Дейности:
|
Дейност 1. Организация и управление на проекта В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от трима членове – ръководител, координатор и счетоводител. Всеки член на екипа ще има конкретни разписани ангажименти. На срещите на екипа ежемесечно ще се отчита напредъка по изпълнение на проекта, ще се обсъждат евентуалните пропуски и възможностите за избягването им. Дейност 2. Обучения по ключови компетентности 2.1 Развитие на умения за лична ефективност
В обучението ще бъдат включени общо 40 служители, кметове на кметства и кметски наместници в община Балчик. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа и ще се проведе на две групи
2.2 Етика в администрацията, социални отношения, ефективни преговори и справяне с конфликти
В обучението ще се включат общо 40 служителя, кметове на кметства и кметски наместници в община Балчик. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа, 3 дни. Обучението е предназначено за всички служители в администрацията предвид важността на темата за създаване на добър психо-социален климат,, който от своя страна е предпоставка за ефективността на работа.
2.3 Обучение за работа с хора със специфични потребности.
В обучението ще се включат общо 20 служителя, кметове на кметства и кметски наместници в община Балчик. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа. Обучението е предвидено за служителите от центъра за услуги и информация на гражданите, кметовете и кметските наместници по населени места, които осъществяват административното обслужване на населението по места, други служителите имащи отношение към административното обслужване на гражданите /гражданска регистрация, устройство на територията и др./
Дейност 3. Обучения, проведени в Института по публична администрация 3.1 Административно регулиране на стопанската дейност /сигнатура по Каталога за 2013 - ПР–2/. Обучението е с продължителност 2 дни, 16 учебни часа и в него ще се включат двама общински служители.
3.2 Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ЧР-4/. Обучението е с продължителност 2 дни, 16 учебни часа и в него ще се включат двама общински служители.
За участниците в обучението са предвидени командировъчни съгласно Наредбата за командировките в страната.
Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат.
Дейност 4. Дейности по информация и публичност Провеждане на една пресконференции: начална за представяне пред обществеността, служителите от администрацията на целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, както и с темите на обучението. Изработване на информационни листи с информация за проекта, темите на обученията. Информационните листи ще бъдат насочени към общинските служители с цел информиране за предстоящите обученията и начина за включване в тях, те ще се разпространяват и на началната пресконференция. На сайта на общината в рубриката проекти ще бъде публикувана информация за проекта. Изработка на банер- ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта, задължителните реквизити за публичност/, които ще се използват за поставяне на материали за обученията, пресконференциите. Изработка на химикали с логото на програмата- ще бъдат разпространявани на пресконференциите и обученията. Регистрационни форми за обучение на общинските служители. Блок листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията и участниците в пресконференциите. Флаш памети, брандирани с логата на програмата, съдържащи материали от обучението.
|