Дейности:
|
1.Организация и управление на проекта. Включва оперативното планиране, организиране и контролиране на отделните проектни дейности, осигуряване на необходимите ресурси за тяхното изпълнение, в съответствие с плана за действие, управление на човешките ресурси и комуникацията в проекта. Част от дейностите по управление са и разработването и представянето на междините и крайни доклади и отчети, както и финансово-счетоводната отчетност на проекта. 2.Избор на доставчик на гориво. За постигането на възможните най-добри условия ще се подходи по метода на тръжната процедура.Ще се обяви процедура за доставка на горива, съгласно направените разчети – 8 812 литра дизелово гориво и 3312 литра бензин А 95.
Процедурата за определяне на изпълнител е открит избор, съгласно разпоредбите на ПМС69/2013г. Предприятието обявява тръжната процедура чрез публикуване на обява в един национален/местен ежедневник, като се изпраща обявата за публикуване и на интернет страницата на Управляващия орган на Оперативната програма. Документацията за участие в процедура за определяне на изпълнител съдържа следната информация: пояснителен документ за процедурите; пълно описание на обекта; технически спецификации; минималните изисквания, на които трябва да отговарят вариантите; изискванията към офертите; избрания критерий за оценка, показателите, относителната им тежест и методиката за определяне на комплексната оценка на офертата (избраният критерий е икономически най-изгодна оферта); образец на оферта; образец на заявление за процедурите по договаряне; проект на договор. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от кандидата лично или от упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Процедурите за определяне на изпълнител се провеждат от комисия в състав от трима членове с право на глас, от които един председател. Критерият за определяне на изпълнител е „ икономически най-изгодна оферта”. Комисията изготвя протокол с класиране на кандидатите, като на първия класиран кандидат се изпраща и покана за сключване на договор. Договорът задължително включва предложените условия, включени в офертата на избрания изпълнител.
3.Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за представителите на целевата група за период до 12 месеца. Транспорта на работниците до и от работното място ще се извършва по 7 отделни маршрута, подробно описани в детайлната транспортна схема. За целта ще се ползват 4 автомобила, собственост на фирмата, както следва: Фолксваген с рег.номер Х 83-64 (7+1 бр.места), Рено Сценик с рег.номер Х 12-42 (6+1 бр.места), Опел Зафира с рег.номер Х 90-60 (6+1 бр.места) и Опел Зафира с рег.номер Х 47-12 (6+1 бр.места).
Автомобилите ще се управляват от петима служители на фирмата - предвидени са повече шофьори от броя на автомобилите, за да се реагира в случай на отсъствие на някой от определените лица. Те ще имат ежедневен ангажимент по извършването на организиран транспорт от фабриката на фирмата в гр.Хасково, намираща се на бул. В.Левски 2 до съответните населени места, съгласно детайлната транспортна схема. Техен ангажимент е и воденето на пътна книжка/пътен лист, за съответния автомобил, в която информацията, касаеща дейността по проекта да бъде на отделен ред. Всичките петима служители на фирмата, които ще извършват превоза на пътници, имат над 2 години релевантен опит и поне средно образование и съответно при изготвяне на бюджетните разчети в частта разходи за лицата е предвидена ставка 5.50 лв./час.
Цялостната дейността по организирания транспорт ще се регламентира със заповед на управителя на Делена ДД ЕООД
Маршрутите са избрани така, че да покрият 12 населени места, в който живеят работници на Делена ДД ЕООД, а именно: градовете – Димитровград и Симеоновград и селата - Малево, Узунджово, Стамболийски, Минерални бани, Книжовник, Долно Черковище, Войводово, Николово, Долно Големанци и Долно Ботево. За коректното отчитане на разстоянията до населените места и съответните времена за тяхното изминаване е ползвана програмата Google maps. По маршрутите ще се пътува два пъти дневно сутрин и вечер - преди и след края на работното време.
При изготвяне на бюджетните разчети за разходни норми на транспортните средства са приети нормите, дадените от производителя в техническата документация на автомобилите за смесен режим на каране. Те са съответно: Фолксваген с рег.номер Х 83-64 – 8.8 литра/100 км. дизел, Рено Сценик с рег.номер Х 12-42- 6.0 литра/100 км. дизел, Опел Зафира с рег.номер Х 90-60- 8.5 литра/100 км. бензин и Опел Зафира с рег.номер Х 47-12 - 6.6 литра/100 км. дизел. Планирано е автомобилите да обслужват отделните маршрути по детайлната транспортна схема както следва:Фолксваген Х 83-64 – Маршрут 1, Рено Сценик Х 12-42 – Маршрут 2 и 3, Опел Зафира – Маршрут 4 и 5 и Опел Зафира Х 47-12– Маршрут 6 и 7. Прилагайки разходните норми на автомобилите, посочени в техническата им документация и съответните разстояния по отделните маршрути дневните разходи на гориво ще бъдат – дизелово гориво – 34.97 литра и бензин – 12.65 литра. За целият проектен период от 12 месеца(252дни) съответно - дизелово гориво – 8812 литра и бензин – 3187 литра. За изчисляване на разходите за лицата, които ще извършват превоза на пътници за необходимото време, за изминаване на отделните маршрути е взето примерното време, дадено в програмата Google maps – така е изчислено време през което лицата ще бъдат ангажирани със изпълнението на дейности по проекта от 766 минути на ден(12 часа и 44 мин). При прилагане на часова ставка от 5,50 лв./час се получават дневен разход в размер на 70.22 лв. Дължимите за сметка на работодателя осигурителни вноски са в размер на 12.50 на ден или общо 83.72 лева разходи на ден. За 12 месеца разходите за лицата, които ще извършват превоза на пътници е в размер на 20 844 лева. Общо разходите за превоз на пътници(гориво + разходи за лицата) е на обща стойност 46 043 лева при 171462 километра за целия период. Това води до разходи за превоз на пътници в реален размер под 27 ст./км., което отговаря на определения показател в Насоките за кандидатстване – до 0.65 лв/км.
При удостоверяването и отчитането на извършените разходи по дейността ще се спазват указанията дадени в Ръководството за бенефициента и ще се попълват съответните документи, доказващи изпълнението на дейността, посочени в Инструкция за подреждане на документацията при окомплектоването на досие на искане за плащане, подадено от бенефициенти по схема „На път”.
4.Избор на изпълнител на рекламни материали по проекта. Избор на фирма - изпълнител на рекламни материали по проекта, след прилагане на процедурата „Избор между 3 оферти“ съгласно чл.12 ПМС 69. 5.Дейност, свързанa с осигуряване на публичност и визуализация Делена ДД ЕООД ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира или съфинансира от Европейския социален фонд. Набелязани са следните дейности:
- Делена ДД ЕООД ще организира 2 информационни събития за местните и национални медии – за старта и завършването на дейностите по проекта – освен медиите на тези събития ще бъдат поканени и представителите на Агенция по заетостта, Общинската и Областната администрация.
- На мястото, където ще се извършват дейностите по проекта, ще бъде поставена постоянна обяснителна табела, съобразено с указанията, дадени в Ръководството за информиране и публичност.
- за разгласа на проекта ще бъдат изготвени и разпространени рекламни материали – тук се включват рекламни плакати, брошури, рекламни комплекти, състоящи се от торбички, бележник, календар и химикал. При изработването и отпечатването на материали по проекта, задължително на заглавната страница ще се посочва схемата и източника, по който същите се финансират, и съответните за това символи.
|