Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0313-C0001
Номер на проект: ESF-2203-09-15001
Наименование: Насърчаване на трудовата мобилност за постигане на по-добър професионален живот във ВЕГА ОЙЛ ЕООД
Бенефициент: ВЕГА ОЙЛ ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 20.12.2013
Дата на приключване: 01.11.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Хасково
Описание
Описание на проекта: Насърчаване на териториалната мобилност на служителите на Вега Ойл ЕООД за повишаване на тяхната социално-икономическа гъвкавост, устойчивост и конкурентоспособност, както и повишаване на конкурентоспособността на дружеството като цяло
Дейности: Дейност № 3 „Изпълнение на програма за организиран транспорт до и от работното място на служителите на дружеството“ : ключова дейност за успешното изпълнение на настоящия проект е изпълнението на програма за осигуряване на организиран транспорт за всички служителит на Вега Ойл ЕООД от населените места, в които живеят, до работното им място, бензиностанцията при с. Момково, находяща се на автомагистрала „Марица”. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на външен изпълнител, избран по реда и условията на ПМС № 69 от 2013 г. по Дейност № 2. За целите на изпълнението на дейността работодателят носи пълна отговорност относно избраните маршрути и организацията на сменния режим на работа на служителите. Разработената от работодателя програма за осигуряване на транспорт на служителите е със следните специфични особености:  заетите в дружеството лица работят на денонощен сменен режим на работа –дневни и нощни смени, всяка по 12 часа;  двама от служителите на дружеството работят на ежедневна редовна смяна, 8 часа;  поради спецификите на сменния режим, местонахождението на бензиностанцията и настоящите адреси на работещите на бензиностанцията са разработени 3 основни маршрута. Настоящият проект предвижда изпълнението на дейността по обезпечаване на транспорт за служителите от и до работното място, както следва: 1. Маршрут № 1 за служители, работещи на дневни и нощни смени, ежедневно пътуващи, с настоящ адрес с. Капитан Андреево и град Свиленград:  до работното място: Свиленград – с. Капитан Андреево – бензиностанцията в с. Момково – общо 43 км;  от работното място: бензиностанцията в с. Момково – с. Капитан Андреево – Свиленград – общо 53 км. Забележка: причината за наличните разлики в маршрутите са посочени в Детайлна транспортна схема. 2. Маршрут № 2 за служители, работещи редовна смяна, ежедневно пътуващи, с настоящ адрес в градовете Свиленград и Любимец:  до работното място: Свиленград – Любимец – бензиностанцията в с. Момково – общо 33 км;  от работното място: бензиностанцията в с. Момково – Любимец – Свиленград – общо 25 км. Забележка: причината за наличните разлики в маршрутите са посочени в Детайлна транспортна схема. 3. Маршрут № 3 за служители, работещи на дневни и нощни смени, ежедневно пътуващи, с настоящ адрес в градовете Свиленград и Любимец:  до работното място: Свиленград – Любимец – бензиностанцията в с. Момково – общо 33 км;  от работното място: бензиностанцията в с.Момково – Любимец – Свиленград – общо 25 км. Забележка: причината за наличните разлики в маршрутите са посочени в Детайлна транспортна схема. По посочените маршрути ще се извършва превоза на служители 24 часа в денонощието, всеки ден, за работещите на дневни и нощни смени, както и ежедневно за работещите на редовни смени. Така определените маршрути обхващат всички служители на компанията.
Дейност № 4 „Осигуряване на публичност и визуализация на проекта” Планираните дейности по обезпечаване на информация и публичност на изпълнението на проекта са: • Организиране и провеждане на 2 (две) пресконференции, в началото и в края на проекта с цел постигане на информираност относно заложените цели и постигнатите резултати и ползи, свързани с изпълнението на проекта. • Изработване и доставка на 4 (четири) информационни табели, в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Табелите ще бъдат ползвани за визуализиране на превозните средства, с които ще бъде извършен превоза на служителите от и до работното място. • Изработване и доставка на 1 (една) информационна табела, в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „Развитие на човешките ресурси”, предназначени за визуализиране на бензиностацията, където ще се изпълнява проекта.
Дейност № 2 „Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС 69 от 2013 г.“ Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС № 69 от 2013 г. за следното: 1. обезпечаване на траспортна услуга за служителите на дружеството от и до работното място за период от 12 месеца; 2. осигуряване на мерките за публичност и визуализация на проекта; 3. доставка на материали и консумативи за обезпечаване администрирането на изпълнението на проектните дейности.
Дейност № 1 „Сформиране на екип за изпълнение на проектните дейности. Управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта“ Описание: В рамките на изпълнение на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление изпълнението на проектните дейности. За целите на проекта членовете на екипа ще сключат граждански договори за почасова работа на база заповед за назначаване на екип. В допълнение на това, тази дейност предвижда спазване на план-графика за изпълнение на проекта, стриктно придържане към разписаните дейности и посочените индикатори, управление на бюджета и неговото целесъобразно и добросъвестно изпълнение, навременно установяване на нередности и предотвратяване на евентуални проблемни ситуации, текущ контрол по осъществяване на дейностите, анализиране и оценка на документи и др.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ЕТ "Пеньо Пейков"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 92 419 BGN
Общ бюджет: 75 795 BGN
БФП: 75 795 BGN
Общо изплатени средства: 62 846 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 75 795 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 18 484 BGN
2015 44 362 BGN
62 846 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 64 426 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 15 711 BGN
2015 37 708 BGN
53 419 BGN
В т.ч. Национално финансиране 11 369 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 773 BGN
2015 6 654 BGN
9 427 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз