Дейности:
|
Дейност 2: Избор на изпълнители съгласно ПМС 69/2013 г. Дейността съдържа 3 поддейности:
1. Избор на организация, която да предостави необходимите материали и консумативи за управление на проекта;
2. Избор на изпълнител за извършване на транспортна услуга;
3. Избор на изпълнител за провеждане на дейностите по информиране и публичност
Съгласно изискванията за кандидатстване при изпълнението на проекта ще се проведат процедури за избор на изпълнител в съответствие с българското законодателство съгласно Постановление №69 на Министерския съвет от 2013г. за услугите и доставките.
Процедурата за всяка от дейностите ще включва следните стъпки:
• Подготовка на техническо задание;
• Изпращане на покана за искане на оферта;
• Сключване на договор за доставка/услуга;
• Извършване на доставка/услуга от страна на изпълнителя;
• Приемане на работата му чрез подписване на приемо-предавателен протокол.
Извършените разходи ще се доказват с първичен платежен документ
Дейност 4: Осигуряване на информиране и публичност За да може безвъзмездната помощ, предоставена от ЕСФ по ОП РЧР да получи широко публично достояние, се предвижда разработване, организация и осъществяване на Програма за визуализация на проекта.
В рамките на Програмата за визуализация на проекта ще се извършат следните действия:
• Изпратени до местни, регионални и национални медии 2 прессъобщения по факс или e-mail с информация за проекта – едно при стартирането на проекта и едно в края на проекта.
• 2 пресконференции за до 35 човека /една в началото на проекта за представяне на неговите цели и дейности, една в края на проектните дейности за представяне на постигнатите резултати по проекта/.
• Публикации на интернет-странницата на „Свилоза” АД /www.svilosa.bg/, където периодично ще се публикува информация за дейностите и постигнатите резултати.
• 2 платени публикации в печатни медии – 1 в началото на проекта и 1 в края на проекта
• Разработване и отпечатване на информационни материали, както следва:
o 5 бр. плакати – формат А2 (42,0 х 59,4 см), цветност 4х0, печат едностранно - за местата, където ще се провеждат конференциите и транспорта и за ДО на ОП РЧР (1 бр.);
o 100 бр. информационни дипляни за проекта /при стартиране на проекта - 35 бр. за участниците в първата пресконференция, с информация за цели, дейности и очаквани резултати по проекта; при приключване на дейностите по проекта - 65 бр. за представителите на целевата група и участниците в заключителната пресконференция, с информация за постигнатите резултати/ - формат А4 с два бига, хартия 115 г., хром гланц, цветност 4х4 - за представители на медиите и за работещи в Свилоцел ЕАД
o 200 бр. химикалки – пластмасови, автоматични, цветност 4х0, за представителите на медиите и за лицата от целевата група от „Свилоцел” ЕАД
o 1 бр. винилов банер с поставка с логото на ЕСФ, ЕФРР и ОП РЧР– размер 100х70 см, цветност 4х0 - ще се постави на видно място на стартиращата и заключителната пресконференции, и през останалото време на изпълнение на проекта, ще се намира на видно място на входа на административната сграда на Свилоцел ЕАД.
o 3 бр. постоянни информационни табели – материал PVC, формат А3, цветност 4х0
Предвидената информационна кампания е съобразена с изискванията, посочени в Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и Регламент на ЕК № 1828/2006.
При реализирането на дейностите за информация и публичност ще бъдат спазени всички изисквания за информация и публичност на ЕС и изискванията, посочени в „Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР”. През целия период на изпълнение на проекта ще бъде поставен важен акцент върху необходимостта от публичност и информация. Ще бъдат спазени всички изисквания за визуализиране на финансовата подкрепа от ЕСФ: на всички печатни материали и на Интернет-страницата ще бъдат поставяни флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и на ОП РЧР, и текст, информиращ за финансирането на проекта със средства от ЕС.
За да бъде привлечена по голяма аудитория към информацията за проекта ще се използват както традиционни методи – публикации в медиите, така и модерни технологии – Интернет-страницата на проекта.
Дейност 1: Управление на проекта В рамките на дейността се предвижда:
• Сключване на граждански договори с членовете на екипа за управление на проекта (посочени в Раздел II на формуляра);
• Определяне на правила за работа на екипа и за докладване;
• Създаване на детайлизиран план-график за дейностите по проекта и комуникационен план за информиране и публичност на проекта;
• Провеждане на регулярни ежемесечни заседания на екипа за отчитане на напредъка на проекта, резултати и подготовка на документацията към Договарящия орган на ОП РЧР (справки, междинни и финален доклади и отчети). Тези работни срещи ще включват също:
o Запознаване на членовете на екипа с изпълнението на плана за действие, процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност;
o Обсъждане на изпълнението на плана за действие и резултатите;
o Контрол върху изпълнението на договорите с изпълнителите;
o Мониторинг върху осъществяването на дейностите, спазване на срокове за доставки, както и върху тяхното качество.
• Периодично изготвяне на информация – справки, отчети, текстове за публикуване в Интернет-страницата на „Свилоцел” ЕАД.
• Събиране и класифициране на всички работни материали по проекта на хартиен и електронен носител.
Дейността ще създаде условия за успешната и навременна реализация на дейностите, което от своя страна ще допринесе за постигане на заложените цели и на очакваните резултати.
Мониторингът ще спомогне при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, да се извършва своевременно проучване на причините за него и да се вземат мерки за отстраняването им.
Подборът на членовете на екипа за управление на проекта е продиктуван:
• От доказани подходящи компетенции.
• От наличието на опит при осъществяването на подобни дейности в предходни вътрешно-фирмени проекти, реализирани със собствени средства.
• За осигуряване на баланс в разпределението на задачите и отговорностите при изпълнението на проекта.
Членовете на екипа за управление на проекта участват и имат принос към формулирането на целите, идентифицирането на целевата група и проблемите, които следва да се разрешат чрез изпълнението на този проект. В резултат на усилията им, се очаква проектът да стартира с ясна визия, разпределени отговорности и дефинирани задачи.
Отделни дейности в „Свилоцел” ЕАД се изпълняват на проектен принцип и реализирането на настоящия проект ще надгради опита на предприятието в управлението на проекти, включително и за управление на проекти, които са финансирани от ЕСФ.
Дейност 3: Осигуряване на транспорт от и до работното място на работещите в дружеството Превозът на заетите лица в „Свилоцел” ЕАД ще се извършва в зависимост от регламентираното работно време в дружеството. Работният процес в предприятието се извършва при непрекъснат режим на производство и налага заетите лица да работят в работни, почивни и празнични дни. Предвижда се автобусите да са 3 бр. всеки от тях с 36 седящи и 68 правостоящи места, обслужващи 5 линии в работни дни и 2 линии в почивни дни.
Линии в работни дни
Линия “А”
- спирка Дунав – „Свилоцел” ЕАД – 06.50 ч.
- „Свилоцел” ЕАД – Спирка Дунав – 16.10 ч.
Линия “В”
- „Свилоцел” ЕАД – спирка Студентски град - 16.10 ч.
Линия “С”
- Студентски град – „Свилоцел” ЕАД - 05.10 ч., 06.50 ч., 07.40 ч., 13.10 ч., 14.50 ч /празен/, 16.35 ч. / празен/, 21.10 ч.
- „Свилоцел” ЕАД – спирка Студентски град – 06.20 ч., 07.20 ч. /празен/, 10.30 ч. /празен/, 14.20 ч., 16.10 ч., 16.50 ч., 22.20 ч.
Линия „Д”
- спирка Дунав – „Свилоцел” ЕАД - 05.10 ч., 07.40 ч., 13.10 ч., 21.10 ч.
- „Свилоцел” ЕАД – спирка Дунав – 06.20 ч., 07.20 ч./празен/, 10.30 ч./празен/, 14.20 ч., 16.10 ч., 16.50 ч., 22.20 ч.
Линия „Е”
- спирка Студентски град – „Свилоцел” ЕАД – 06.40 ч.
Линии в почивни и празнични дни
Линия “С”
- Студентски град – „Свилоцел” ЕАД - 05.10 ч., 13.10 ч., 21.10 ч.
- „Свилоцел” ЕАД – спирка Студентски град – 06.20 ч., 14.20 ч., 22.20 ч.
Линия „Д”
- спирка Дунав – „Свилоцел” ЕАД - 05.10 ч., 13.10 ч., 21.10 ч.
- „Свилоцел” ЕАД – спирка Дунав – 06.20 ч., 14.20 ч., 22.20 ч.
Празните курсове се извършват по най-краткия маршрут.
|