ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.2.03-0324-C0001
Номер на проект:
ESF-2203-04-01006
Наименование:
Организирания транспорт за служителите от ЗАХАРНИ ЗАВОДИ АД-гаранция за запазване на заетостта
Бенефициент:
ЗАХАРНИ ЗАВОДИ АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
04.11.2013
Начална дата:
11.12.2013
Дата на приключване:
01.09.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Велико Търново
Описание
Описание на проекта:
Да се подпомогне запазването на заетостта на служителите на „Захарни заводи“ АД, пътуващо ежедневно до и от работното си място, чрез осигуряване на организиран безплатен транспорт
Дейности:
Дейност 1: Сформиране и работа на екип за управление на проекта В управлението и организацията на дейностите по проекта ще вземат участие двама души – ръководител и счетоводител. Със събирането на екипа ще се разпределят задълженията и ще се планира организацията на дейностите по проекта. Ще се разработи вътрешен Правилник за дейността по проекта, където ще бъдат разписани точно задълженията и отговорностите на всеки член на екипа. През целия период на реализация на проекта- екипа за управление ще работи и ще отговаря за изпълнението и отчитането му пред ДО.
Дейност 4: Дейности по информация и публичност Описание на дейността: В целия процес на реализация на настоящия проект се предвижда да се провеждат разнообразни дейности за осигуряване на информация и публичност. В реализация на настоящата дейност ще бъдат изработени и разпространени 1000 бр. диплени (А4, двустранна, цветна), ще се поставят 3 бр. памети табели за проекта в работните помещения на „Захарни заводи“ АД. В допълнение ще бъде проведена и 1 бр. пресконференция- встъпителна (при стартирането на проекта). При изпълнението на всички дейности за информация и публичност ще се наблегне на ролята на Европейския социален фонд и на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Всички резултати от проекта ще бъдат обобщени и ще се съхраняват в специална папка. Обосновка на дейността: Дейността е необходима за осигуряване на информация сред лицата включени в проекта, местната общност и медиите. Реализацията на дейността ще гарантира и публичността при разходване на средствата от ЕС при спазване на изискванията на РЕГЛАМЕНТ (EO) № 1828/2006 на Комисията- за визуализация
Дейност 3: Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място на пътуващите служители на „Захарни заводи“ АД Описание на дейността: Избрания изпълнител ще осигури транспорта на 40 работници в „Захарни заводи“ АД до и от работното им място. За качественото изпълнение на дейността се очаква изпълнителя да осигури 3 превозни средства, които да се движат по следните маршрути: Маршрут 1: Автогара (Велико Търново), Качица (Велико Търново), Кооперативен пазар (Велико Търново), гр. Лясковец, работно място гр. Горна Оряховица „Захарни заводи“ АД и обратно Маршрут 2: Военно училище (Велико Търново), Кооперативен пазар (Велико Търново), гр. Лясковец, работно място гр. Горна Оряховица „Захарни заводи“ АД и обратно Маршрут 3: с. Върбица, с. Писарево, работно място гр. Горна Оряховица „Захарни заводи“ АД и обратно Обосновка на дейността: Дейност е основополагаща за целия проект и гарантира изпълнението на общата и специфични цели, както и постигането на заложените индикатори.
Дейност 2: Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител за осигуряване на организиран транспорт. Описание на дейността: В настоящата дейност екипът за управление на проекта ще проучи активно работещите превозвачи на територията на Област Велико Търново (посредством Интернет, отзиви от партниращи фирми, ползва ли се транспортната фирма с добро име в обществото и т.н). С цел максимална прозрачност при разходването на средствата ще бъдат спазени разпоредбите на ПМС 69 и ще бъде проведена процедура с 3 оферти. Екипът за управление на проекта ще подготви необходимите документи и ще покани 3 транспортни фирми. От изпълнителя ще се изисква да проведе осигуряване на организиран транспорт до и от работното място на пътуващите служители на „Захарни заводи“ АД. Всички поканени транспортни фирми ще бъдат задължени да удостоверят, че отговарят на действащото към съответния момент българско законодателство. Обосновка на дейността: Дейност е необходима, за да се избере подходящ изпълнител на дейността, и за да се гарантира прозрачността при разходването на публични средства. Дейността е в логическа последователност на дейност 1 и е основополагаща за реализацията на проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Пътнически превози - Бъчварови ЕООД
"Сефо дизайн" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
24 557 BGN
Общ бюджет:
15 933 BGN
БФП:
15 933 BGN
Общо изплатени средства:
15 929 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
15 933
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
4 911 BGN
2015
11 018 BGN
15 929 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
13 543
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
4 175 BGN
2015
9 365 BGN
13 540 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 390
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
737 BGN
2015
1 653 BGN
2 389 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2
Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз