Дейности:
|
2. „Провеждане на тръжни процедури” Дейността е обусловена от необходимостта за избор на външни изпълнители по определени дейности, който да е основан на избор на най-добра оферта при спазване на принципите на свободната конкуренция и изискванията на българската нормативна уредба.
Дейността включва:
Подготовка на тръжна документация;
Изпращане на покани до потенциални изпълнители;
Получаване и отваряне на офертите;
Разглеждане, оценяване и класиране на офертите;
Обявяване на резултатите;
Сключване на договор с избраните изпълнители;
Контрол върху изпълнението на сключените договори.
1. „Изграждане на операционен мениджмънт и управление на проекта” Дейността е необходима поради нуждата от:
създаване на екип отговарящ за управлението, наблюдението и координацията на дейностите по проекта;
сключване на договори между членовете на екипа и Кандидата;
създаване на методология за управление на проекта;
Координиране на дейностите от Екипа за управление на проекта;
Ежемесечно отчитане за хода на работата;
Периодичен финансов контрол;
Финансово осигуряване на управлението на проекта;
Финансово и техническо отчитане на изпълнението на проекта.
6. Междинно и финално отчитане на проекта Дейността ще способства за изготвяне на месечни справки, междинни и заключителен технически доклади, междинни и окончателен финансови отчети и други. 4. Популяризиране на проекта Дейността се обуславя от необходимостта от спазването на принципите на Европейското финансиране, което се уповава на максимална публичност на проектите, дейностите в тях и резултатите и ползите за конкретното място на изпълнение, реализирани с подкрепата на Европейския социален фонд. За постигането на това в проекта е предвидено отпечатване на листовки, дипляни, плакати и табло, както и съобщения в интернет относно проекта. Материалите целят да предоставят леснодостъпна информация за проекта до широката общественост и заинтересованите лица. 5. Вътрешен мониторинг на изпълнението на дейностите по проекта Необходимостта от дейността се обуславя от нуждата от постоянен мониторинг на всички дейности по изпълнение на проекта, с цел навременно отразяване на проблеми и грешки, които биха могли да възпрепятстват безпроблемното изпълнение на проекта. 3. Осигуряване на организиран транспорт за служители на „СМК - Монтажи” АД Изпълнението на дейността представлява основата на проекта, поради прякото и препокриване с основната цел на финансиращата програма. Дейността се състои в организирането на дейностти по осигуряване на транспорт от и до работното място, което ще бъде осъществено от специализирана фирма за транспортни услуги. Избора на външен изпълнител, чрез възлагане на поръчка се обуславя от големия брой работници - 115, представляващи целевата група по проекта. Това от своя страна предполага сериозен технически, административен капацитет и опит в изпълнението на подобни дейности, каквито притежават фирмите предоставящи транспортни услуги.
Поради териториалната разпръснатост в села и градове в област Бургас, за повече от половината работници от целевата група, за събирателна точка е определен град Бургас, откъдето ще тръгват превозните средства, с които ще се извършва превозът. Маршрутите, по които ще пътуват 115-те представителя на целевата група са общо 4 и са по следните направления, съобразени с работните обекти на „СМК – Монтажи” АД:
Маршрут 1: Бургас – Поморие - Слънчев Бряг – Свети Влас – Слънчев бряг – Поморие - Бургас (общо 120 км);
Маршрут 2: Бургас – Созопол – Царево – Созопол – Бургас (общо 160 км);
Маршрут 3: Бургас – Карнобат – Бургас (общо 164 км)
Маршрут 4: Бургас – Дебелт – Бургас (общо 66 км)
Продължителността на работа на работниците на съответните обекти на фирмата, спрямо съответните маршрути е следната:
Маршрут 1 – 8 месеца – работен обект в Слънчев бряг и работен обект в Свети Влас;
Маршрут 2 – 8 месеца – работен обект в Созопол и работен обект в Царево;
Маршрут 3 – 6 месеца – работен обект в Карнобат;
Маршрут 4 – 3 месеца – работен обект в с. Дебелт.
Организирания транспорт ще бъде проектиран по оптимален начин, така че да отговаря на всички изисквания за ефективност и икономичност от гледна точка на разходите. Тръжната процедура за възлагане на дейностите по транспортиране на външен изпълнител ще бъде проведена коректно, със залагане на изисквания за максимално ефективни и рационални предложения за осъществяване на услугата за конкретните маршрути и конкретното време.
|