Дейности:
|
Дейност 1. Организация и управление на проекта. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – ръководител, технически сътрудник и счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи.
Екипът по проекта ще избере изпълнители на външните услуги по проекта – осигуряване на транспорт до и от работното място на представителите на целевата група; изработване на материали за публичност и визуализация.
Екипът за управление ще отговаря за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта.
Дейност 2. Избор на изпълнител за осигуряване на транспорт до и от работното място на 17 заети в ЕТ “МАГИК – МАГДАЛЕНА СТОЯНОВА“. Предвидената стойност на транспортната услуга по проекта /Дейност 3/ без включен ДДС е от 15 000 до 60 000 лв. включително, поради което кандидатът ще проведе процедура съгласно чл. 12, ал. 1, т. 2 от ПМС 69 – „Избор между 3 оферти“. ЕТ “МАГИК – МАГДАЛЕНА СТОЯНОВА“ събере най-малко три съпоставими оферти, съдържащи техническо и финансово предложение.
При определяне на изпълнител ще бъдат взети предвид:
• Цена на услугата съобразно бюджета на настоящия проект;
• Наличие на превозни средства, отговарящи на нуждите на възложителя;
• Наличие на лиценз за превоз на пътници на транспортната фирма и квалифицирани шофьори;
С избрания изпълнител ще бъде подписан договор за услуга с период на изпълнение 1 година.
Дейност 3. Осигуряване на транспорт до и от работното място на 17 заети в ЕТ “МАГИК – МАГДАЛЕНА СТОЯНОВА“. Превозът на 17-те работници до и от работното място ще бъде извършван от избрания изпълнител по Дейност 3. Ще бъдат използвани 2 превозни средства, за да се обхванат едновременно следните маршрути:
Маршрут 1:
гр. Русе – с. Сандрово - гр. Мартен – гр. Русе – гр. Мартен – с. Сандрово – гр. Русе Разстоянието на всеки курс по този маршрут е 46 км. Транспортното средство ще пътува по 2 пъти на ден, т. е. 2 курса по маршрута /общо 92 км./ и ще превозва 4 работници до и от работното място. Лицата, включени в този маршрут са с адресна регистрация в гр. Мартен и с. Сандрово.
Маршрут 2:
гр. Русе – с. Цар Самуил – гр. Сливо поле – гр. Русе – гр. Сливо поле – с. Цар Самуил
Разстоянието на всеки курс по този маршрут е 95 км. Транспортното средство ще пътува по 2 пъти на ден, т. е. 2 курса по маршрута /общо 190 км./ и ще превозва 13 работници до и от работното място. Лицата, включени в този маршрут са с адресна регистрация в гр. Сливо поле и с. Цар Самуил.
В бюджета на проекта за предвидени разходи за превоз като външна услуга:
По маршрут 1: за 12 месеца х 21 раб. дни х 92 км./дневно = 1 932 км. годишно при 0,65 лв./км.
По маршрут 2: за 12 месеца х 21 раб. дни х 190 км./дневно = 3 990 км. годишно при 0,65 лв./км.
За периода на изпълнение на дейността лицата от целевата група ще попълват ежедневно присъствени форми при явяване на работа. Ангажимент на работодателя ще бъде да подготвя месечни форми, доказващи действително отработеното време от всеки от 17-те работници.
Дейност 4. Информиране и публичност. Реализацията на дейността ще осигури съблюдаването на изискванията на ЕС по отношение на визуализацията на проекти, финансирани от Европейския социален фонд. Предвидени са следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите:
• Организиране на две пресконференции за медиите в началото и в края на проектните дейности – в гр. Русе;
• Отпечатване на 3 бр. плакати, съдържащи информация за целите и дейностите по проекта. Плакатите ще бъдат поставени в офиса на ЕТ “МАГИК – МАГДАЛЕНА СТОЯНОВА“. Те ще включват: логото на ЕС и ОП РЧР със съответното позоваване на ЕС и ЕСФ; наименованието на проекта; изречението „Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“.
• Отпечатване на 100 бр. брошури, съдържащи информация относно целите и конкретните резултати по проекта. Брошурите ще съдържат: логото на ЕС и ОП РЧР със съответното позоваване на ЕС и ЕСФ; наименованието на проекта, които се изпълнява; изречението “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“.
• Една публикация в национален ежедневник.
Изпълнението на дейността ще бъде възложено на външен изпълнител. Изборът на изпълнител/и ще се извърши при спазване разпоредбите на ПМС № 69 от 2013 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от структурните фондове и кохезионния фонд на Европейския съюз, съвместната Оперативна програма "Черноморски басейн 2007-2013 г.“, Финансовия механизъм на европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм.
Предвидената стойност на услугата, без данък върху добавената стойност е под 15 000 лв., поради което кандидатът ще приложи разпоредбата на чл. 12, ал. 2 „Бенефициентите могат да не събират 3 оферти, когато предвидената стойност, включително съфинансирането от страна на бенефициента, без данък върху добавената стойност е:
1. за строителство - до 45 000 лв. включително;
2. за доставки и услуги - до 15 000 лв. включително.“
|