Дейности:
|
Дейност 2: Провеждане на курсове за служителите от Института по публична администрация Под-дейност 2.1:
Обучение ”Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда” – сигнатура- (УА-3)- 16 часа/2 дни
Под-дейност 2.2:
Обучение „Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронно управление” - сигнатура (ИТО-2) – 12 часа/1,5 дни
Под-дейност 2.3:
Обучение „Основни производства по АПК” за юристи – сигнатура (ПР-5) – 20 часа/2,5 дни
Под-дейност 2.4:
Обучение „Правна уредба и приложение на ГПК” за юристи – сигнатура – (ПР-7) – 16 часа/2 дни
Под-дейност 2.5:
Обучение „Специфика на междукултурните комуникации” – сигнатура (ЕФ -5) – 16 часа/2 дни
Дейност 3:Провеждане на специализирани обучения за развиване на ключови и професионални компетентности на служители от администрацията Под- дейност 3.1.
”Ефективни механизми и добри практики при провеждане на вътрешна и външна координация в и между структурите на държавната и общинската администрация” – 30 човека– служителите, които ще вземат участие в това изнесено обучение ще бъдат от всички дирекции и отдели на Район „Тракия“, разпределени в 1 група, която ще премине обучение от 16 учебни часа в рамките на 2 дни.
Под- дейност 3.2.
„Обучения за работа с AUTO CAD” – 6 човека- назначени в Дирекция „Устройство на територията и техническа инфраструктура“, чийто служебни задължения са изготвянето на чертежи, разпределени в 1 група, продължителност на обучението 40 учебни часа в рамките на 5 дни.
Под- дейност 3.3.
”Групови обучения по екипна ефективност, мотивация и лична ефективност, работа с конфликтни потребители” – 30 човека- служители на Район „Тракия“ от различните отдели и дирекции ще вземат участие в това изнесено обучение, разпределени в 1 група, която ще премине обучение от 16 учебни часа в рамките на 2 дни.
Под- дейност 3.4.
”Актуални проблеми на строителния процес по ЗУТ. Режим на договаряне между страните в строителния процес” – 6 човека- назначени в Дирекция „Устройство на територията и техническа инфраструктура“, разпределени в 1 група, която ще премине обучение от 16 учебни часа в рамките на 2 дни.
Под- дейност 3.5.
„Лидерски умения. Междуличностни отношения. Умение за говорене пред публика. Управление на конфликти” – 8 човека- ръководният екип на районната администрация, включващ: кмета, заместник кметовете, секретаря, директорите на дирекции и началниците на отдели, предвижда се обучението да е изнесено /се проведе извън града/. Участниците в него ще бъдат разпределени в 1група, с продължителност на обучението от 16 учебни часа в рамките на 2 дни.
Под- дейност 3.6.
”Английски език- лексика, функционална граматика и способност да се разбират и съставят устни и писмени послания“- 1во ниво /102 часа/- 12 човека разпределени в 2 групи по 6 човека като всяка от групите ще премине обучение от 102 часа, разпределени в 34 дни по 3 часа; 2ро ниво /111 часа/ – 6 човека – разпределени в 1 група с продължителност на обучението от 111 часа, разпределени в 37 дни по 3 часа. Служителите, които ще вземат участие в чуждоезиковото обучение ще бъдат избрани от всички дирекции и отдели на Район „Тракия“ в зависимост от преките им служебни задължения и необходимостта им от това обучение.
Под- дейност 3.7.
„Обучение по Практически умения за представяне и разясняване на административни норми, процедури и решения при предоставянето на услуги към гражданите и представителите на бизнеса“- двумодулно обучение. Ще се проведе в рамките на гр.Пловдив и всеки от модулите ще бъде по 16 часа. Във всеки модул ще вземат участие по 20 служителя.
Дейност 1: Организация и управление Управлението и организацията на проекта ще се изпълнява от екип формиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността екипа е отчетен обхвата на проектното предложение и спецификата на заложените дейности. Дейността обхваща:
• Създаване на организационни предпоставки за управлението на проекта.
• Изготвяне на тръжна документация
• Правилно разпределение на ресурсите и отговорностите при изпълнението на проекта.
• Постигане на заложените цели и резултати.
• Логистично обезпечаване на изпълнението на дейностите.
• Провеждане на тръжните процедури предвидени в проекта.
Дейност 4: Информация и публичност Съгласно коригендума на Регламент на Комисията (ЕО) № 1828/ 2006 от 8.12.2006 г. и Ръководството за информиране и публичност дейностите по информиране и публичност ще се осъществяват чрез:
• Изработване на табела за проекта с флага на ЕС, наименование на проекта и посочване на подкрепата от ЕС;
• Изработка на 1000 броя брошури за представяне на постигнатите резултати и проведените дейности при реализацията на проекта;
• Предоставяне на информация за финансовата подкрепа от ЕС по настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна помощ в официалната документация на проекта в съответствие с изискванията, предвидени в Ръководството за публичност;
• Провеждане на пресконференция при стартирането на проекта за информиране на обществеността и представяне на проекта;
• Провеждане на заключителна пресконференция за представяне на резултатите от проекта. Ще се представят заключителните резултати, степента в която проектът е постигнал предварително поставените цели и задачи, перспективите за очаквано устойчиво продължаване на дейността.;
• Изработване на банер и публикуване на информацията на интернет сайта на общината.
|