Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0237-C0001
Номер на проект: ESF-2203-02-02011
Наименование: Насърчаване на териториалната мобилност
Бенефициент: Амбасадор Тур ЕАД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 04.12.2013
Дата на приключване: 01.07.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Настоящия проект е насочен към насърчаване на географската мобилност на работната сила. Реализацията му ще спомогне да бъдат обхванати наети лица, които пътуват ежедневно до и от работното си място, но нямат възможност да ползват обществен транспорт. Чрез осигуряване на организиран транспорт ще бъдат осигурени предпоставки за запазване на заетостта на лицата
Дейности: Дейност 4: Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място. Организираният транспорт дружеството смята да осъществи чрез наемане на външен изптлнител, който има опита и ресурса да организира възможно най-ефективно, превоза на служителите до и от работното място. Така планирания транспорт цели намаляване на ежедневните пътувания на служителите, по-голям избор на персонал предвид сектора, в който работим, конкурентно предимство, повече социлани продобивки и намаляване текучеството на персонала. За х-л „Дива” и х-л „Родопски дом” се работи целогодишно на денонощни смени ( редовна, първа, втораа и нощна смяни). В другите два хотел „Снежанка и „Перла” работата е сезонна и семените са денонощни ( редовна, първа, втораа и нощна смяни) х-л „Перла”- от 01 май/30 септември х-л „Снежанка” от 15 декември/30 април На база досегашната практика и отчитайки обективно всички трудности, ръководството на дружеството смята да наеме външен изпълнител, който има опита и ресурса да организира възможно най-ефективно, превоза на служителите до и от работното място. Бяха разработени няколко маршрута, обединени от местоживеенето на хората във всяка смяна като транспорта на служителите ще се осъществява по следното направление: Хотел „Дива“ – с. Чифлик 1-Маршрут:(Редовна смяна)-начална точка: гр. Троян; гр. Троян-с. Чифлик; с. Чифлик-хотел Дива; крайна точка: хотел Дива, Вилна зона с. Чифлик 2-Маршрут:(Първа смяна)-начална точка: кв. Ливадето, гр. Троян; кв. Ливадето- гр. Троян; гр. Троян- с. Чифлик; с. Чифлик- х-Дива; крайна точка: хотел Дива, Вилна зона с. Чифлик 3-Маршрут:(Втора смяна)-начална точка: кв. Ливадето, гр. Троян; кв. Ливадето- гр. Троян; гр. Троян- с. Чифлик; с. Чифлик- х-Дива; крайна точка: хотел Дива, Вилна зона с. Чифлик 4-Маршрут:(Нощна смяна)-начална точка: гр. Троян; гр. Троян- с. Бели Осъм; с. Бели Осъм- х-Дива; крайна точка: хотел Дива, Вилна зона с. Чифлик По маршрутите следва и връщане за всяка смяна. През периода на проекта 12 месеца по маршрутите до/от х-л „Дива” ще се движи целогодишно 365 дни. Хотел „Перла“ – к.к. Слънчев Бряг 1-Маршрут:(Редовна смяна)-начална точка: с. Ръжица; с. Ръжица-гр. Айтос; гр. Айтос-гр. Бургас, център; гр. Бургас, център-х-л Перла; крайна точка: хотел Перла, к.к. Слънчев Бряг 2Маршрут:(Редовна смяна-2)-начална точка: с. Пещерско; с. Пещерско-гр. Бургас, кв. Мед. Рудник; гр. Бургас, кв. Мед. Рудник-гр. Бургас, център; гр. Бургас, център-х-л Перла; крайна точка: хотел Перла, к.к. Слънчев Бряг 3-Маршрут:(Първа смяна-)-начална точка: гр. Бургас, кв. Мед. Рудник; гр. Бургас, кв. Мед. Рудник-гр. Бургас, център; гр. Бургас, център-х-л Перла; крайна точка: хотел Перла, к.к. Слънчев Бряг 4 Маршрут:(Втора смяна)-начална точка: гр. Бургас, кв. Мед. Рудник; гр. Бургас, кв. Мед. Рудник-гр. Бургас, център; гр. Бургас, център-х-л Перла; крайна точка: хотел Перла, к.к. Слънчев Бряг 5-Маршрут:(Дневна смяна)-начална точка: гр. Бургас, кв. Мед. Рудник; гр. Бургас, кв. Мед. Рудник-гр. Бургас, център; гр. Бургас, център-х-л Перла; крайна точка: хотел Перла, к.к. Слънчев Бряг 6-Маршрут:(Нощна смяна)-начална точка: гр. Бургас, кв. Мед. Рудник; гр. Бургас, кв. Мед. Рудник-гр. Бургас, център; гр. Бургас, център-х-л Перла; крайна точка: хотел Перла, к.к. Слънчев Бряг По маршрутите следва и връщане за всяка смяна. През периода на проекта 12 месеца по маршрутите до/от х-л „Перла” ще се движи в периода 01 май/30 септември или 153 дин през годината. Хотел ”Снежанка” – к.к. Пампорово 1-Маршрут:(Редовна смяна-1)-начална точка: гр. Смолян, кв. Устово; гр. Смолян, кв. Райково- гр. Смолян, център; гр. Смолян, център- х-л Снежанка, к.к. Пампорово; крайна точка: х-л Снежанка, к.к. Пампорово 2 Маршрут:(Редовна смяна-2)-начална точка: гр. Чепеларе-крайна точка: х-л Снежанка, к.к. Пампорово 3-Маршрут: (Първа смяна-1)-начална точка: гр. Смолян, кв. Устово; гр. Смолян, кв. Устово- гр. Смолян, кв. Райково; гр. Смолян, център; крайна точка: х-л Снежанка, к.к. Пампорово 4 Маршрут: (Първа смяна-2)-начална точка: с. Момчиловци- с. Проглед; крайна точка: х-л Снежанка, к.к. Пампорово 5-Маршрут:(Втора смяна-1)-начална точка: гр. Смолян, кв. Устово; гр. Смолян, кв. Райково- гр. Смолян, център;крайна точка: х-л Снежанка, к.к. Пампорово 6-Маршрут:(Втора смяна-2)-начална точка: с. Момчиловци- с. Проглед; крайна точка: х-л Снежанка, к.к. Пампорово 8-Маршрут:(Дневна смяна)-началана точка: гр. Смолян, кв. Устово; гр. Смолян, кв. Райково- гр. Смолян, център; крайна точка: х-л Снежанка, к.к. Пампорово 9-Маршрут:(Нощна-смяна)-начална точка: гр. Смолян, кв. Устово; гр. Смолян, кв. Райково; гр. Смолян, център; крайна точка: х-л Снежанка, к.к. Пампорово По маршрутите следва и връщане за всяка смяна. През периода на проекта 12 месеца по маршрутите до/от х-л „Снежанка” ще се движи в периода 15 декември/30 април или 136 дин през годината. Хотел „Родопски Дом“ – гр. Чепеларе 1-Маршрут:(Редовна смяна)-начална точка: гр. Мадан; с. Момчиловци- х-л Родопски Дом; крайнаточка: хотел Родопски Дом, гр. Чепеларе По маршрутите следва и връщане за всяка смяна. През периода на проекта 12 месеца по маршрутите до/от х-л „Родопски Дом” ще се движи целогодишно 365 дни Описаните маршрути описват всички работни места на хотелските комплекси. Планираните маршрути са максимално оптимизирани по местоживеене на работници и тяхната месторабота, включително и работното им време и екипна организация при изпълнение на работните им задължения.
Дейност 3. Осъществяване на мерки за публичност и информираност. Информационни стикери на автомобилите извършващи превоза до и от работното място, с цел достигане на широк кръг от хора приноса на ЕС ЕСФ. Информационни брошури, относно проекта и постигнатите резултати. Те ще бъдат раздавани на партньори и клиенти на дружеството. Информационни табели поставени на видимо място на обектите/хотелите на дружеството до което се извършва превоз на работници и служители. Подготовка и провеждане на PR-кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и на местните и централни медии. По време на първата презентация ще бъде представен Проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани представители на Кандидата.
Дейност 2. Провеждане на процедури за избор на изпълните по ПМС 69/2013г. 1.Дейността по осигиряване на организиран транспорт ще бъде възложена на изпълнител според изискванията за избор на изпълнител по реда на ПМС № 69/2013 г. 2.Избор на доставчик на информационни материали. Дружеството няма необходими машини с които да разпечата и изготви необходимите информационни материали с които да се осъществят дейностите по публичност /брошури, табели, стикери/.
Дейност 1: Окончателно сформиране на управленския екип (ръководител, координатори и т. н.) на Проекта и ясно разпределение на задачите и отговорностите в този екип В съответствие с Плана за действие по Проекта Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. В съответствие с направената детайлна разбивка по задачи се утвърждават окончателно отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
АМБАСАДОР ТРАНС ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 199 848 BGN
Общ бюджет: 192 068 BGN
БФП: 192 068 BGN
Общо изплатени средства: 192 053 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 192 068 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 39 900 BGN
2015 152 153 BGN
192 053 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 163 258 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 33 915 BGN
2015 129 330 BGN
163 245 BGN
В т.ч. Национално финансиране 28 810 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 5 985 BGN
2015 22 823 BGN
28 808 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз