Дейности:
|
Дейност 1. Сформиране на екип и управление на проекта Дейността е необходима с оглед установяване на система за реализация и управление на проекта. Дейност 1 включва следната методика за изпълнение:
o Назначаване на членове на екипа - ръководител, координатор, счетоводител, юрист на граждански договори за срок от 15 месеца;
o Запознаване на всички членове от работния екип с длъжностните им характеристики. Точно и ясно определяне действията и задълженията им, както и отговорностите, които поемат при осъществяването на проекта.
o Организиране дейността в офиса на проекта, в това число закупуване на офис консумативи.;
o Запознаване членовете на работния екип, невзели участие в изготвянето на проекта с целите и приоритетите на програмата, както и с конкретните цели и начини за тяхното осъществяване на настоящия проект
o Заседания на екипа по проекта: провеждане на работни срещи; изготвяне на месечни справки, междинни и финални технически отчети към ДО;
o Финансов и оперативен мениджмънт. Отчетност: дейността по изпълнение на бюджета за разходите по проекта и изготвяне на необходимата методическа и счетоводна документация към него включва:
• Обработка на счетоводните документи;
• Отчитане на финансовите разходи;
Дейността, свързана с осъществяване на контрол по финансите включва: ежедневен – от ръководителя на проекта, координатора - администриране на проекта, счетоводителя; последващ- от ръководителя;
o Изготвяне на заключителни отчети – технически и финансови.
Дейност 2. Подбор на изпълнители чрез провеждане на тръжни процедури съгласно ПМС № 69/2013 Дейността е необходима с оглед спазване на нормативната база за законосъобразно провеждане на процедурите за избор на изпълнители и конкретно спрямо ПМС 69/2013 г. и съответно изпълнение на основните дейности по проекта: Дейност 3: Осигуряване на организиран транспорт за служители на “Хастингс” ЕООД и дейност 4: Дейности за информация и публичност.
За целта юристът ще подготви необходимата документация, след което ще се проведат тръжните процедури, съгласно изискванията на ПМС № 69 за избор на изпълнителите по дейност 3 Осигуряване на организиран транспорт за служители на “Хастингс” ЕООД и дейност 4: Дейности за информация и публичност.
За доставката на течни горива, изразходвани за превоза на служителите ще се проведе процедура по Събиране на не по-малко от три оферти по ПМС № 69/2013 г., тъй като според ПМС 69/2013 г. за доставки и услуги по-големи от 15 000 лв. и по-малки или равни на 60 000 лв. без ДДС се прилага тази процедура (прогнозната стойност на поръчката е 35326.87лв. без ДДС).
При избор на изпълнители за дейностите за информация и публичност ще бъдат събрани три оферти, без да е необходимо провеждане на процедура (за доставки и услуге до 15 000 лв. включително съгласно ПМС 69/2013 г. (прогнозната стойност на тази поръчка е 2980.00 лв. без ДДС):
Дейността е необходима съгласно изискванията на програмата с цел прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане.
Дейност 3. Осигуряване на организиран транспорт на служителите на “Хастингс” ЕООД Основната дейност на “Хастингс” ЕООД е хотелиерството. Фирмата разполага с един от най-хубавите хотели, хотел “Ястребец” в зимния курорт Боровец. В него работят 73 човека, които пътуват до и от работното място, поради отдалеченноста от населените места.
В хотела съществува постоянна натовареност на персонала, който работи на четири смени: първа, дневна, втора, нощна, включително събота, неделя и празничните дни.
Приблизително 90% от персонала живее в община Самоков, а останалата част е от град София.
С 14 местният микробус собственост на фирмата се предвижват 67 човека от песонала.
4-ма от ръководителите на отдели в хотела използват закупените леки автомобили 6+1 Нисан терано и Шевролет Каптива.
2-ма от мениджърите използват наетият лек автомобил BMW X1-N1. Той е с договор за наем, който ще бъде подновен.
Поради горните причини е необходимо фирмата да осигури организиран транспорт от и до работното място за заетите.
Следователно за превоза на служитителите на “Хастингс” ЕООД се оформят следните маршрути:
МАРШРУТ I гр. Самоков – к.к.Боровец, хотел Ястребец – гр. Самоков, включваш 12 курса на ден с:
Вид на автомобила: микробус
Марка: Форд Транзит
Рег.номер: С4029НТ
Вид гориво:дизел
Среден разход: 12,5 л / 100 км
Места: 14+1
Управляван от 3-ма шофьори:
Иван Любенов Иванов
Кирил Николов Божичков
Любомир Борисов Бочев
Честота на маршрута: 365 дни в годината.
Времетраене на маршрута: 6:50 ч.
Изминати км: 200 км
По този маршрут с микробуса се предвижват 67 човека от персонала, спрямо техния график и смяна.
Тук всеки от шофьорите има график и реално те изпълняват маршрута, както следва:
Иван Любенов Иванов -122 работни дни
Кирил Николов Божичков – 122 работни дни
Любомир Борисов Бочев – 121 работни дни
МАРШРУТ II гр. София –к.к.Боровец, хотел Ястребец – гр. София се изпълнява с:
Модел на автомобила: Шевролет Каптива
Рег.номер: СА5719НР
Вид гориво: дизел
Среден разход: 12,3 л на 100 км
Места: 6+1
Управляван от: Ангел Огнянов Станков
Честота на маршрута: маршрутът се изпълнява 3 пъти на седмица, тъй като мениджърите прекарват част от времето си в хотел “Ястребец”, както и посещават офиса на фирмата в град София, това налага да се предвижват до хотела в Сряда, Петък и Събота, а към град София да се прибират четвъртък, петък и неделя.
Времетраене на маршрута: 3:00 часа
Изминати км: 150 км
По него ще се превозват 2-ма от ръководителите на отдели в хотела.
Шофьорът изпълнява този маршрут: 156 работни дни.
МАРШРУТ III. гр. София – к.к.Боровец, хотел Ястребец – гр. София се изпълнява с:
Автомобил: Нисан Терано
Рег.номер: С1714ВС
Вид гориво: дизел
Среден разход: 12 л на 100 км
Места 6+1
Управляван от: Борислав Белчев Цанев
Честота на маршрута: изпълнява се 3 пъти на седмица, тъй като мениджърите прекарват част от времето си в хотел “Ястребец” и това налага транспортирането до хотела да става Понеделник, Четвъртък и Събота, а обратният курс до град Софиа се извършва Вторник, Петък и Неделя.
Веметраене на маршрута: 3:00 часа
Изминати км: 158 км
По него ще се превозват 2-ма от ръководните кадри във фирмата.
Шофьорът изпълнява този маршрут: 156 работни дни.
МАРШРУТ IV. гр. София – к.к.Боровец, хотел Ястребец – гр. София се изпълнява с:
Автомобил: BMW X1-N1
Рег. Номер: СА9305СС
Вид гориво: дизел
Среден разход: 6,2 литра на 100 км
Места 4+1
Управляван от: Десислав Господинов
Честота на маршрута: маршрутът се изпълнява 3 пъти на седмица, тъй като мениджърите прекарват част от времето си в хотел “Ястребец”, както и посещават офиса на фирмата в град София, това налага да се предвижват до хотела във Вторник, Петък и Неделя, а към град София да се прибират Сряда, Петък и Понеделник.
Веметраене на маршрута: 3:00 часа
Изминати км: 152 км
По него ще се превозват 2-ма от ръководните кадри във фирмата
Шофьорът изпълнява този маршрут: 156 работни дни.
Всеки от маршрутите е подробно описан в точка 5.2.1, където са посочени местата от където се качват и слизат служителите, както и изминатите километри.
Предвижда се всеки маршрут да се обслужва от едно превозно средство, собственост на дружеството. Само автомобилът BMW X1-N1 е под наем, чийто договор се подновява поетапно. Фирмата е определила шофьори, които ще водят и поддъжрат необходимите документи и отчети за всеки автомобил.
Дейност 4. Дейности по информация и публичност Информирането на широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 , е отговорност на всеки бенефициент по Програмата. Основните цели на дейностите по информация и публичност са свързани с повишаване обществената осведоменост и прозрачността по отношение на съфинансирането на проекта по ОП "Развитие на човешките ресурси"; информиране широката общественост за ролята, която играе ЕС, съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; гарантиране прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти; информиране за източника на европейско съфинансиране – в случая това е Европейският социален фонд.
Информационната политика обхваща изработване и излъчване на два радио спота с продължителност 30 секунди по национална медия. Предвижда се всяко от съобщенията да бъде изличвано по 5 пъти съответно в началото и края на проекта.
С цел популяризиране на предоставената безвъзмездна помощ ще бъдат изработени и поставени информационни табели, формат А4 на офиса, където екипа ще управлява проекта. Втората ще бъде поставена в микробуса, с който ще се превозва основната част от персонала.
Предвижда се да бъдат изработени, отпечатани и раздадени рекламни материали даващи информация за ОП “РЧР”, включващи: химикал и куб със самозалепващи листи. Те ще бъдат раздадени на персонала и рецепцията на хотела. Така, че при тяхното използване да се разпространи информацията сред обществеността.
При изготвянето и отпечатването на всички материали свързани с проекта ще се посочва схемата и източника на финансиране.
Информация за предоставената безвъзмездна помощ ще бъде поместена и на интернет страницата на “Хастингс” ЕООД.
|