Дейности:
|
Дейност 1. Организация и управление на проекта. Изпълнеието на дейностите и специфичните особености на Проекта изисква създаването на управленски екип. Екипът ще включва Ръководител и счетоводител.
Ще бъдат организирани въвеждаща и регулярни междинни срещи на екипа, при които ще се съблюдава напредъка по проекта. Ще се прецизира плана за изпълнение на конкретните дейности и ще се предприемат корективни мерки при необходимост.
Екипът ще носи отговорността за техническото и финансово отчитане на проекта и предаване на необходимите отчети в срок.
Дейността ще обезпечи финансовото и техническо управление и отчитане по проекта: изпълнение на заложените задължения; контрол за законосъобразност и целесъобразност при разходването на бюджета; осъществяване на оперативен контрол спрямо външните изпълнители; провеждане на регулярна комуникация; поддържане на комуникация и обсъждане напредъка на проекта с общините Троян и Ловеч.
Дейност 2. Съставяне на задания и стартиране на процедура по избор на изпълнители за изработка на инфорамционни материали и доставка на канцеларски услуги Да се съставят задания в съответствие с изискванията на програмата и целите на проекта;
Да се изпратят до потенциални фирми изпълнителки с искане за оферта
Да се направи обоснован избор на фирми- изпълнителки на отделните дейности.
Дейност 3. Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място от Работодателя за заетите в предприятието с постоянно местожителство в гр. Ловеч Изготвен е график и маршрут за дейността по осигуряване на транспорт на целевата група.
Изпълнението на дейността е обусловено от необходимостта от осигуряване на мобилна заетост на висококвалифицирани кадри.
Дейност 4. Информиране и публичност. За популяризиране на дейностите, начина за участие и социалния ефект от осъществяването на проекта ще се организира информационна кампания, която ще се състои от следните етапи:
• Поставяне на информационна табела на входа на предприятието. Табелата е с размери 85/50 см и осигурява видимост и за преминаващите хора и автомобили;
• Поставяне на самозалепващ стикер с размери 85/50 см. във фоайето на Административна сграда на Актавис- Троян и идентичен стикер на автобуса, превозващ работниците и служителите по дадения маршрут;
• Изработка на брошури, тип флаери, двустранно/ едностранно напечатани, които да се раздават на всеки един външен посетител в предприятието. В брошурите да ще са описани програмата, насоката, номера на договора, договарящия орган, бенефициента и кратко съдържание на финансираните дейности;
• В началото и в края на изпълнението на проекта ще бъде направено прессъобщение до двата местни седмичника ( в-к „Троян 21” и в-к „Троянски глас”), в което ще са описани програмата, насоката, номера на договора, договарящия орган, бенефициента и кратко съдържание на финансираните дейности;
• При стартиране и приключване на проектоно предложение, на интранет страницата на Актавис България, ще бъде публикувана информация за участието на предприятието в програмата, насоката, номера на договора, договарящия орган, бенефициента и кратко съдържание на финансираните дейности
Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията и регламентите за визуализация на Европейския съюз.
За достигане до максимално широка аудитория за популяризирането на проекта и достигане на информацията сред потенциални бенефициенти, в рамките на информационната кампания ще бъдат публикувани тематични статии и интервюта в регионалната преса, които да представят проекта и информацията, свързана с него. Като допълнителен информационен канал ще се използват активно и възможностите на интернет.
|