Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.12-0115-C0001
Номер на проект: 13-22-118
Наименование: Повишаване на капацитета на служителите в общинска администрация Долни чифлик чрез обучения
Бенефициент: Община Долни чифлик
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 16.10.2013
Начална дата: 08.01.2014
Дата на приключване: 08.10.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Изграждане на модерна и ефективна общинска администрация с високо ниво на компетентност на служителите за осигуряване на добро управление на община Долни чифлик
Дейности: Дейност 1. Стартиране и управление на проекта 1.1. Сформиране на екип за изпълнение на проекта – ръководител, координатор, счетоводител и технически сътрудник. 1.1.1. Запознаване членовете на екипа с целите на проекта, дейностите и резултатите. 1.1.2. Разпределяне на задълженията между членовете на екипа. 1.1.3. Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност. 1.2. Възлагане изпълнението на проектни дейности по процедури за избор на изпълнители в съответствие със ЗОП. 1.3. Отчитане на проекта
2. Специализирани обучения по теми от каталога на ИПА за 2013г. Дейността предвижда включването на служители от общината в обучения по теми от каталога на Института по публична администрация през 2013 г. Дейността ще се състои от следните поддейности: 2.1. Обучение по „Превенция на корупционния риск” с кат. № УА-2 Обучението цели създаване на проактивен подход и корупционна превенция, идентифициране на рискове и стратегии, изграждане на практически умения по установяването на конфликт на интереси и представяне на добри практики. Обучението се провежда в рамките на 2 дни по 8 часа на ден. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.2. Обучение по „Делова етика“с кат. № УА-7 Обучението цели да се изградят знания и умения за етично делово общуване и прилагане на етичните стандарти при вземане на решения, както на управленско така и на оперативно ниво. Обучението се провежда в рамките на 2 дни по 8 часа. Общият брой на обучаемите е 6 служители, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.3. Обучение по „Управление и оценка на изпълнението” с кат. № ЧР-2 Обучението цели да се разяснят основните моменти в прилагане на метода „управление чрез цели“, да се овладеят техники за разработване и съгласуване на организационни и индивидуални цели и задачи и да се изясни и задълбочи новото разбиране на връзката между организационно изпълнение и индивидуално изпълнение. Обучението се провежда в рамките на 2 дни по 8 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служители, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.4. Обучение по „Връзки с обществеността“ с кат. № ЕФ-3 Обучението цели формиране и развиване на практически умения за ефективна работа с медиите, представяне на особеностите на изграждането на персонални, институционални и държавни публични образи; обсъждане и представяне на техники за лансиране в публичното пространство. Обучението се провежда в рамките на 3 дни по 8 часа. Общият брой на обучаемите е 5 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.5. Обучение по „Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за неюристи)“ с кат. № ПР-8 Обучението цели да представи по достъпен начин същността и функционирането на основните институти на гражданския процес, както и да развие практически умения по законосъобразното прилагане на нормите и принципите на един общ закон, какъвто е Гражданският процесуален кодекс в ежедневната работа на административните структури. Обучението се провежда в рамките на 1,5 дни за общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.6. Обучение по „Системи за управление на информационната сигурност на административното звено” с кат. № ИТО-3. Обучението цели да се изградят основни знания за осигуряване на информационна сигурност на комуникационните системи в администрацията. Обучението се провежда в рамките на 1,5 дни за общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служители, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.7. Обучение по „Презентационни умения MS Power Point (базов курс)“ с кат. № ИТО-23 Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „ Презентационни умения MS Power Point (базов курс)“ с кат. № ИТО-23 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с ръководни и експертни функции от общинска администрация Долни Чифлик. Общият брой на обучаемите е 8 служителя за тридневно обучение. 2.8. Обучение по „Електронни таблици с MS Excel (базов курс) с кат.№ ИТО-8. Обучението цели да се придобият знания и умения за проектиране, създаване на електронни таблици и използване на основни функции за анализ на данните. Обучението се провежда в рамките на 3 дни по 6 часа. Общият брой на обучаемите е 8 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.9. Обучение по „Обмен на данни между MS Excel и MS Word” с кат. № ИТО-11 Обучението цели да се придобие практически опит за едновременното използване на двата продукта. Обучението се провежда в рамките на 1,5 дни за общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.10. Обучение по „Разговорен английски ( базов курс)“ с кат. № ЧЕО-1А Обучението цели да развие комуникативни умения по английски език в административна среда; да развие езикови умения в конкретни практически ситуации; да повиши увереността за водене на разговор на английски език в работна административна среда. Обучението се провежда в рамките на 5 дни за общо 40 часа. Общият брой на обучаемите е 8 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
3. Обучение на тема „Екипна ефективност. Създаване, мотивиране и развитие на екип“ Организиране и провеждане на обучение на тема „Екипна ефективност. Създаване, мотивиране и развитие на екип ” за 50 служителя. Обучението ще се извършва на 2 групи по 25 служители за по 3 дни всяко. За извършване на дейността ще бъде избран изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали - презентационни материали, папка, химикал.
4. Обучение на тема „Стратегическо лидерство” Организиране и провеждане на обучение на тема „Стратегическо лидерство” за 20 участника. Обучението ще се осъществи в рамките на 2 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал.
5.Обучение на тема „Адаптивност и прилагане на иновативни решения” Организиране и провеждане на обучение на тема „Адаптивност и прилагане на иновативни решения” за 20 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 2 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал.
6. Изпълнение на мерките за информация и публичност В изпълнение на мерките за информация и публичност ще бъдат подготвени : • 2 банера, който ще се използват при всички обучения и публични събития по проекта; • Начaлна пресконференция за представяне на целите, заложените дейности и очакваните резултати по проекта, както и източниците на неговото финансиране; • Финална пресконференция за отчитане изпълнението на проекта и приключването му; Екипът за управление на проекта ще покани за участие в пресконференциите журналисти от местни и регионални медии, личности от общината и региона, представители на местния бизнес и на неправителствения сектор. Пресконференциите ще бъдат отворени и за граждани. • Подготовка на информационни материали – в рамките на проекта ще бъдат изработени 400 бр. брошури, с информация за проектното финансиране. • Изготвен интернет банер, които ще бъде качен на началната интернет страница на Община Долни чифлик – www. dolni-chiflik.acstre.com
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"СБМ ГРУП" ЕООД
ДЗЗД "Трейдинг консулт"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 82 381 BGN
Общ бюджет: 77 130 BGN
БФП: 77 130 BGN
Общо изплатени средства: 77 130 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 77 130 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 64 329 BGN
2015 12 801 BGN
77 130 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 65 560 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 54 680 BGN
2015 10 881 BGN
65 560 BGN
В т.ч. Национално финансиране 11 569 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 9 649 BGN
2015 1 920 BGN
11 569 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2 Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4 Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5 (Д) По Д1: Проведени 9 бр. месечни срещи на екипа
Индикатор 6 (Д) По Д1: Сключени договори/заповеди с екипа за изпълнение на проекта
Индикатор 7 (Д) По Д1: Проведена процедура за избор на изпълнител за реализиране на обучения
Индикатор 8 (Д) По Д2: Брой проведени обучения
Индикатор 9 (Д) По Д2: Брой обучени служители
Индикатор 10 (Д) По Д3: Брой проведени обучения
Индикатор 11 (Д) По Д3: Брой обучени служители
Индикатор 12 (Д) По Д4: Брой проведени обучения
Индикатор 13 (Д) По Д4: Брой обучени служители
Индикатор 14 (Д) По Д5: Брой проведени обучения
Индикатор 15 (Д) По Д5: Брой обучени служители
Индикатор 16 (Д) По Д6: Проведени пресконференции
Индикатор 17 (Д) По Д6: Банери
Индикатор 18 (Д) По Д6: Брошури
Индикатор 19 (Д) По Д6: Интернет банер


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз