Дейности:
|
Дейност 1: Обучение по английски език за начинаещи По тази дейност се предвижда 8 служители от общината да преминат курс по английски език за начинаещи.
Обучението ще се проведе в продължение на 3 месеца – два пъти седмично по 4 учебни часа или общо 100 учебни часа. Ще се провежда в София в зала на изпълнителя.
За обучението ще се използват учебници, учебни помагала и материали, предложени от изпълнителя.
В края на обучението всеки обучаем ще положи изпит за получаване на сертификат за завършено обучение. Всеки, преминал успешно изпита ще получи документ, доказващ владеенето на езика на ниво А1 от Европейската езикова рамка.
Дейност 2: Обучение „Ефективна комуникация и работа в екип” По тази дейност се предвижда 30 служители от общината да преминат курс по „Ефективна комуникация и работа в екип”.
Обучението ще е 3-дневно. Ще започне от обяд на първия ден и ще приключи след обяд на третия ден. Предвижда се да се проведе от петък до неделя. Ще се проведе извън гр. Драгоман, на място, предложено от изпълнителя на дейността.
Изпълнителят на дейността ще бъде избран по реда на ЗОП. Той ще осигури транспортирането и настаняването на служителите за 2 нощувки, кетъринг по време на престоя, 4 кафе-паузи.
Обучението ще включва теоретична и практическа част, ролеви игри и тренинги, дискусии и анализи на казуси. Примерни теми:
• Комуникация;
• Основни принципи на ефективната комуникация;
• Основни умения за водене на разговор;
• Управление на риска в комуникацията;
• Създаване и развитие на екип;
• Видове екипи;
• Управление на кризи и конфликти в екипа;
• Роли в екипа;
• Повишаване на екипната мотивация;
• Роля на мениджмънта за изграждане на успешен екип
Детайлизирана програма за обучението ще бъде изработена от избрания изпълнител с оглед конкретните потребности на Възложителя и опита на изпълнителя в провеждане на подобни обучения.
В края на обучението всеки участник ще получи документ, удостоверяващ успешното преминаване на обучението.
Дейност 3: Обучение „Управление на времето и стреса” По тази дейност се предвижда 14 служители и ръководители от общината да преминат курс по „Управление на времето и стреса”.
Обучението ще е 3-дневно. Ще започне от обяд на първия ден и ще приключи след обяд на третия ден. Предвижда се да се проведе от петък до неделя. Ще се проведе извън гр. Драгоман, на място, предложено от изпълнителя на дейността.
Изпълнителят на дейността ще бъде избран по реда на ЗОП. Той ще осигури транспортирането и настаняването на служителите за 2 нощувки, кетъринг по време на престоя, 4 кафе-паузи.
Обучението ще включва теоретична и практическа част, ролеви игри и тренинги, дискусии и анализи на казуси. Примерни теми:
Модул 1: Ефективно управление на времето
• Времето като ресурс.
• Разликата между ефективност и ефикасност.
• Определяне на цели и приоритети.
• Фактори, които ни бавят.
• Определяне на лично най-ефективно време.
• Полезни идеи за подобряване управление на времето.
• Провеждане на ефективни срещи.
Модул 2: Ефективно управление на стреса
• Какво представлява стреса и кои са факторите за създаване на стрес в работна среда?
• Видове стрес и отражението му върху служителя
• Стратегии за справяне със стреса
• Стратегии за справяне с отложените задачи
Детайлизирана програма за обучението ще бъде изработена от избрания изпълнител с оглед конкретните потребности на Възложителя и опита на изпълнителя в провеждане на подобни обучения.
В края на обучението всеки участник ще получи документ, удостоверяващ успешното преминаване на обучението
Дейност 4: Специализирани обучения от Каталога на ИПА По тази дейност се предвижда да се проведат 6 специализирани обучения за служители от общината от каталога на ИПА.
Поддейност 4.1. Обучение по разговорен английски език (ЧЕО–1 Б)
Това обучение ще преминат 6 служители, които покриват ниво В1 по Общата европейска езикова рамка.
Обучението е с продължителност 40 учебни часа и се провежда в рамките на 5 дни.
Обучението е предназначено за служители от администрацията и чрез него те ще повишат знанията и уменията си за комуникация на английски език в работна административна среда.
Поддейност 4.2. Обучение по електронни тaблици с MS Excel (ИТО–8)
Обучението ще преминат 30 служители от общината. Обучението е 3-дневно – 18 учебни часа.
Обучението е базово и ще спомогне за систематизиране на знанията на служителите за работа с електронни таблици.
Поддейност 4.3. Обучение по прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси в държавната администрация (ПР-3)
Това обучение ще премине 1 човек – секретаря на общината. Обучението е 2-дневно – 16 учебни часа.
Обучението е с практическа насоченост и чрез него ще бъдат представени новите теоретични виждания и практически постановки, базирани на променящата се правна рамка. Ще се придобият умения за унифицирано прилагане на нормативната уредба.
Поддейност 4.4. Обучение по системи за управление на информационната сигурност на административното звено (ИТО-3)
В това обучение е включен 1 служител – гл.специалист „Информационно обслужване”. Обучението е 1,5 дни – 12 учебни часа.
Обучението е предназначено за служители, отговарящи за мрежовата и информационната сигурност и цели изграждане на основни знания за осигуряване на информационна сигурност на комуникационните системи в администрацията.
Поддейност 4.5. Обучение по одитна дейност на публичните финанси (ФС–1)
В това е обучение е включен 1 служител – финансовия контрольор на общината.
Обучението е 2-дневно – 16 учебни часа и е предназначено за финансови експерти в бюджетните предприятия; вътрешни одитори, финансови контрольори и счетоводители.
Чрез това обучение ще се повишат уменията и капацитета на обучаемите относно законосъобразното разходване и ефективното, ефикасно и икономично управление на публичните финанси.
Поддейност 4.6. Обучение по връзки с обществеността (ЕФ–3)
В обучението е включен 1 служител – гл. специалист „Протокол и ПР”.
Обучението е 3-дневно – 24 учебни часа. Чрез него ще се формират и развият практически умения за ефективна работа с медиите.
В края на всяко обучение участниците ще получат документ, удостоверяващ успешното преминаване на обучението.
Дейност 5: Информация и публичност В рамките на тази дейност се предвиждат следните поддейности:
1. Изработване на следните информационни материали:
• листовки с информация за проекта – тираж 100 бр. – 50 с целите на проекта и 50 с постигнатите резултати;
• 100 тефтера тип блокнот, формат А4, 40 листа, съдържащи необходимите лога, съгласно изискванията на УО на ОПАК;
• 100 папки, съдържащи необходимите лога, съгласно изискванията на УО на ОПАК;
• 100 химикалки, съдържащи необходимите лога, съгласно изискванията на УО на ОПАК;
• 1 банер, съдържащ наименованието на проекта, бенефициента и всички лога, съгласно изискванията на ОПАК.
2. Организиране на 2 пресконференции за по около 40 човека в Драгоман – една в началото, за запознаване на обществеността с целите на проекта и една в края на проекта, за представяне на резултатите. Пресконференциите ще се проведат в зала в сградата на общината.
3. Поддържане на актуална информация относно проекта и неговото изпълнение на интернет страницата на общината.
Всички изготвени по проекта материали ще съдържат флага на ЕС и думите Европейски съюз, логото и слогана на ОПАК – „ОПАК. Експерти в действие” и логото и слогана на ЕСФ – „Европейски социален фонд. Инвестиции в хората”.
На предвидените пресконференции ще се раздават папки, които ще съдържат листовка за проекта и презентации.
Тефтерите и химикалките ще се използват за предвидените по проекта обучения.
Дейност 6: Управление на проекта Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще се състои от Ръководител, Kоординатор и Счетоводител, които разполагат с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта.
В рамките на тази дейност ще бъдат организирани и проведени срещи на екипа за управление, за разпределяне на конкретните задачи и отговорности, както и за разработване на детайлизиран план за изпълнение на проекта.
По време на изпълнението на проекта ще бъде провеждан ежемесечен мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му.
Част от задълженията на екипа за управление на проекта включват изготвянето на междинни технически доклади и финансови отчети за напредъка по проекта и финален технически доклад и финансов отчет след приключване на дейностите по проекта.
С особено внимание ще се следи правилното попълване и поддържане на Досието на проекта.
|