Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0087-C0001
Номер на проект: ESF-2203-01-11009
Наименование: По-удобен и практичен превоз до работното място за служителите на "Софийска вода" АД
Бенефициент: "Софийска вода" Акционерно дружество
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 18.12.2013
Дата на приключване: 18.03.2015
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Подпомагане мобилността на служителите на "Софийска вода" АД чрез осигуряване на ежедневен организиран транспорт от и до работното място
Дейности: Дейност 1: Стартиране на проекта и сформиране на екип (оперативен мениджмънт). Дейността ще стартира с определянето и сформирането на екип за управление на проекта. Първото заседание на екипа ще определи функциите на членовете му, ще се разпределят отговорностите и ще се утвърдят методите на контрол и отчитане. Ще се използва действащата в момента в „Софийска вода”АД система за вътрешен финансов контрол. Ежемесечно ще се провеждат срещи на екипа за обсъждане на дейностите по проекта. Всяка среща ще има дневен ред, ще бъде отчитан напредъка по проекта чрез доклади и ще завършва с протокол. Всяка промяна/разлика от планираната дейност трябва да се отбележи и поясни. На първата среща ще бъде обсъден и изработен подробен План-график. Ще се извършва постоянно наблюдение върху дейността на подизпълнителите. Ще се извършва месечно отчитане на изразходваните средства, тяхното счетоводно отразяване в регистри, начисляване и изплащане на възнагражденията. Добрият оперативен мениджмънт ще допринесе за успешно приключване на проекта, неговото навременно и коректно отчитане с постигане на заложените цели. Ръководителят на проекта ще изготви и подаде към АЗ финален отчет след приключване на проекта.
Дейност 2: Провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители Дейността ще бъде разделена на две части: 1. Подготовка на тръжна документация- Процесът по избор на доставчик ще започне с подготовката на тръжна документация. Всички процедури ще бъдат по реда на ЗОП. Процедурите ще бъдат три на брой, като едната ще бъде с набор от три оферти, а другите две по реда на чл.14. Тръжната документация ще бъде изготвена в рамките на 1 месец от екип, който ще включва Ръководителя на проекта, юрист, Счетоводителя на проекта и служител от отдел „Снабдяване” на "Софийска вода" АД. Тръжната документация ще включва изисквания за участие към кандидатите, инструкции, проект на договора, технически изисквания и методика за оценка. 2. Провеждане на тръжната процедура и избор на доставчици. Критериите за допустимост на кандидатите ще да бъдат в няколко направления: техническо съответствие, оценка на системата за управление на качеството и финансово състояние. Оценката ще се формира на база най-ниската предложена цена, като 70% от оценката е за цената и останалите 30% от оценката за другите показатели. Всички участници в процедурата ще бъдат уведомени. Избраният доставчик ще бъде поканен да сключи договор. Към подписване на договор с избрания доставчик ще се пристъпи след четиринадесет дневния срок. В рамките на 1 месец след този период трябва да бъде сключен договора.
Дейност 3: Извършване на организиран превоз от и до работното място за служителите на „Софийска вода“ АД. Превозът на служителите на „Софийска вода“ АД ще се извърши по три маршрута: 1. Маршрут 1 (Люлин – СПСОВ Кубратово – Люлин) Маршрутът включва спирките: Люлин (метростанция) – Надежда 2 – Лъвов мост – Сточна гара - кв. Орландовци - кв. Бенковски - СПСОВ Кубратово. Разстоянието на маршрута от първата до последната спирка е 18 км., като превоза се извършва за около половин час. През делнични дни ще бъдат извършвани 3 курса в посока Люлин – СПСОВ Кубратово (06:55-07:25 / 07:55-08:25 / 18:50-19:20), а в обратната посока (СПСОВ Кубратово – Люлин) – 4 курса (07:50-08:20 / 16:15-16:45 / 17:15-17:45 / 19:45-20:15), съобразно графика на служителите, работещи в Пречиствателната станция за отпадъчни води в с.Кубратово, р-н Нови Искър. Ще бъдат извършвани и съботно-неделни курсове за служителите, работещи на смяна през почивните дни – Люлин – СПСОВ Кубратово – 2 курса (06:55-07:25 / 18:55-19:25) и в обратната посока (СПСОВ Кубратово – Люлин) – 2 курса (07:50-08:20 / 19:45-20:15). Общо предвидени курсове – 11 в двете посоки (5 курса Люлин - СПСОВ Кубратово и 6 курса СПСОВ Кубратово – Люлин). Общ брой превозени служители в двете посоки – 111. Необходимият брой превозни средства по този маршрут – 3. 2. Маршрут 2 (Младост 1 – ПСПВ Панчарево – Младост 1) Маршрутът включва спирките: Младост 1 (метростанция) – магазин ИКЕА – ПСПВ Бистрица – ПСПВ Панчарево. Разстоянието на маршрута от първата до последната спирка е 15 км., като превоза се извършва за около двадесет и пет минути. През делнични дни ще бъде извършен 1 курс в посока Младост 1 – ПСПВ Панчарево (07:30-07:55), а в обратната посока (ПСПВ Панчарево – Младост 1) – 2 курса (16:45-17:10 / 20:15-20:40), съобразно графика на служителите, работещи в пречиствателните станции за питейни води – Бистрица и Панчарево. Ще бъдат извършвани и съботно-неделни курсове за служителите, работещи на смяна през почивните дни – Младост 1 – ПСПВ Панчарево - 1 курс (07:30-07:55) и в обратната посока (ПСПВ Панчарево – Младост 1) – 1 курс (08:15-08:40). Общо предвидени курсове - 5 курса в двете посоки (2 курса Младост 1 - ПСПВ Панчарево и 3 курса ПСПВ Панчарево – Младост 1). Общ брой превозени служители в двете посоки – 67. Необходимият брой превозни средства по този маршрут – 2. 3. Маршрут 3 (Автогара Перник – Младост 4 (БПС) – Автогара Перник) Маршрутът включва спирките: Автогара Перник – пазар, кв. Изток – Бучински път – Бизнес парк София. Разстоянието на маршрута от първата до последната спирка е 37 км., като превоза се извършва за около петдесет минути. Курсове ще бъдат извършвани само през делнични дни. В посока Автогара Перник – Младост 4 (БПС) (07:00-07:50) и в обратната посока Младост 4 (БПС) – Автогара Перник - (16:45-17:30). Общо предвидени курсове – по 1 курс във всяка посока. Общ брой превозени служители в двете посоки – 10. Необходимият брой превозни средства по този маршрут – 1.
Дейност 4: Дейности за информиране и публичност. За да се запознае широката общественост с целите, резултатите и ползите от проекта, е необходимо да се планират дейности за осигуряване на публичност и визуализация на проекта, както и да се информира обществеността за финансовия принос от Европейската общност чрез ЕСФ и ОП РЧР 2007-2013 г. Ще се проведе стартираща пресконференция, на която ще бъдат представени целевите групи, дейностите, целите на проекта, очакваните резултати и ефект. На събитието ще бъдат поканени представители на национални и регионални медии, бизнес партньори и др. Планирано е да се изработят, отпечатат и разпространят 150 цветни брошури с детайлна информация относно целите, дейностите, финансирането, целевата група и очакваните резултати от изпълнението на проекта. Ще се изработят 83 плаката, които ще бъдат залепени на указаните места, от които ще се качват и слизат пътуващите по маршрутите служители. Плакатите ще съдържат информация за основната дейност по проекта, превоз на служители, както и информация за полученото финансиране от ОПРЧР и продължителността на проектните дейности. С цел по-широкото запознаване на обществеността с изпълнявания проект ще се проведе стартираща пресконференция, на която ще бъде представен проекта. Ще бъдат изработени 10 броя указателни информационни табели за превозните средства, които ще указват началната и крайната дестинация на маршрута. При стартирането и завършването на проекта ще бъде публикувана информация в национални ежедневници. Периодично ще се актуализира информацията за развитието на проекта на интернет страницата на „Софийска вода“ АД.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 59 129 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Няма въведени индикатори към този проект


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз