ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.2.03-0384-C0001
Номер на проект:
ESF-2203-01-01004
Наименование:
Транспорт до работното място във "Велеви Фарма" ООД
Бенефициент:
"Велеви Фарма" ООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
04.11.2013
Начална дата:
20.12.2013
Дата на приключване:
01.07.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София област
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на географската мобилност на заетите във Велеви Фарма ООД
Дейности:
2. Транспорт от и до работното място на целевата група Обосновка на дейността: Дейността е необходима, за изпълнение на основната част от проекта. Описание: Ще бъде проведена поръчка по ПМС 69/2013 за осигуряване на доставчик на гориво, за превоза на служителите от и до работното място с МПС на фирмата. След нейното приключване и сключването на договор с доставчик ще бъде осигурен транспорт за период 12 месеца, съобразен с работното време и местоживеенето на лицата от целевата група от страна на работодателя, като за целта ще бъдат наети за целите на проекта 3 шофьори – 1 на пълен работен ден и 2-ма на непълен, които ще осъществяват превоза с автомобил Грейт Уолл Волекс Ц 10 (Great Wall Volex C 10) СА 3384 ТК – 4 места съгласно разписания в детайлната транспортна схема маршрут. Предвижда се маршрута описан в детайлната транспортна схема да се изпълнява в съответствие с описания в т. 5.2.1 график в рамките на работната седмица
1. Организация и управление на проекта Обосновка на дейността: Дейността е необходима, за да се осигури ефективно и ефикасно управление на проекта и да се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати. Описание: Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител и технически асистент - счетоводител. Те ще разполагат с обособено офис пространство в общия административен офис на дружеството, както и с необходимото оборудване за ефективното изпълнение на задълженията си – компютър, принтер, достъп до телефон и интернет. Основните задължения на екипа: - Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график - Подготовка на документите за процедури за възлагане на дейности на подизпълнители - Контрол по изпълнението на договорите - Контрол на разходите - Изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица - Подготовка на доклади за напредъка на проекта - Подготовка на междинен и заключителен доклад по проекта.
3. Осигуряване на публичност на резултатите от проекта Обосновка: Дейността се изисква по силата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия относно начина и реда на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета. Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да осигури необходимите материали за осигуряване на публичност в съответствие с цитираните по-горе разпоредби: - Информационна табела – 1 бр. - Прес съобщения – 2 бр. - Стикери – 4 бр. - Информационни брошури с информация за дейностите и постигнатите резултати с цел разпространяване на добрите практики - 100 бр. Информационната табела ще бъде доставена и монтирана в началото на месец 2 от изпълнението на проекта. Велеви Фарма ООД също така ще се погрижи за разпространението на брошурите, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на: • Клиенти –60 бр. • Общинска администрация – 20 бр. • Регионални синдикални и браншови организации – 20 бр. Разпространението на брошурите ще се извърши през месец 14 и 15 от изпълнението на проекта. Допълнително информация за резултатите от проекта ще бъде качена и на интернет страницата на дружеството, така че всички заинтересовани да бъдат информирани и да имат възможност да се възползват от тях.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
37 422 BGN
Общ бюджет:
28 942 BGN
БФП:
28 942 BGN
Общо изплатени средства:
28 934 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
28 942
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
7 484 BGN
2015
21 450 BGN
28 934 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
24 601
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
6 362 BGN
2015
18 232 BGN
24 594 BGN
В т.ч. Национално финансиране
4 341
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 123 BGN
2015
3 217 BGN
4 340 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2
Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз