ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.12-0086-C0001
Номер на проект:
13-22-88
Наименование:
Укрепване капацитета, компетентността на Общинската администрация – Панагюрище за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им
Бенефициент:
Община Панагюрище
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
16.10.2013
Начална дата:
06.01.2014
Дата на приключване:
06.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Повишаване квалификацията, подобряване на професионалната компетентност и мотивация на служителите от общинската администрация Панагюрище, за качествено обслужване на гражданите и бизнеса.
Дейности:
Дейност 1: Управление на проекта Дейността цели създаването на екип за управление и подготовка за стартиране на дейностите и разпределение на задачите и отговорностите, и следене за надлежното им изпълнение. В тази дейност се включва и отчитането на проекта в съответствие с всички изисквания на Програмата и НСС. Целта на тази дейност е да създаде прецизна организация за планиране и провеждане на дейностите по проекта като за целта се планира реализирането на: 1. Работни срещи 2. Технически тримесечни доклади 3. Годишен доклад 4. Искания за плащане и финансови отчети 5. Окончателен доклад Също така цели положителното представяне на проекта и неговия донор - в лицето на ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ” (ОПАК).Привличането в екипа на професионалист с ценз и богат опит в работата и управлението на европейските проекти създава реални предпоставки да бъдат покрити всички аспекти и направления по организацията, структуриране и реализиране на проекта и за неговото безпроблемно и прозрачно протичане и отчитане. Поради ограниченият човешки ресурс общинската администрация приема да покани в екипа експерт, който да повиши качеството на реализация на проекта и ще бъде привлечен за Ръководител проект.
Дейност 2 „Обучения по теми, избрани от каталога на Института за публична администрация (ИПА) за служители от общинската администрация Организиране по график на избраните и планирани от каталога на ИПА обучения по следните тематики: 1. Публичен имидж – елементи на доброто управление; 2. Делова етика; 3. Административно регулиране на стопанската дейност; 4. Основни производства по АПК /за неюристи/; 5. Правна уредба и приложение на Гражданския процесуален кодекс /за не юристи/; 6. Семеен кодекс и кодекс на международното право; 7. Етика и превенция на корупцията в държавната администрация; 8. Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация. Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти, възникващи при извършваните дейности и процедури; 9. Методи и техники за прозрачна администрация; 10. Изграждане на среда за практическо прилагане на закона за електронно управление; 11. Административно обслужване; 12. Презентационни умения. MS POWER POINT; 13. Конфликт на интереси - правна рамка и практики;
Дейност 3: „Информираност и публичност“ Дейността предвижда популяризиране на проекта, неговите цели, резултати и източници на финансиране. •включване във всички подходящи документи по проекта (например сертификати за участие и др.) на изречението: „Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”; •осигуряване на максимална публичност на съответните проекти в медиите; •включване на описание на извършените дейности за информация и публичност в докладите за напредъка по проектите, подавани до УО, и в окончателните доклади, както и прилагане на доказателствен материал за тези дейности (напр. снимки, статии, разработени брошури и др.); •спазване на описаните по-долу технически изисквания за информация и публичност съгласно Регламентите на ЕС.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"БИК-Българска Издателска Компания" АД
СД "Транс-Експрес С-ие"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
65 909 BGN
Общ бюджет:
49 587 BGN
БФП:
49 587 BGN
Общо изплатени средства:
49 587 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
49 587
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
49 587 BGN
2015
0 BGN
49 587 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
42 149
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
42 149 BGN
2015
0 BGN
42 149 BGN
В т.ч. Национално финансиране
7 438
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
7 438 BGN
2015
0 BGN
7 438 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 2
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 3
(Д) Обучени жени
Индикатор 4
(Д) Дейност 1: Назначен екип
Индикатор 5
(Д) Дейност 1: Брой граждански договори с екипа на проекта
Индикатор 6
(Д) Дейност 1: Брой длъжностни характеристики
Индикатор 7
(Д) Дейност 1: Проведени работни срещи
Индикатор 8
(Д) Дейност 1: Приет план за изпълнение и мониторинг на проекта;
Индикатор 9
(Д) Дейност 2: Заявки за включване в обучения от каталога на ИПА
Индикатор 10
(Д) Дейност 2: Сертификати за завършени обучения
Индикатор 11
(Д) Дейност 3: Изработена табела
Индикатор 12
(Д) Дейност 3: Проведени пресконференции;
Индикатор 13
(Д) Дейност 3: Отпечатани статии;
Индикатор 14
(Д) Дейност 3: Отпечатани брошури
Индикатор 15
(Д) Дейност 3: Химикалки
Индикатор 16
(Д) Дейност 3: Папки
Индикатор 17
(Д) Дейност 3: Чаши
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз