
|