Дейности:
|
1. Организация и управление на проекта В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от двама члена – ръководител, счетоводител. На първата среща на екипа ще бъде детайлизиран плана за действие и конкретните ангажименти на членовете на екипа, ще бъде уточнен график за ежемесечните срещи на екипа. Ежемесечните срещи ще отчитат напредъка по изпълнение на проекта, резултатите от изпълнението на проекта, констатирани евентуални пропуски, несъответствия и мерки за преодоляването им. Екипа за управление е изцяло ангажиран с организация на проектните дейности, съблюдаване резултатите от тях и отчитането им. 2. Обучения в Института по публична администрация 2.1 Публичен имидж – елемент на доброто управление /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 УА-6/. В обучението ще бъдат включени 2 бр. служители на ръководни длъжности и експерти от звената, които поради спецификата на работата си представят общината на различни форуми. Обучението е с продължителност 3 дни, 24 часа. Целта на обучението е да се представят подходи и решения за изграждане на ефективен публичен имидж, като елемент на доброто управление.
2.2 Стратегически мениджмънт в държавната администрация. Сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 (УА–1). В обучението ще бъдат включени 2 общински служители, работещи в областта на стратегическото планиране. Продължителността на обучението е 3 дни 24 уч. часа.
За участниците в обучението са предвидени командировъчни в размер, определен в съответствие с Наредбата за командировките в страна.
Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат.
3. Обучение по ключови компетентности 3.1 Умения за справяне със стреса и лична способност за създаване на мотивираща среда. В обучението ще бъдат включени 20 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. Обучението е предназначено за новоназначени служители, служители със стаж по-малък от 5 години. Целта е да се мотивират младите квалифицирани служители да останат в общината.
3.2 Комуникативни и презентативни умения. В обучението ще бъдат включени 20 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. Обучението е предназначено за експертните длъжности в администрацията.
3.3 Обучение за изграждане на умения за организиране и планиране на работното време. В обучението ще бъдат включени 40 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. Обучението е предназначено за всички служители в администрацията, предвид важността на тематиката за ефективната дейността на администрацията. Всички служители успешно преминали курса на обучение ще получат сертификати за участие.
4. Дейности за информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална за представяне пред обществеността на целите, дейностите и очакваните резултати, заключителна, целяща представяне на постигнатите резултати. Изработване на информационни листи с темите на обученията, информация за проекта. Информационните листи ще бъдат насочени към общинските служители с цел информиране за предстоящите обученията и начина за включване в тях. Изработка на банер- ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта, задължителните реквизити за публичност/, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. Изработка на химикали с логото на програмата- ще бъдат разпространяване на пресконференциите обученията. Блок листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията. Заявление за включване в обучение с логата на програмата. Изработване на брандирани флаш памети с логото на ОПАК, съдържащи материали от обученията.
|