ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.2.03-0263-C0001
Номер на проект:
ESF-2203-05-05002
Наименование:
Организиране на транспорт за служителите наХЕЛИ 2001 ЕООД
Бенефициент:
ХЕЛИ 2001 ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
04.11.2013
Начална дата:
11.12.2013
Дата на приключване:
01.05.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Враца                    Криводол
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на проекта е да се осигури транспорт за служителите на „Хели 2001“ ЕООД и подобряване на географската мобилност
Дейности:
Подготовка на дейност 2 Подготовка и провеждане на процедури и избор на изпълнители Успешното изпълнение на настоящото проектно предложение е свързано с избор на изпълнител за реализиране на част от планираните дейности. По-конкретно това са: Дейност № 3: Доставка на гориво за осигуряване на организиран транспорт за персонала – ще бъде извършен след избор на изпълнител съгласно ПМС 69/2013. Дейност № 4: Извършване на одит на изпълнението на проекта Дейност № 5: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта Проектният екип ще отговаря за подготовката на документацията и провеждането на необходимите процедури за избор на изпълнител, при стриктно спазване на разпоредбите в ПМС 69/2013.
Дейност 1:Организация и управление За целите на проекта ще бъде сформиран двучленен експертен екип. Основните функции, разпределени между тях са както следва: Ръководител на проекта: • Организира и ръководи изпълнението на дейностите по проекта и свързаните с него документи, работата на екипа за управлението на проекта, законосъобразно провеждане на процедурите за избор на изпълнители на проекта; • Отговаря за административното и финансовото управление на проекта; • Отчитане изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта; • Получава, обработва и съхранява информацията и документацията, свързана с хода на проекта; • Следи за спазване на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта; • Изготвяне на предложения за решаване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта, сигнализиране в случай на констатирани нарушения и нередности, както и оказване на съдействие за отстраняването им; Счетоводител на проекта: • Носи цялата отговорност за първичните счетоводни документи; • Документира редовно и точно изпълнението на финансовата част по проекта, съгласно изискванията на българското законодателство; • Подготвя всички необходими финансово-счетоводни документи и води в отделна документация пълна и прозрачна финансово – счетоводна отчетност; • Осигурява достъп до документацията на представители на финансиращата организация; • Докладва на Ръководителя на проекта. Осъществява пълен финансов контрол върху действията на изпълнителите. Екипът по проекта има ангажимент да води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проектните дейности, използвайки подходяща система за документация и счетоводно отчитане. След сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ, екипът има отговорността да изготви детайлен план-график на проектните дейности, актуализирайки при необходимост приложения такъв към настоящия проект, както и да подготви необходимите документи към Договарящия орган. С оглед успешното изпълнение на проектните дейности и постигане на заложените цели се предвижда провеждането на регулярни срещи на екипа, на които да бъде докладван напредъка по проекта и да се вземат решения за съответните коригиращи или последващи дейности за изпълнение.
дейност 4 Извършване на одит Проектите с бюджети на стойност 200 000 лв. следва да бъдат одитирани в рамките на изпълнението на проекта. Това е предпоставка за ефективното и законосъобразно изпълнение на предвидените дейности и постигане на висока финансова дисциплина.
Дейност 3: Осигуряване на организиран транспорт за персонала По тази дейност ще се организира превоз на 18 служители шест пъти седмично за две смени сутрин и вечер по следните маршрути: Маршрут № 1 с. Ракево-с. Баурене- с. Ракево Ще се превозват 4 служители шест пъти в седмицата за две смени сутрин и вечер. Маршрут № 2 с.Ракево-Бойчиновци-Монтана-Бойчиновци- с. Ракево Ще се превозват 6 служители шест пъти в седмицата за две смени сутрин и вечер. Маршрут № 3 с.Ракево-Враца-с. Ракево Ще се превозват 5 служители шест пъти в седмицата за две смени сутрин и вечер. Маршрут № 4 с.Ракево-Криводол- с. Ракево Ще се превозват 3 служители шест пъти в седмицата за две смени сутрин и вечер. Обосновка: Избрани са най-подходящите маршрути за да се извършва транспортирането на 18 служители от и до работното място. Маршрутите да съобразени със състоянието на транспортната инфраструктура в района.
Дейност 5: Осигуряване на публичност и визуализация Действията, които ще бъдат осъществени за популяризиране на проекта и на получената безвъзмездна помощ са: - две пресконференции – в началото и в края на проекта; - ще се направят две публикации в медии; - на сградите на фирмата ще се монтира една информационна табела.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ЕТ "Александра Методиева - Солар Енерджи"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
25 613 BGN
Общ бюджет:
20 399 BGN
БФП:
20 399 BGN
Общо изплатени средства:
20 399 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
20 399
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
5 123 BGN
2015
15 276 BGN
20 399 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
17 339
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
4 354 BGN
2015
12 985 BGN
17 339 BGN
В т.ч. Национално финансиране
3 060
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
768 BGN
2015
2 291 BGN
3 060 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2
Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз