ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.12-0015-C0001
Номер на проект:
13-22-16
Наименование:
Община Велики Преслав - компетентна и ефективна администрация
Бенефициент:
Община Велики Преслав
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
16.10.2013
Начална дата:
16.12.2013
Дата на приключване:
16.09.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Повишаване квалификацията на общинските служители за ефективно и качествено изпълнение на служебните задължения.
Дейности:
Дейност 1. Управление на проекта В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от трима членове – ръководител, координатор и счетоводител. Всеки член на екипа ще има конкретни ангажименти. На ежемесечните срещи на екипа ще се отчита напредъка по изпълнение на проекта, ще се обсъждат евентуалните пропуски и възможностите за избягването им.
Дейност 2. Обучения, проведени в Института по публична администрация 2.1 Усъвършенстване на вътрешните комуникации – залог за ефективност на управленския процес и добър имидж в обществото /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ЕФ-2/. В обучението ще бъдат включени двама служители на общинската администрация. Обучението е с продължителност 2 дни, 16 учебни часа. Целта на обучението е да формира умения за по-добра вътрешна комуникация; да се изградят стратегии за убеждаващо въздействие. 2.2 Противодействие на корупцията в процеса на управление и контрол на средствата от Европейския съюз /сигнатура по Каталога за 2013 - ПР–24/. В обучението ще се включи двама общински служители, работещи в областта на управлението и контрола на средствата от Европейския съюз. Обучението е с продължителност 1,5 дни, 12 учебни часа. Целта на обучението е да представи политиките и процедурите на ЕС по отношение предоставянето на финансови ресурси на България; да се спомогне за премахването на съществуващите или потенциалните мрежи от конфликти на интереси в цялостното управление на средствата от ЕС. За участниците в обучението са предвидени командировъчни съгласно Наредбата за командировките в страната. Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат.
Дейност 3. Обучения по ключови компетентности 3.1 Лидерски умения и екипна ефективност В обучението ще се включат 20 служители, продължителността му ще е 20 учебни часа, 3 дни. В обучението ще бъдат включени служителите на ръководни длъжности, кметовете по населени места. 3.2 Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация В обучението ще се включат 40 служители, а продължителността му ще е 20 учебни часа, 3 дни. Обучението е насочено към всички общински служители предвид важността на тематиката за личностното изграждане на всеки служител и приноса му към организацията. 3.3 Интеграция на малцинствата и ролята на общинските служители за реализирането на интеграционните процеси Продължителността на обучението е 3 дни, 15 учебни часа. В обучението ще бъдат включени 20 служителя, пряко ангажирани с административно обслужване и работещи в областта на интеграция на малцинствата. 3.4 Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи Продължителността на обучението е 3 дни, 15 учебни часа. В обучението ще бъдат включени 20 служителя, пряко ангажирани с административното обслужване.
Дейност 4. Информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална (за запознаване с проекта) и заключителна (за представяне на постигнатите резултати). Изработване на брошури с темите на обученията. Изработка на банер, който ще бъде поставян при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта. Изработка на регистрационни форми за формиране желанията на участниците за включване в обученията. Изработка на семинарни папки, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. На участниците в обученията ще се раздават блок-листи за писане с логото на програмата, изработени химикали, флаш памети брандирани с логото на програмата, съдържащи обучителни материали.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Стик" ЕООД
Офис консумативи ООД
"СИП 2000" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
84 709 BGN
Общ бюджет:
81 488 BGN
БФП:
81 488 BGN
Общо изплатени средства:
81 488 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
81 488
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
81 488 BGN
2015
0 BGN
81 488 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
69 265
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
69 265 BGN
2015
0 BGN
69 265 BGN
В т.ч. Национално финансиране
12 223
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
12 223 BGN
2015
0 BGN
12 223 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) По Д1: Сключени договори с членовете на екипа; Изготвени междинни технически доклада
Индикатор 6
(Д) По Д1: Проведени работни срещи;
Индикатор 7
(Д) По Д1: Проведени тръжни процедури
Индикатор 8
(Д) По Д2: Обучени служители Получени сертификати
Индикатор 9
(Д) По Д3: Обучени служители Получени сертификати
Индикатор 10
(Д) По Д4: Организирани и проведени пресконференци
Индикатор 11
(Д) По Д4: Изработване на банер
Индикатор 12
(Д) По Д4: Изработване на брошури; Изработване на заявки за регистрация; Изработка на брандирани флаш памети;
Индикатор 13
(Д) По Д4: Изработване на папки; Изработка на химикали; Изработване на блок-листи за писане;
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз