Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0141-C0001
Номер на проект: ESF-2203-06-11016
Наименование: По-добри условия на труд за по-висока мотивация на служителите в "Тед - Бед" ЕАД
Бенефициент: "Тед - Бед" ЕАД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 16.12.2013
Дата на приключване: 16.03.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Пловдив
Описание
Описание на проекта: Реализиране на политика за подобряване работната среда на служителите на ТЕД БЕД ЕАД за повишаване на тяхната мотивация и трудова производителност и превръщането на компанията в конкурентен и предпочитан работодател в региона
Дейности: Дейност № 1 „Сформиране на екип за изпълнение и цялостно администриране на проектните дейности“ Описание: Дейността включва сформиране на екип по проекта, който ще поеме цялостното администриране на заложените дейности. За целите на проекта членовете на екипа ще сключат граждански договори за почасова работа на база заповед за назначаване на екип. В допълнение на това, тази дейност предвижда спазване на план-графика за изпълнение на проекта, стриктно придържане към разписаните дейности в проекта и посочените индикатори, управление на бюджета и неговото целесъобразно и добросъвестно изпълнение, навременно установяване на нередности и предотвратяване на евентуални проблемни ситуации, текущ контрол по осъществяване на дейностите, анализиране и оценка на документи и др. Обосновка: Изпълнението на тази дейност е ключова за създаването на условия за качествено и навременно изпълнение на проектните дейности в съответствие с изискванията и условията на Насоките за кандидатстване, Договора за безвъзмездна финансова помощ и Оперативното ръководство за изпълнение на договори по настоящата процедура. Описаната дейност е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане.
Дейност № 2 „Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС 69/2013 г.“ Описание: Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС № 69/2013 г. за следното: 1. осигуряване на доставчик на дизелово гориво за МПС, с които ще бъде извършван превоза на служителите от и до работното място; 2. осигуряване на мерките за публичност и визуализация на проекта; 3. доставка на материали и консумативи за обезпечаване администрирането на изпълнението на проектните дейности. Обосновка: чрез провеждане на гореописаните процедури се цели да бъдат избрани най-добрите, отговарящи на нуждите на дружеството, доставчици и изпълнители за изпълнение на планираните в проекта дейности по ПМС № 69/2013 г. при спазване на основните принципи на откритост, прозрачност и конкурентост при избора. Натовареността на служителите на работното място, необходимостта от специфична експертиза и спазването на принципите на обективност и независимост при изпълнението на заложените проектни дейности обосновават избора на външни изпълнители за горепосочените дейности.
Дейност № 3 „Изпълнение на програма за организиран транспорт до и от работното място на служителите на дружеството“ Описание: ключова дейност за успешното изпълнение на настоящия проект е изпълнението на програма за осигуряване на организиран транспорт за 243 служители на „ТЕБ-БЕД“ ЕАД от населените места, в които живеят, до работното им място. Изпълнението на дейността ще бъде извършено от работодателя „ТЕБ-БЕД“ ЕАД, като за целта ще бъдат използвани служебни МПС-ва и определени конкретни служители (ключови експерти), който ще извършват дейността. В допълнение, работодателят ще извърши процедура по избор на доставчик за доставка на дизеловото гориво (Дейност № 2), необходимо за извършването на превоза, измежду най-малко три кандидата, така че да бъде гарантирано и ресурсно обезпечено дългосрочното изпълнение на дейността в рамките на проекта. За целите на изпълнението на дейността работодателят носи пълна отговорност относно избраните маршрути и организацията на извършване на превоза на служителите от и до работното място. Разработената от работодателя програма за осигуряване на транспорт на служителите е със следните специфични особености:  заетите в дружеството лица работят на пълен работен ден, при 5-дневна работна седмица (252 дни в годината);  поради спецификите на местонахождението на работодателя, настоящите адреси на работещите и работните дни, са разработени 4 основни маршрута. Настоящият проект предвижда изпълнението на дейността по обезпечаване на транспорт за служителите от и до работното място, както следва: 1. Маршрут № 1 за служители, с настоящ адрес: град Раковски и село Стряма: • до работното място: град Раковски – село Стряма – село Царацово ф-ка. ТЕД – общо 40 км • от работното място: село Царацово, ф-ка. ТЕД - село Стряма – град Раковски - общо 40 км. По маршрута се пътува ежедневно в рамките на 5 работни дни в седмицата или 252 дни в годината по 80 км – общо 20 160 км годишно. МПС: 17+1 човекоместа, разходна норма 15 литра/100 км Водач – ключов експерт 1: Георги Изевков – притежава над 3 години релевантен опит и извършва дейността в рамките на 2 часа на ден (1 час до работното място и 1 час от работното място – обща заетост 252 дни по 2 часа – общо 504 часа на година). 2. Маршрут № 2 за служители с настоящ адрес: град Пловдив: • до работното място: Ул. „Ландос“ № 95, град Пловдив – Ценрална гара, град Пловдив - село Царацово, ф-ка ТЕД – общо 19 км; • от работното място: село Царацово, ф-ка ТЕД - Ценрална гара, град Пловдив - ул. „Ландос“ № 95, град Пловдив - общо 19 км. По маршрута пътуват ежедневно две превозни средства в рамките на 5 работни дни в седмицата или 252 дни в годината по 38 км на ден за всяко от двете превозни средства или 9576 км годишно за всяко. МПС: Две превозни средства съответно – 7+1 и 17+1 човекоместа, разходна норма съответно е 8 литра/100 км и 15 литра/100 км Водач – ключов експерт 1: Георги Изевков – притежава над 3 години релевантен опит и извършва дейността в рамките на 2 часа на ден (0,5 часа до работното място и 0,5 часа от работното място – обща заетост 252 дни по 1 часа – общо 252 часа на година). Водач – ключов експерт 2: Хубен Бузов – притежава над 2 години релевантен опит и извършва дейността в рамките на 1 час на ден (0,5 часа до работното място и 0,5 часа от работното място – обща заетост 252 дни по 1 часа – общо 252 часа на година). 3. Маршрут № 3 за служители с настоящ адрес: град Пловдив: • до работното място: Стадион Христо Ботев, град Пловдив – ж.к. Тракия, град Пловдив – Пловдивски панаир - село Царацово, ф-ка ТЕД – общо 28 км • от работното място: село Царацово, ф-ка ТЕД - Пловдивски панаир - ж.к. Тракия, град Пловдив – Стадион Христо Ботев, град Пловдив - общо 28 км. По маршрута се пътува ежедневно в рамките на 5 работни дни в седмицата или 252 дни в годината по 56 км – общо 14 112 км годишно. МПС: 100+1 автобус, от които 59 правостоящи, разходна норма 30 литра/100 км. Водач – ключов експерт 3: Георги Цветков – притежава 2 години релевантен опит. В бюджета по проекта не е заложено възнаграждение за работата му по проекта, тъй като ТЕД БЕД ЕАД приоритетно се фокусира върху разходите, които пряко влияят върху превоза на хора, какъвто е разходът за гориво, като неговото възнаграждение ще бъде за сметка на ТЕД БЕД ЕАД. 1. Маршрут № 4 за служители с настоящ адрес: град Пловдив: • до работното място: Пещерско шосе, град Пловдив – ж.к. Смирненски, град Пловдив – Сточна гара, град Пловдив - село Царацово, ф-ка ТЕД – общо 31 км; • от работното място: село Царацово, ф-ка ТЕД - Сточна гара, град Пловдив - ж.к. Смирненски, град Пловдив – Пещерско шосе, град Пловдив - общо 31 км. По маршрута се пътува ежедневно в рамките на 5 работни дни в седмицата или 252 дни в годината по 62 км. – общо 15 624 км годишно. МПС: 100+1 автобус, от които 59 правостоящи, разходна норма 30 литра/100 км Водач – ключов експерт 4: Стефан Косев – притежава 2 години релевантен опит. В бюджета по проекта не е заложено възнаграждение за работата му по проекта, тъй като ТЕД БЕД ЕАД приоритетно се фокусира върху разходите, които пряко влияят върху превоза на хора, какъвто е разходът за гориво, като неговото възнаграждение ще бъде за сметка на ТЕД БЕД ЕАД. По посочените маршрути ще се извършва превоза на служители сутрин и вечер, всеки ден, само работните дни от седмицата. Така определените маршрути обхващат всички служители на компанията живеещи извън пределите на населеното място на работодателя, закоито може да се осигури организиран транспорт до работното им място. Обосновка: предвидената за изпълнение от работодателя цялостна социална програма под формата на допълнителни стимули като организиран транспорт за служителите от и до работното място е ключова по отношение подобряване качеството на работа и живот на служителите и обезпечаване на дългосрочна устойчива заетост за тях, тъй като:  разработената от „ТЕД-БЕД“ ЕАД социална схема за своите служители е на база калкулирани икономически най-изгодни маршрути, което позволява, от една страна, да бъдат обхванати всички служители на дружеството живеещи извън пределите на населеното място на работодателя, а, от друга – да се обезпечи транспорта услуга при оптимизиране на финансовите разходи за изпълнението й;  разработената програма за социални придобивки ще доведе до промяна на работните процеси, които са ключови за подобряването на условията на труд и качеството на професионалния живот на служителите, а оттам и на личния живот на служителите;  разработената програма за социални придобивки е ключова по отношение повишаване конкурентоспособността на дружеството от гледна точка на това, че спестените средства за превоз ще бъдат насочени към други направления касаещи развитието на човешкия ресурс в компанията, които ще спомогнат за развитието й.
Дейност № 4 „Осигуряване на публичност и визуализация на проекта“ Описание: Планираните дейности по обезпечаване на информация и публичност на изпълнението на проекта са: • Организиране и провеждане на 2 (две) пресконференции, в началото и в края на проекта с цел постигане на информираност относно заложените и постигнатите резултати и ползи, свързани с изпълнението на проекта. • 4 (четири) информационни табели, изработени в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „РЧР”. Табелите ще бъдат ползвани за визуализиране на превозните средства, с които ще бъде извършен превозът на служителите от и до работното място. • 2 (две) информационна табла, изработени в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „РЧР”, предназначени за визуализиране на производствената и административна база, където ще се изпълнява проектът. Обосновка: Описаните мерки за осигуряване на публичност и визуализация отговарят на изискванията на Регламент на ЕК №1828/2006 и Регламент 1083/2006 за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд, Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”. Те са от ключово значение за информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, което е отпуснато от фондовете и популяризиране на обстоятелството, че ЕС съфинансира проекта и операцията, която се изпълнява е в рамките на ОП „Развитие на човешките ресурси”.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ДИЗЕЛОР
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 40 335 BGN
Общ бюджет: 23 865 BGN
БФП: 23 865 BGN
Общо изплатени средства: 23 860 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 23 865 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 8 067 BGN
2015 15 793 BGN
23 860 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 20 285 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 6 857 BGN
2015 13 424 BGN
20 281 BGN
В т.ч. Национално финансиране 3 580 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 1 210 BGN
2015 2 369 BGN
3 579 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз