Дейности:
|
ДЕЙНОСТ 1 : Управление, мониторинг и отчитане на проекта Непосредствено след сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ по проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление, който ще бъде отговорен за постигане добра координация и оперативност на изпълнението на проектните дейности, в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна помощ. Екипът по проекта ще осъществява оперативен контрол над работата на външните изпълнители и ще води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проектните дейности, използвайки подходяща система за документация и счетоводно отчитане. Дейността по управление, мониторинг и отчитане на проекта ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта, като ще цели координация и организация на всички участващи страни, реализация на дейностите съобразно изготвения план – график, както и стриктно придържане към приетата вътрешна система за оценка и мониторинг на изпълнението. В случай на възникване на отклонения от приетия план – график за изпълнение на дейностите, отговорност на екипа по организация и управление е да предприеме своевременно корективни действия, информирайки за това Договарящия орган на програмата. Всички дейности по проекта ще бъдат изпълнявани съобразно принципите за прозрачност, ефективност, икономическа целесъобразност и добро финансово управление.
Екипът по организация и управление ще следи за коректното, навременно и качествено изпълнение на дейностите, възложени на външни изпълнители и доставчици по проекта.
В изпълнение на своите задължения, екипът по организация и управление ще докладва и отчита изпълнението на проекта в съответствие с предоставените от Договарящия орган отчетни форми и документи и съгласно клаузите на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
По време на изпълнението на проекта, както и след неговото приключване, екипът по организация и управление ще осигурява директен достъп на представителите на Междинното звено и Управляващия орган или други одитиращи институции за извършване на проверка на място на резултатите от изпълнението на проекта.
Екипът ще отговаря също така за осигуряването на информираност и публичност, съгласно правилата на чл. 8 от Регламент на Комисията № 1828/2006 и приложение 1 към него, както и на Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Експертите ще направят всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд.
ДЕЙНОСТ 2 : Избор на изпълнител за осигуряване на организиран транспорт до и от работното място от фирма „Комфорт КЕ” ЕООД за заетите в предприятието лица за период от 12 месеца Дейността включва подготвителен етап на планиране и формулиране на критерии за избор на изпълнител.
Изпълнението на дейността включва избор на изпълнител за осигуряване на организиран транспорт на заетите в „Комфорт КЕ” ЕООД от и до работното им място, съгласно изискванията на ПМС 69/ 2013 г. и правилата на ОП „Развитие на човешките ресурси“.
Тъй като разходите за осигуряване на организиран транспорт на заетите в „Комфорт КЕ” ЕООД от и до работното им място са под минималния праг за избор на изпълнител (60000) по чл. 12, ал. 1 на ПМС 69/ 2013 г, бенефициентът няма да подготвя тръжна процедура, а ще събере 3 съпоставими оферти, съдържащи техническо и финансово предложение.
След като бенефициентът оцени офертите според поставените от него изисквания, той ги класира по критерий икономически най-изгодна оферта или най-ниска цена. С класирания на първо място кандидат се сключва писмен договор за предоставяне на услуга.
ДЕЙНОСТ 3 : Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място от фирма „Комфорт КЕ” ЕООД за заетите в предприятието лица за период от 12 месеца. Дейността включва организиране на транспорт на заетите в предприятието и живущи извън пределите на гр. Бобов дол за период от 12 месеца.
“Комфорт КЕ” ЕООД разполага с 90 работника, живущи извън пределите на гр. Бобов дол. За постигането на по-висока удовлетвореност, лоялност, комфорт и мотивация за работа на заетите, предприятието предоставя организиран превоз на служителите от и до работното им място. Подобрените условия на транспорт ще допринесат за повишената концентрация и трудоспособност на служителите в предприятието, което от своя страна ще окаже положителен ефект върху представянето и бъдещото развитие на дружеството. Посредством предоставянето на комфортен и безопасен организиран транспорт на служителите си, “Комфорт КЕ” ЕООД ще има възможността да се възползва от привличането и задържането на висококвалифицирани специалисти, живущи извън територията на гр. Бобов дол. Това ще допринесе за създаването на стимулираща и ефикасна работна обстановка.
Целевата група по проекта – 90 бр. служители ще се извозват с 3 автобуса. Автобусът, пътуващ по маршрут I: гараж с. Яхиново – гр. Бобов дол- гараж с. Яхиново, разполага с 15 места. Автобусът, пътуващ по маршрут II: гараж гр. Дупница – гр. Бобов дол- гараж гр. Дупница, е 50-местен. Автобусът, пътуващ по маршрут III: гр Радомир, Автогара – гр. Бобов дол- гр Радомир, Автогара, е 39-местен. Тъй като „Комфорт КЕ” ЕООД няма собствени автобуси, фирмата ще използва външна фирма за превоза на служителите си. Заетите във фирмата работят на едносменен режим, което обуславя еднократното пътуване на превозните средства по всеки от трите маршрута, извършвано в рамките на 1 ден, а именно: сутрин: от гараж, през спирки, на които се качват служителите до местоработата и вечер: месторабота – спирки по местоживеене - гараж. По маршрутите ще се извършва превоз веднъж в денонощието. Така изминаваните километри по маршрути са следните: по маршрут I: гараж с. Яхиново – гр. Бобов дол- гараж с. Яхиново – 57,6 км.; по маршрут II гараж гр. Дупница – гр. Бобов дол- гараж гр. Дупница – 45,4 км.; по маршрут III гр Радомир, Автогара – гр. Бобов дол- гр Радомир – 65,6 км на ден.
Общото разстояние, което изминават трите превозни средства на ден, за да обезпечат превоза на заети лица в „Комфорт КЕ“ ЕООД ежедневно е 168,6 км.
ДЕЙНОСТ 4 : Информиране и публичност В настоящата дейност са включени различни методи за разпространение на информация с цел запознаване на целевата група, националните медии и широката общественост с проектното предложение.
Прилаганите мерки ще са в съответствие с правилата за информиране и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент на Комисията № 1828/2006 и приложение 1 към него и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.
В рамките на тази дейност са предвидени следните мерки за осигуряване на информираност и публичност:
- организация на две конференции – откриваща и закриваща за национални медии, представители на ДО и УО, представители на целевата група и широката общественост.
- подготовка и отпечатване на банер – 1 бр. за двете конференции.
- информационна брошура за проекта пълноцветен печат, тираж от 100 копия.
- Визуализация на ОП РЧР, приложима към транспортните средства, превозващи служителите на предприятието от и до работното им място;
- Анкетни карти за контрол, мониториране и отчитане на нагласата и удовлетвореността на целевата група от организирания транспорт от и до работното им място - 90 бр.;
В периода на изпълнение на проекта ще бъде поставено информационно табло, а след завършване на дейностите и постоянна обяснителна табела. Те ще способстват за разпространение на постигнатите резултати и ефекти от проекта и допълнително ще съдействат за популяризирането му сред обществеността.
Всеки един от изброените методи изрично ще оповестява, че проектът се изпълнява по програма ОП РЧР с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд;
|