ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0058-C0001
Номер на проект:
ESF-2102-01-07004
Наименование:
Повишаване конкурентноспособността и адаптивността на заетите към динамичните промени на финансовия пазар
Бенефициент:
"Бенч Марк Груп" АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
28.11.2008
Начална дата:
17.12.2008
Дата на приключване:
01.08.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Да се повиши професионалната квалификация и ефективността на работа на служителите на 4 дружества - „БенчМарк Груп” АД, ИП „БенчМарк Финанс” АД, „БенчМарк Фонд Имоти” АДСИЦ, УД „БенчМарк Асет Мениджмънт” АД - (наричани още финансова група Бенчмарк), тяхната конкурентноспособност и адаптивност към динамичните промени в сферата на капиталовите пазари.
Дейности:
Дейност 1: „Подготвителни дейности за реализация на проекта” Назначаване на екипа. Провеждане на работна среща между ВО, представители на другите трима работодатели и партньора „Трейнсофт” ЕООД. Разпределение на задълженията по реализацията на дейностите. Ще се планира действително разпределение по групите обучаеми по дни от седмицата.
Дейност 2: „Приемане на програма за работа” Определяне и съгласуване на графици и учебни планове за обучението. Изготвяне на графици за провеждане на обучението.
Дейност 3: „Разработка на промоционални материали” Предвидени са 2 платени публикации в централните медии; разпространение на 100 броя информационни брошури; инсталиране на 5 броя външни рекламни панела с логото на ОП „РЧР” , ЕСФ, АЗ и името на проекта в офисите на ВО и партньорите.
Дейност 4: „Подготовка на обучителния процес” Дейности по подготовка на процеса на обучение: ангажиране на учебните зали, осигуряване на необходимите технически средства, дидактически материали, други материали необходими за нормалното протичане на учебния процес.
Дейност 5: „Провеждане на тръжна процедура за учебния модул Инвестиционен мениджмънт (в 3 части – елемент от професията Финансист)” Подготовка на документацията съгласно 55 ПМС. Съгласуване на документацията с ДРСЗ. Набиране на оферти. Сключване на договор с изпълнител.
Дейност 6: „Обучение в 1-ва група по Програма професия Финансист (приложена програма)” Обучаеми – 10 човека, с продължителност на обучението 445 учебни часа.
Дейност 7: „Обучение в 2-ра група по Програма професия Финансист (приложена програма)” Обучаеми – 10 човека, с продължителност на обучението 445 учебни часа.
Дейност 8: „Обучение в 3-та група по Програма професия Финансист (приложена програма)” Обучаеми – 10 човека, с продължителност на обучението 445 учебни часа.
Дейност 9: „Обучение в 4-та група по Програма професия Финансист (приложена програма)” Обучаеми – 10 човека, с продължителност на обучението 445 учебни часа.
Дейност 10: „Провеждане на изпит и сертифициране” В края на курса на обучение, участниците ще полагат изпит, като успешно преминалите ще получат удостоверение.
Дейност 11: „Презентация на реализираните дейности” Заключителен информационен и обобщаващ семинар/пресконференция за резултатите от проекта. Връчване на сертификати, дипломи и удостоверения на участниците в проекта. Заключителна пресконференция за медиите иобществеността.
Дейност 12: „Представяне на междинни финансови и технически отчети” ВО предоставя редовно месечни отчети по изпълнение на проекта, съгласно зададения от ДО график.
Дейност 13: „Представяне на финален финансов и технически отчет”
Партньори
Партньори:
ТРЕЙНСОФТ ЕООД
"БенчМарк Финанс" АД
"БенчМарк Фонд Имоти" АДСИЦ
"БенчМарк Асет Мениджмънт" АД
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
24 200 BGN
Общ бюджет:
28 533 BGN
БФП:
22 827 BGN
Общо изплатени средства:
22 824 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
22 827
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
4 840 BGN
2010
4 595 BGN
2011
13 390 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
22 824 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
19 403
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
4 114 BGN
2010
3 905 BGN
2011
11 381 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
19 401 BGN
В т.ч. Национално финансиране
3 424
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
726 BGN
2010
689 BGN
2011
2 008 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
3 424 BGN
Финансиране от бенефициента
6 050
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз