Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта Дейността се състои във финансово и административно управление на проекта. При изпълнение на настоящата дейност, екипът за организация и управление на проекта ще изпълнява всички дейности за постигане на очакваните резултати, при стриктно спазване както на приложимото национално законодателство, така и на принципите за ефективност на вложените средства, добро стопанско управление и допълняемост.
При изпълнението на Дейност 1, ще се изпълнява следното:
• Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ПМС 69 /2013 г;
• Счетоводно отчитане и финансово управление на финансовите потоци по проекта, включително изготвяне на счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходящ счетоводен софтуер;
• Изготвяне и представяне в ЦА на АЗ на месечна справка за включените в проекта лица и изпълняваните дейностите през съответния период, следвайки утвърдените Указанията за събиране и обобщаване на информация по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2007 – 2013 в съответствие с изискванията на Регламент 1828/2006 и прилежащия анекс XXIII;
• Изготвяне и подаване на Полугодишен доклад за постигнатия напредък по проекта за периода 1 януари - 30 юни, ЦА на АЗ в срок до 10 юли на всяка календарна година;
• Изготвяне и подаване на Годишен доклад за постигнатия напредък на проекта за периода 1 януари - 31 декември на текущата година, в ЦА на АЗ не по-късно от 31.01 на следващата календарна година;
• Разработване и подаване на междинни и заключителен технически и финансови доклади за изпълнението на проекта;
• Администриране на договорите с ключови експерти и изпълнители за успешното реализиране на проектните дейности;
• Вътрешен мониторинг и контрол върху постигането на резултатите по проекта;
• Комуникация с Управляващия орган (УО), целевите групи и заинтересованите страни;
• Координиране на проектните дейности и на екипа за организация и управление на проекта, вкл. разпределение на ролите и задачите между членовете на екипа.
Дейност 2: Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място от работодателя за заетите в цех „Врабево“. Дейността се състой в планиране, организиране и извършване на транспорт до и от работното място за 110 служители на „Софарма“ АД, цех „Врабево“, които работят в населено място – с. Врабево, което е различно от населеното място, в което са регистрирани по настоящ адрес, но не е отдалечено на повече от 100 км.
Превоза на служители ще се осъществява със собствени превозни средства по 4 маршрута, съобразени с работния цикъл в цеха, работното време на служителите и местоживеенето им:
Маршрут 1:
Ловеч – Врабево – Ловеч
Превоза на служители по този маршрут ще се осъществява с 1 автобус - „Мерцедес Спринтер“ 515 ЦДИ с рег. номер СА1204МК, като броят на местата за сядане без мястото на водача в това превозно средство е 18. Превоза на служители по Маршрут 1 ще се извършва по три пъти на денонощие, тъй като работниците в цех „Врабево“ осъществяват дейността си на три производствени смени.
Маршрут 2:
Троян – Врабево – Троян
Превоза на служители по този маршрут ще се осъществява с 1 автобус - „Мерцедес Спринтер“ 413 ЦДИ, рег. номер С5949НМ, като броят на местата за сядане без мястото на водача в това превозно средство е 16. Превоза на служители по Маршрут 2 ще се извършва веднъж на денонощие, тъй като по този маршрут се превозват служителите от редовна смяна, които работят в администрацията на цех „Врабево“.
Маршрут 3:
Троян – Врабево – Троян
Превоза на служители по този маршрут ще се осъществява с 1 автобус - СА5160PH , като броят на местата за сядане без мястото на водача в това превозно средство е 20. Превоза на служители по Маршрут 3 ще се извършва веднъж на денонощие, като по този маршрут се превозват работниците от една от производствените смени, съобразно техния график за работа.
Маршрут 4:
Троян – Дебнево – Врабево – Дебнево - Троян
Превоза на служители по този маршрут ще се осъществява с 1 автобус - СА5160PH, като броят на местата за сядане без мястото на водача в това превозно средство е 20. Превоза на служители по Маршрут 4 ще се извършва два пъти на денонощие, като по този маршрут се превозват работниците от две от производствените смени, съобразно графика им за работа
Превоза на служители по Маршрут 3 и Маршрут 4 ще покрие и трите производствени смени, съобразно графика на работа на служителите.
Детайлна транспортна схема на маршрутите, която описва подробно маршрута в километри от началната точка, от където тръгва съответното превозно средство и местата, от които се качват/слизат служителите до работното място и обратно, е представена в т. 5.2 Методика за изпълнение на проектното предложение от настоящата апликационна форма.
Доставката на гориво, необходимо за осъществяване на превоза на служители до и от работното място ще се извърши от външен изпълнител, който ще бъде избран по реда на ПМС 69/ 2013 г.
При извършването дейността кандидатът ще се съобрази с разпоредбите на Наредба № Н- 8/2008 г. за условията и реда за извършване на превоз на пътници и товари за собствена сметка и Наредба № 12/05.01.2007 г., издадена от Министерство на транспорта и Държавната агенция за метрологичен и технически надзор, за изискванията за задължителна употреба на контролните уреди за регистриране на данните за движението на автомобилите и работата на екипажите, както и функционалните и техническите изисквания към тях и Закона за автомобилните превози за автомобили, в които броят на местата за сядане, без мястото на водача, е не повече от 8 (съгласно чл. 12б, т. 1 на Закона за автомобилните превози.
Дейност 3: Осигуряване на публичност Дейността се състои в:
• организиране и провеждане на откриващо информационно събитие в началото на проекта
• организиране и провеждане на заключително информационно събитие в края на проекта
• изработване и отпечатване на 500 бр. информационни брошури
За информиране на широката общественост и заинтересованите страни, при подготовката на двете информационни събития ще бъде подготвено прессъобщение, което ще бъде предоставено на национални и местни медии. За участие в събитията ще бъдат поканени представителите на целевите групи, заинтересованите страни, представители на община и областта, както и други местни структури и предприятия. На събитията ще бъдат поканени и гости от национално представени и местни (от района на с. Врабево, гр. Троян, гр. Ловеч) медии.
На откриващото информационно събитие в началото на проекта ще бъдат представени неговите цели, бюджет, продължителност и дейности, а това в края на проекта ще отчете изпълнението на проекта и постигнатите резултати, както и ще се упомене изрично осигуреното финансиране по ОП „Развитие на човешките ресурси“.
Информационните брошури ще бъдат изготвени и отпечатани в края на проекта, като ще са готови за заключителното събитие. Цялата важна информация по проекта ще бъде резюмирана в текста на информационните брошури заедно с приноса на оперативната програма.
Както при провеждане на събитията, така и при подготовката на информационните брошури ще се спазват правилата на оперативната програма относно публичността и визуализацията.
Всеки един документ, изготвен в рамките на проекта ще съдържа необходимата визуализация при изпълнение на проекти финансирани по ОП „РЧР”, като ще включват следните елементи:
а) емблемата на Европейския съюз, в съответствие с графичните стандарти, установени в приложение I на Регламент(ЕС) 1828/2006 и позоваване на Европейския съюз;
б) позоваване на ЕСФ: „Европейски социален фонд“;
в) послание, избрано от Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, подчертаващо получената добавена стойност от интервенцията на Общността: „Инвестира във вашето бъдеще”.
Изборът на изпълнител, който да изработи и отпечата информационните брошури ще се извърши по реда на ПМС 69/ 2013 г., а организирането на събитията ще се извърши от екипа за управление на проекта
|