Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0175-C0001
Номер на проект: ESF-2203-06-08002
Наименование: Насърчаване на мобилността в Колев и Колев ООД
Бенефициент: "Колев и Колев" ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 13.12.2013
Дата на приключване: 01.06.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Пазарджик
                    Септември
Описание
Описание на проекта: Общата цел на проекта е да се насърчи географската мобилност на 23 работници в „Колев и Колев“ ООД и по този начин да се повиши тяхната удовлетвореност и доходи от труд
Дейности: Дейност 4: Популяризиране на дейностите по проекта Екипът по проекта активно ще предоставят информация за дейностите и постигнатите резултати според изискванията на програмата и в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в Регламент на Съвета № 1083/2006, Регламент на Комисията № 1828/2006 и Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. На всички отпечатани документи ще бъде осигурена необходимата визуализация. Всяка публикация на Бенефициента, под каквато и да е форма и в каквото и да е средство за осведомяване, в това число и интернет, ще съдържа следното заявление: „Настоящият документ е изготвен с финансовата помощ на Европейския социален фонд. Колев и Колев ООД носи цялата отговорност за съдържанието на настоящия документ, и при никакви обстоятелства не може да се приеме като официална позиция на Европейския съюз или Агенция по заетостта“. Ще бъде поставена табела относно финансирането на видно място в компанията (табелата ще съдържа информация, че проектът е финансиран от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013, както и други задължителни елементи според изискванията на Договарящия орган). Ръководителят на проекта ще поддържа актуална информация за проекта и на интернет страницата и във фейсбук групата на фирмата, както и редовно ще информира местните медии и партньорските организации относно постигнатите резултати. Екипът на проекта ще гарантира прозрачност, достъп до информация и равни възможности за участие в проекта на всички служители.
Дейност 1: Сформиране на екипа по проекта и дейности, свързани с организацията и управлението След като проектното предложение бъде одобрено и се подпише договор с Агенция по заетостта, „Колев и Колев“ ООД ще стартира изпълнението на проекта с внасяне на актуален график за планираните тръжни процедури и подписване на допълнителни споразумения към трудовите договори с ръководителя на проекта и координатора, с конкретно описание на задълженията и отговорностите в приложена длъжностна характеристика. Ръководителят на проекта, който ще изпълнява и функциите на счетоводител ще отговаря за цялостното управление и отчет на проекта. Квалификацията и професионалният опит на избрания за ръководител на проекта експерт напълно отговарят на необходимите за реализиране на проекта. Основните му задачи включват: организиране и координиране на дейностите още по подготовка на проекта и проектната документация; организиране и координиране дейностите по изпълнение на проекта и организиране дейността на екипа; отчитане изпълнението на дейностите по всеки етап на проекта; наблюдаване дейностите по отношение на целите на проекта, поддържане връзката с Договарящия орган, подписване на договори. Ръководителят ще бъде отговорен за техническото, финансово и административно изпълнение на проекта и за спазване на правилата и процедурите при изпълнение на проекти, финансирани по програмата; законосъобразно изпълнение на процедурите за избор на подизпълнители; наблюдение и контрол на подписаните в рамките на проекта договори; контрол спазването на графика на проекта; подготовка на доклади и отчети по проекта. ще отговаря за счетоводството, финансовото управление, съхраняването на финансовата документация (съхранение на всички разхооправдателни документи и други документи с доказателствена стойност поне три години след закриване на Оперативната програма), подготовка на искания за плащане, подготовка на финансови справки за разходване на средствата и финансови отчети. Координаторът на проекта ще бъде отговорен за организиране и контролиране на процедурите за избор на външни изпълнители по проекта съгласно разпоредбите на ПМС № 69/2013 г.; ще извършва административната работа по проекта; ще събира и поддържа в изряден вид проектната документация; ще води комуникацията по проекта с външните изпълнители и останалите членове по управление на проекта. Подробно описание на задълженията и отговорностите на Ръководителя и Координатора ще бъде включено в договорите им за възлагане управлението и координацията на проекта. Проектът ще бъде управляван и администриран според изискванията и насоките на Ръководството за бенефициента за изпълнение на проекти по схемата, както и според вътрешните правила и процедури на организацията и държавните нормативни изисквания за счетоводна отчетност. До 2 месеца след приключване на дейностите по проекта ще бъде изготвен и представен заключителен доклад – технически и финансов, попълнен по образец на Договарящия орган. Той ще съдържа:  Описание и оценка на дейностите по договора – до каква степен са постигнати конкретната цел и общите цели на проекта;  Ефекта върху целевите групи;  Начин на осигуряване устойчивост на проекта;  Форми на сътрудничество, информиране и публичност. В доклада ще се отчита реалното изпълнение на заложените стойности на индикаторите за успех, както и основните проблеми, възникнали по време на изпълнението и начините за тяхното преодоляване.
Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно изискванията на ПМС № 69/2013 г. Координаторът на проекта ще подготви документацията за избор на изпълнители/доставчици и ще организира съответните процедури според изискванията на ПМС № № 69/2013:  Изборът на изпълнители за извършване на превоза ще е на база „избор между 3 съпоставими оферти“, които съдържат техническо и финансово предложение. Координаторът ще изготви и изпрати покани до минимум трима кандидати за изпълнители. В поканата ще бъде посочена прогнозна стойност по бюджетното перо, място и краен срок за подаване на оферти. Назначена от бенефициента комисия ще разгледа и оцени офертите по критерия „най-ниска цена”.  Изборът на изпълнител на мерките за информиране и публичност ще е на база 1 оферта, съгласно изискванията на чл. 12, ал. 2 от ПМС № № 69/2013 като избраната оферта ще отговаря на техническите изисквания заложени в договора за безвъзмездна финансова помощ. Избраните изпълнители/доставчици ще бъдат поканени за представяне на документи удостоверяващи, че не попадат в обстоятелства, които отнемат правото им да подпишат договор - удостоверение за статут, за отсъствие на задължение към държавата и общината и свидетелства за съдимост на представляващите фирмата. Едва след това ще бъдат подписани договори.
Дейност 3: Организиране и извършване на превоз на служителите Кандидатът по настоящата процедура – „Колев и Колев“ ООД не разполага със собствени транспортни средства, с които да се извърши превоза на целевата група. В тази връзка, транспортирането на служителите от и до гр. Ветрен, където е разположена производствената база, ще бъде възложено на външна фирма, с доказан капацитет и опит в изпълнението на сходни дейности. Фирмата изпълнител ще бъде избрана при спазване изискванията на ПМС № 69/2013. Към настоящия момент, служителите, които живеят на по-отдалечени места ползват собствен превоз, което е допълнителен разход за тях и намалява дохода им от труд. За съжаление обаче, за тези 23 лица това е единствената удачна възможност, за да се придвижат до местоработата си. Общественият градски транспорт свързва само главните пътни възли, докато разположението на базата на „Колев и Колев“ ООД в гр. Ветрен се оказва по-трудна достъпна. Въпреки своята социално отговорна политика, дружеството не разполага със свободен финансов ресурс, който да позволи цялостното поемане на разходите за превоз. Ето защо, получаването на субсидия по настоящия проекта от една страна ще облекчи значително работниците и ще повиши мотивацията им да запазят работните си позиции, а от друга – ще е добавена стойност към компанията, която не само ще поощри своите работници и тяхната географска мобилност, но и ще им покаже, че е лично ангажирана към всеки един член на екипа. Графикът на работа на „Колев и Колев“ ООД е 5 дни седмично (от понеделник до петък) като по проекта е предвидено транспортиране на служители сутрин и следобед, съгласно утвърденото работно време, средно по 21 дни месечно за 12 месеца. С оглед отдалечеността и разположението на населените места на част от персонала са планирани два отделни маршрута, които ще позволят по-добър обхват и по-кратки срокове за транспортиране. Първият маршрут е: Начална точка Ветрен - Пазарджик (качват се 2-ма души) - Бошуля (качват се 4-ма души)- Карабунар (качват се 3-ма души) - Виноградец (качват се 4-ма души) – Крайна точка Ветрен. Вторият маршрут е: Начална точка Ветрен - Септември (качва се 1 човек) - Мененкьово (качват се 2-ма души) - Аканджиево (качват се 7 души) – Крайна точка Ветрен.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ХЕБЪРБУС
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 33 325 BGN
Общ бюджет: 25 395 BGN
БФП: 25 395 BGN
Общо изплатени средства: 25 395 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 25 395 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 6 665 BGN
2015 18 730 BGN
25 395 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 21 586 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 5 665 BGN
2015 15 921 BGN
21 586 BGN
В т.ч. Национално финансиране 3 809 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 1 000 BGN
2015 2 810 BGN
3 809 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз