Дейности:
|
Дейност 3 – Осигуряване на публичност за проекта Изпълнителят ще информира широката общественост, че проектът е получил съфинансиране от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Изпълнителят ще отбелязва финансовия принос на Общността и ще поставя логото на ЕС и на ОП РЧР на всеки продукт по проекта, включително: бланки; табели; прес-съобщения; доклади за вътрешно ползване и за външни партньори; електронни носители (CD, DVD), аудио-видео материали; всякакви други публикации; на оборудването (знаци, стикери); табела на сградата.
За постигане на публичност и повишаване информираността, в съответствие с Комуникационната стратегия и план на ОП „РЧР” е планираното използването на следните мерки за информация и публичност:
1. Информационна табела
В периода на изпълнение на проекта Изпълнителят ще постави информационна табела на административната сграда на „Дъга-ЦА” ЕООД. Информационната табела ще указва вида и името на операцията, както и следната информация, която ще заема поне 25% от цялата площ на таблата:
а) логото на Европеиския съюз в съответствие с графичните стандарти в Приложение 1 на Регламент 1828/2006, както и позоваване на Европейския съюз;
б) логото на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и позоваване на ЕСФ;
в) пълно изписване на оперативната програма – Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”;
г) послание, което символизира помощта на ЕС – „Инвестира във вашето бъдеще”.
2. Брошура за изпълнението на проекта
Планирано е изработването и разпространението на 500 броя информационни брошури за изпълнението на проекта. Брошурата ще информира за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. В съответствие с изискванията, брошурата ще съдържа:
а) логото на ЕС и ОП РЧР със съответното позоваване на ЕС и ЕСФ;
б) наименованието на проекта, които се изпълнява;
в) изречението “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския
социален фонд на Европейския съюз“.
Горната информация ще заема поне 25% от площта на съответната лицева част на брошурата. Описаните правила ще се прилагат по същия начин и за информацията, разпространявана по електронен път (интернет страници, електронни съобщения и т. н.) или чрез аудио-визуални материали.
3. Публикации в регионален вестник
Бенефициентът ще изготви две публикации, една в началото и една в края на проекта. Публикациите ще съдържат информация за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. Освен задължителните елементи, описани по-горе, всякa публикация ще съдържа и изявление за отговорността:
„Настоящият документ е изготвен с финансовата помощ на Европейския социален фонд. „Дъга-ЦА” ЕООД носи цялата отговорност за съдържанието на настоящия документ, и при никакви обстоятелства не може да се приеме като официална позиция на Европейския съюз или Агенция по заетостта.”
4. Табели за превозните средства
Превозните средства, които ще извършват основната дейност по проекта - Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за заетите в „Дъга-ЦА” ЕООД ще бъдат обозначени с табели, поставени на видими места. Ще бъдат изработени и използвани 2 броя табели.
Дейност 4 – Превоз на 46 работещи в „Дъга-ЦА” ЕООД до и от работното място В рамките на дейността ще бъде организиран транспорт от и до работното място за представителите на целевата група – 46 души. Дейността ще се извършва от Кандидатът. Превозите ще се извършват по осем основни направления (маршрути):
1. По маршрут Карлово – с. Пролом – гр. Баня - Карлово с дължина 40 км два пъти дневно /до и от работното място/ ще пътува автобус с 32-ма човека. ОБЩО разстоянието по маршрута на ден е 80 км.
2. По маршрут Карлово – с. Васил Левски – с. Куртово – с. Горни Домлян - Карлово с дължина 34 км два пъти дневно /до и от работното място/ ще пътува автомобил с 14 човека. ОБЩО разстоянието по маршрута на ден е 68 км.
Изпълнението на дейността ще осигури транспорт за представителите на целевата група по маршрутите за 148 км дневно, 3256 км средно месечно и 39 072 километра за периода на предоставяне на услугата – 12 месеца.
Дейност 1 – Организация и управление на проекта, вътрешен контрол на изпълнението. За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта. С изпълнението на проекта ще се ангажира екип от висококвалифицирани специалисти. Екипът ще включва ръководител проект и счетоводител. Основна задача на екипа ще е да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Договарящия орган. Съобразно план-графика на проекта ще се провеждат ежемесечни работни срещи за отразяване на напредъка и при необходимост предприемане на мерки за коригиране на отклоненията.
Всички предвидени дейности, произтичащи от договора с ДО ще се изпълняват коректно и в предвидените срокове. Счетоводителят ще води редовна и прецизна финансово-счетоводна отчетност за изпълнение на проекта. Всички доклади и действия по проекта ще са съобразени и стриктно ще се придържат към договора. Пълната документация по проекта ще се съхранява от „Дъга-ЦА” ЕООД за срока, упоменат в договора. Всички документи ще подлежат на проверка от Възложителя или други одиторски органи на Европейския съюз.
„Дъга-ЦА” ЕООД ще води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща счетоводна система за документация и счетоводство. Фирмата ще предоставя на Договарящия орган и/или упълномощените от него лица, цялата изисквана информация относно изпълнението на проекта. Ще се изготвят доклади, съгласно образец на Договарящия орган. Докладите ще съдържат пълна информация за всички аспекти на изпълнението за описвания период. Към всеки доклад ще се приложи опис на разходооправдателните документи, придружен с копия от същите за всички разходи, направени по проекта през периода, за който се отнася докладът. Копията на разходооправдателните документи ще бъдат заверени от „Дъга-ЦА” ЕООД и към тях ще се прилагат копия на документите, доказващи извършеното плащане. Съгласно член 2 от Общите условия, договарящата институция ще получава всяка допълнително поискана информация, свързана с изпълнението на проекта.
Вътрешна оценка на проекта ще се извършва периодично при осъществяването на отделните етапи на проекта. Ръководителят на проекта ще следи и контролира реализацията на всички предвидени дейности и ще докладвана Управителя на фирмата.
Предвижда се провеждането на ежемесечна вътрешна оценка за изпълнението на проекта, с регистриране степента на изпълнение на всяка от дейностите и изготвяне на финансово – счетоводен отчет. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на “Плана за действие”.
Степента на изпълнение на всяка от дейностите ще се оценява чрез т.нар. “обективно проверими показатели”.
Ще се изготвят и лични месечни отчети от ръководителя на проекта и счетоводителя. Счетоводителят ежемесечно ще представя справка за разходването на средствата. Ръководителят на проекта ще изготвя обобщен доклад за дейността и степента на изпълнение и постигане на заложените резултати.
В началото на всеки месец ще се провеждат работни срещи за контрол на напредъка по проекта. Ще се изготвят протоколи от работните срещи.
Дейност 2 – Избор на изпълнители в съответствие с ПМС № 69/2013 г. Дейността ще се изпълнява при стриктно спазване на ПМС № 69/2013 г. и неговите изменения и допълнения, както и изискванията на Договарящия орган. Дейността е планирана съответствие с изискванията на действащото законодателство в Република България.
Дейността гарантира, че проектът се осъществява на базата на принципа на прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане.
Дейността обхваща изготвянето и съгласуването с ДО на график за тръжните процедури, подготовката на тръжната документация, провеждането на процедури, оценяване на получените оферти и подписването на договор с избраните изпълнители.
В едномесечен срок след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ фирмата ще представи на ДО за одобрение график на планираните обществени поръчки, свързани с изпълнението на проекта. За всяка промяна в план-графика на планираните обществени поръчки, „Дъга-ЦА” ЕООД ще информира ДО до 5 работни дни от настъпване на промяната, и същата ще бъде предмет на предварително одобрение от ДО.
На основание ПМС 69/2013, тъй като предвидената стойност за доставката на гориво, без данък върху добавената стойност е от 15 000 до 60 000 лв. включително, ще се съберат три оферти за избор на изпълнител.
След като събере посочения брой оферти, бенефициентът ще ги оцени за съответствие с поставените от него изисквания и ще ги класира по критерий икономически най-изгодна оферта или най-ниска цена. С класирания на първо място кандидат ще бъде сключен писмен договор.
За разходването на средствата по бюджетните пера, които не изискват провеждането на процедури и събирането на 3 оферти „Дъга-ЦА” ЕООД стриктно ще се придържа към всички изисквания и указания на ДО и Наръчника на ДО.
|